Μιλάμε για την υγιεινή διατροφή
Πολλά φαγητά, αναψυκτικά και γλυκίσματα είναι νόστιμα. Είναι όμως όλα υγιεινά; Αυτό το θέμα αρχίσαμε να επεξεργαζόμαστε γιατί η διατροφή είναι πολύ σημαντική υπόθεση και ακόμη και τα παιδιά πρέπει να γνωρίζουν τι και γιατί πρέπει να τρώνε και τι να αποφεύγουν.
Επίσης, αρχίσαμε να φτιάχνουμε την πυραμίδα της μεσογειακής διατροφής.
Μετά το φαγητό λίγο φρούτο ταιριάζει. Έτσι, όποιο παιδί θέλει φέρνει από το σπίτι ένα φρούτο και μετά το μεσημεριανό το μοιράζεται με τους φίλους του. 
Οι μεγάλοι τα τρόφιμα τα χρησιμοποιούμε μόνο για φαγητό, στα χέρια των παιδιών όμως όλα μπορούν να γίνουν παιχνίδια. Έτσι φτιάξαμε τους πατατούληδες και ζωγραφίσαμε σε ένα ταψί με αλεύρι.















































Κεντρικό θέμα μας ήταν και τα άτομα που έχουν χάσει κάποια αίσθηση – ικανότητα. Ποιες δυσκολίες αντιμετωπίζουν και πώς τις ξεπερνούν;











