Εργαστήρια Δεξιοτήτων

“Δεν μαλώνω δεν μαλώνω ,αγκαλιά μεγάλη απλώνω”

Στο πλαίσιο του εργαστηρίου δεξιοτήτων “Δεν μαλώνω, δεν μαλώνω αγκαλιά μεγάλη απλώνω και με αφορμή το παραμύθι που επεξεργαστήκαμε στην τάξη “τα χεράκια δε χτυπάνε τα χεράκια αγαπάνε” τα παιδιά έφτιαξαν τη δική τους αφίσα με το σύνθημα ” τα χεράκια αγαπάνε -τα χεράκια βοηθάνε”.

 

 

Καταγραφή 2

 

GridArt 20240604 181452727

Μιμή η Κουταλαυτού-Δεν μαλώνω, δεν μαλώνω αγκαλιά μεγάλη απλώνω

Στην τάξη μας, επεξεργαστήκαμε το εκπαιδευτικό σενάριο “Μιμή η Κουταλαυτού”(η Μιμή είναι ένα κοριτσάκι που έχει μεγάλα αυτιά σαν κουτάλες και τα παιδιά στο σχολείο την κοροϊδεύουν, στο τέλος όμως της ιστορίας ο Μπένης, ένα παιδάκι που έχει μεγάλη μύτη τη βοηθάει να καταλάβει ότι τα μεγάλα της αυτιά είναι που την κάνουν ξεχωριστή και ότι όλοι είμαστε διαφορετικοί και ίσοι μεταξύ μας). Οι μικροί μαθητές “ζωντάνεψαν τη Μιμή” ζωγραφίζοντάς την και έγραψαν τα συναισθήματα της Μιμής στην αρχή και στο τέλος της ιστορίας. Στη συνέχεια προβληματίστηκαν, συζήτησαν δραματοποίησαν την ιστορία και αποφάσισαν τι θα έλεγαν στη Μιμή για τη βοηθήσουν να νιώσει καλύτερα. Τις απόψεις των παιδιών τις καταγράψαμε σε χαρτάκια post it και τις κολλήσαμε στο φόρεμα του κοριτσιού!!!

 

ΜΙΜΗ

 

 

 

Παγκόσμια Ημέρα Σχολικού Εκφοβισμού

Το ραβδί τη αγάπης και τα βραχιόλια της φιλίας έφτιαξαν τα παιδιά του σχολείου μας και έστειλαν το δικό τους μήνυμα για την Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού,
GridArt 20240408 204343630
GridArt 20240521 201216199

Ανασκαφή Δεινοσαύρων

Οι μαθητές του σχολείου μας σε συνεργασία με το Δημοτικό Σχολείο συμμετείχαν σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα με αντικείμενο την αρχαιολογία από το εργαστήριο αρχαιολογίας “Archaeolab” το οποίο επισκέφτηκε το σχολείο μας. Τα παιδιά μέσα από βιωματικές δραστηριότητες ήρθαν σε επαφή με τον κόσμο των δεινοσαύρων και ανακάλυψαν απολιθώματα κάνοντας ανασκαφές!!!


GridArt 20240523 095948864

Πείραμα-Τα χρωματιστά γάντια

Τι θα συμβεί όταν ενώσουμε δύο φύλλα χαρτί κουζίνας ,σχεδιάσουμε δύο γάντια από τα χεράκια των παιδιών, στη συνέχεια  χωρίσουμε τα δύο χαρτιά ,ζωγραφίσουμε στο ένα γάντι και τέλος ρίξουμε νερό σε μία λεκάνη, ενώσουμε ξανά τα δύο χαρτιά και τα βυθίσουμε στο νερό; Τα παιδιά παιδιά πειραματίστηκαν, έκαναν υποθέσεις και βρήκαν την  απάντηση!!! 

IMG 20240521 200639