Με αφορμή την Πανελλήνια Ημέρα Φιλοζωίας και στο πλαίσιο της Δράσης του Ενεργού Πολίτη που επιλέξαμε να υλοποιήσει το νηπιαγωγείο για τα αδέσποτα ζώα, καλέσαμε στο σχολείο μας την ομάδα των Φιλόζωων Εθελοντών Πάρου. Συζητήσαμε για τα αδέσποτα ζώα και πώς μπορούμε να τα βοηθάμε, ζωγραφίσαμε για τις γατούλες και παίξαμε παιχνίδι ευαισθητοποίησης για την προστασία τους
Ευχαριστούμε πολύ για αυτή την επίσκεψή σας και για όσα μας μάθατε!





Εμεις ευχαριστουμε που μας δώσατε αυτή τη σημαντική ευκαιρια να παιξουμε και να μιλήσουμε με τα παιδια για τα ζώα και για την τοσο ομορφη δουλειά που κάνετε εκει στο Νηπιαγωγείο των Μαρμάρων
Τα παιδιά είναι η ελπίδα για έναν κόσμο με περισσότερη ενσυναίσθηση! Ευχαριστούμε που συμβάλλετε στην ανάπτυξη της!