Με αφορμή τη Γιορτή της Μητέρας, στο νηπιαγωγείο μας μιλήσαμε για τη μοναδική αγάπη που προσφέρει η μαμά και για όλα όσα κάνει καθημερινά με φροντίδα και τρυφερότητα. Τα παιδιά εξέφρασαν τα συναισθήματά τους μέσα από συζητήσεις, ζωγραφιές και δημιουργικές δραστηριότητες αφιερωμένες στις αγαπημένες τους μανούλες.
Με πολλή χαρά και ενθουσιασμό, τα νήπια ετοίμασαν και ένα ξεχωριστό δωράκι. Ζωγράφισαν ένα μικρό βαζάκι πλαστικό εφαρμόζοντας μια από τις τρεις πτυχές της εφαρμοσμένης αειφορίας στο σχολείο μας, την επαναχρησιμοποίηση. Κατόπιν το γέμισαν με αρωματικά φυτά από τον σχολικό μας κήπο, προσφέροντας στις μαμάδες τους ένα δώρο φτιαγμένο με αγάπη, φαντασία και τα αρώματα της φύσης.
Ζωγράφισαν επίσης και πορτραίτα των μαμάδων τους με πολύ αγάπη. (Ολοήμερο τμήμα)
Χρόνια πολλά σε όλες τις μαμάδες!










