Το παραμύθι, ” Η τελεία” του Reynolds H. Peter, ήταν η αφορμή για να γνωρίσουμε τον κύκλο, να τον εντοπίσουμε και τον αναγνωρίσουμε σε αντικείμενα της τάξης μας.
“Έλα, φτιάξε κάτι! Μια γραμμή, έστω μια τελεία… κι ό,τι βγει…» Η Λία λέει πως δεν μπορεί να ζωγραφίσει. Η δασκάλα της όμως έχει άλλη γνώμη… Μια πρωτότυπη ιστορία για το ταλέντο και τις ικανότητες που κρύβει ο καθένας μας.
Μετά την αφήγηση του παραμυθιού από τις Νηπιαγωγούς τα παιδιά αναγνώρισαν την τελεία στο ρολόι της τάξης, στα μάτια μιας κούκλας, στα παπούτσια, στα κουμπιά μας, στις τσάντες, στα γυαλιά μας κ.α.
Στη συνέχεια, πήραν πλαστικά ποτήρια, μολυβοθήκες με στρογγυλή βάση, κεσεδάκια γιαουρτιού και σχεδίασαν το περίγραμμα του κύκλου σε χαρτόνια. Τα έκοψαν και τα κόλλησαν σε χαρτόνι. Τέλος έκαναν τυπώματα με φελλούς , καπάκια και ρολλά υγείας για να διακοσμήσουν την κατασκευή τους.
Οι κύκλοι των παιδιών μεταμορφώθηκαν σε χωράφια με χώματα, σε πάρκο, σε πλανήτες, σε ήλιους και λουλούδια…