ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟΥΣ ΠΛΑΝΗΤΕΣ

 

Αγαπητοί γονείς,

Σας παραθέτουμε ένα δείγμα δουλειάς στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων και ειδικότερα στο εργαστήριο δεξιοτήτων του τέταρτου θεματικού κύκλου ” Δημιουργώ και Καινοτομώ” με θέμα ”Ταξίδι στους πλανήτες – Μαθαίνω το ηλιακό σύστημα”, που πραγματοποιήθηκε για 14 ώρες, το τελευταίο τρίμηνο του σχολικού έτους 2022-23, από τις 24 Απριλίου έως τις 2 Ιουνίου, σε 7 διαφορετικά εργαστήρια.

 

received 6622075037847983

IMG 20230313 102939

IMG 20230314 101119

Exif_JPEG_420

IMG 20230314 124529

IMG 20230315 122518

IMG 20230317 095711

IMG 20230314 102445

”Ο μοναδικός εαυτός μου” – ”Όλοι μαζί μια αγκαλιά”

 

Αγαπητοί γονείς,

κατά το χρονικό διάστημα Φεβρουαρίου – Απριλίου 2023 επεξεργαστήκαμε στο νηπιαγωγείο μας την θεματική ενότητα  ”Ο μοναδικός εαυτός μου”, στα πλαίσια του τρίτου θεματικού κύκλου των εργαστηρίων δεξιοτήτων ”Ενδιαφέρομαι και ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη”.

Το θέμα μας το συνδέσαμε με το Σχέδιο Δράσης ”Όλοι μαζί μια αγκαλιά”, που πραγματοποιήθηκε τους μήνες Ιανουάριος – Απρίλιος 2023. Με αυτό τον τρόπο τα παιδιά μπόρεσαν να εμπεδώσουν σε βάθος τις σημαντικές αξίες και στάσεις ζωής όπως η αγάπη, ο σεβασμός, η αλληλοκατανόηση, η αυτοσυγκράτηση, η αλληλεγγύη,  η συνεργασία, η ομαδικότητα, η αυτοεκτίμηση και η αποδοχή της διαφορετικότητας.

Ενδεικτικά σας παραθέτουμε κάποιες από τις δραστηριότητες που πραγματοποιήσαμε. Αρχικά τους δείξαμε ένα video σχετικό με την αξία της φιλίας και έγινε συζήτηση στην παρεούλα γι’ αυτό. Έγιναν σχετικές ερωτοαπαντήσεις για το ποιος είναι φίλος τους, τι κάνουν τα παιδιά με έναν φίλο τους, τι προσφέρουν σε έναν φίλο τους κ.α. Επίσης διαβάσαμε και κάναμε συζήτηση για το εικονοκείμενο που λέγεται ”Όπου υπάρχει αγάπη΄΄. Μιλήσαμε διεξοδικά για τον σεβασμό και με την βοήθεια των παιδιών φτιάξαμε πίνακα αναφοράς με συμπεριφορές που δηλώνουν σεβασμό. Είδαμε όλοι μαζί το βίντεο ”Τα χεράκια δεν χτυπάνε, τα χεράκια αγαπάνε”, κάναμε συζήτηση γι’αυτό με τα παιδιά στην τάξη και έπειτα κάναμε ομαδικό κολάζ με το αποτύπωμα από τα χεράκια των παιδιών, όπου θα ήταν το σύμφωνο για τις συμπεριφορές που πρέπει να έχουμε απέναντι στους φίλους μας και πάνω σε κάθε χεράκι γράφαμε την συμπεριφορά που μας είπε το κάθε παιδί. Τα παιδιά ζωγράφισαν το πιο ωραίο συναίσθημά τους για τον καλύτερό τους φίλο και στη συνέχεια έκαναν ανταλλαγή των δημιουργιών τους. Έπειτα παίξαμε το κινητικό παιχνίδι, όπου τα παιδιά κινούνταν στον ρυθμό της μουσικής χορεύοντας και κάθε φορά που σταματούσε η μουσική έπρεπε να βρουν έναν φίλο τους και να κάνουν μία καλή κίνηση με τα χεράκια, ώστε να εκφράσουν την αγάπη τους σε αυτόν. Δημιουργήσαμε ”Το παγκάκι της αγάπης”. Συγκεντρώσαμε συναισθήματα και συμπεριφορές που πρέπει να έχουμε για τους φίλους μας και αφού τα γράψαμε σε καρτελάκια με τα παιδιά, τα κολλήσαμε στο παγκάκι, που το ονομάσαμε ”Παγκάκι της φιλίας” και αποφασίσαμε όλοι μαζί, ότι εκεί θα είναι το μέρος που τα παιδιά θα λύνουν τις διαφορές τους, θα συγχωρούν τον φίλο τους, θα συζητούν τους προβληματισμούς τους κ.α.
Κατασκευάσαμε το λουλούδι της τάξης μας με τις αξίες της ζωής. Φτιάξαμε ένα μεγάλο λουλούδι και σε κάθε πέταλό του γράψαμε μαζί με τα παιδιά μία σημαντική αξία της ζωής. Μία μέρα που την ονομάσαμε ”Μέρα Αυτοσυγκράτησης”, είδαμε το βίντεο, που ονομάζεται τι νιώθεις; Θυμό. Στη συνέχεια συζητήσαμε για το πότε νιώθουν θυμό, τί κάνουν όταν νιώθουν θυμό, πως μπορούν να το διαχειριστούν κ.α. και μάθαμε την ”Τεχνική της χελώνας ηρεμίας”. Φτιάξαμε σε ομαδικό κολάζ την τεχνική της χελώνας (δημιουργία προβλήματος, σταματώ και το σκέφτομαι, παίρνω βαθιές αναπνοές και ηρεμώ, λύνω το πρόβλημα με ειρηνικό τρόπο) και στη συνέχεια για καλύτερη εμπέδωση δώσαμε στα παιδιά φύλλο εργασίας, ώστε να βάλουν τις συμπεριφορές της χελώνας στην σωστή σειρά. Μιλήσαμε για την ”Αλφαβήτα της αγάπης”, όπου στο αλφαβητάρι υπάρχουν λέξεις σχετικές με τις αξίες της ζωής, που πιάνουν όλη την αλφαβήτα. Εμείς διαβάσαμε την πρόταση που έχει το αλφαβητάρι για κάθε λέξη και έπειτα τα παιδιά έφτιαξαν τις δικές τους προτάσεις με τις λέξεις από το αλφαβητάρι της αγάπης. Επίσης παίξαμε παιχνίδια συνεργασίας με τα παιδιά, όπως το βρες τον κρυμμένο θησαυρό. Αυτές είναι κάποιες από τις δραστηριότητες που κάναμε στην τάξη, ώστε να ασχοληθούμε με το θέμα όσο πιο ολοκληρωμένα γίνεται και τα παιδιά περνώντας ευχάριστα και συμμετέχοντας σε όλες τις δραστηριότητες, να μπορέσουν να αφομοιώσουν όσο το δυνατόν περισσότερο τις σημαντικές αξίες της ζωής μας.

 

IMG 7180 IMG 20230606 094903 IMG 7169 IMG 7127 IMG 20230606 095126 IMG 20230606 095504 IMG 20230606 095504 1 IMG 20230524 120423

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ” ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ – ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΩ”

 

Αγαπητοί γονείς κατά το χρονικό διάστημα Ιανουαρίου – Φεβρουαρίου 2023 επεξεργαστήκαμε στο νηπιαγωγείο μας την θεματική ενότητα  ”Φροντίζω το περιβάλλον – Ανακυκλώνω”, στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων (δεύτερος θεματικός κύκλος).

Σας παρουσιάζουμε κάποια δείγματα δουλειάς των νηπίων μας.

 

Εργαστήριο πρώτο: ”Tα σκουπίδια γύρω μας”.

Κάναμε δύο εννοιολογικούς χάρτες, ο πρώτος είναι τι γνώριζαν τα παιδιά και ο δεύτερος τι έμαθαν στο τέλος των εργαστηρίων.

thumbnail 16 thumbnail 42

 

Εργαστήριο δεύτερο: ”Τι συμβαίνει γύρω μας”.

Με αφορμή το παραμύθι ”Το Βρωμοχώρι της Σοφίας Ζαραμπούκα”

thumbnail 1 1

 

Εργαστήριο τρίτο: ”Τα σκουπίδια ζητούν επειγόντως λύση”.

thumbnail 11 thumbnail 6thumbnail 18

 

Εργαστήριο τέταρτο: ”Βάζω τα σκουπίδια στον σωστό κάδο”.

thumbnail 10 thumbnail 19thumbnail 8 thumbnail 43 1

 

Εργαστήριο πέμπτο: ”Σκουπίδια, αυτός ο θησαυρός”.

thumbnail 14 thumbnail 5 thumbnail 4

 

Εργαστήριο έκτο: ”Τίποτα δεν πάει χαμένο”.

thumbnail 1 thumbnail thumbnail 3 1 thumbnail 15

 

Εργαστήριο έβδομο: ”Ας δείξουμε σε όλους τι μάθαμε – Αξιολόγηση”.

thumbnail 16 1 thumbnail 2 thumbnail 7 thumbnail 41 1 thumbnail 12 2 thumbnail 13

 

 

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΝΗΠΙΩΝ ΓΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2023-24

527 5275741 kindergarten clipart hd png download

Σας ανακοινώνουμε, ότι οι αιτήσεις εγγραφών στα νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2023-2024 θα πραγματοποιηθούν ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ από 1 Μαρτίου έως 20 Μαρτίου . Στα νηπιαγωγεία το σχολικό έτος 2023-2024, θα φοιτήσουν τα παιδιά που γεννήθηκαν από 1η Ιανουαρίου μέχρι και 31 Δεκεμβρίου 2019 (προνήπια) και τα παιδιά που γεννήθηκαν από 1η Ιανουαρίου  μέχρι και 31 Δεκεμβρίου 2018 (νήπια).

Η εγγραφή των μαθητών που γεννήθηκαν το 2018 και ήδη φοιτούν στο νηπιαγωγείο γίνεται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ. 5 του αρθρ. 6 του ΠΔ79/2017 (Α 109).

Πιο συγκεκριμένα, οι γονείς/κηδεμόνες υποβάλλουν ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους και  σύμφωνα με τα όρια σχολικής περιφέρειας του νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση:                          https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Αναφορικά με την υποβολή της ηλεκτρονικής αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

  1. Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  2. Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  3. Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/ρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα , στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής ή στο Αναβαθμισμένο πρόγραμμα ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και

στ) επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου»

Τα δικαιολογητικά για τα βήματα (γ) και (δ) πρέπει να προσκομιστούν στο νηπιαγωγείο μαζί με Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, το βιβλιάριο Εμβολίων του/της μαθητή/τριας, ή άλλο στοιχείο, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών καθώς επίσης και βεβαίωση από ΚΕΣΥ ή Δημόσιο Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο ή σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες (ΕΕΑ).

**Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του. Μετά την υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησης του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτηση του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».

Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, η αίτηση μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Νηπιαγωγείο.

Εγγραφή στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα , στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής και στο Αναβαθμισμένο ολοήμερο γίνεται κατόπιν σχετικής αίτησης δήλωσης των γονέων /κηδεμόνων στο σχολείο.

Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30):

  1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο  ή αναβαθμισμένο Πρόγραμμα.
  2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα 5 νήπια/προνήπια.
  3. Ο χρόνος προσέλευσης στο τμήμα πρόωρης υποδοχής είναι 7:45-8:00.
  4. Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00 σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.
  5.  Η αποχώρηση από το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου πραγματοποιείται στις 17:30

Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

Για τυχόν απορίες παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο: 2663051740

Εργαστήριο Δεξιοτήτων – Κυκλοφοριακή Αγωγή

 

Σας παραθέτουμε μερικά δείγματα δουλειάς στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων και ειδικότερα στο εργαστήριο δεξιοτήτων του πρώτου θεματικού κύκλου ” ΕΥ ΖΗΝ” με θέμα ”Κυκλοφορώ με ασφάλεια”, που πραγματοποιήθηκε για 14 ώρες, το πρώτο τρίμηνο του σχολικού έτους 2022-23, από τις 20 Οκτωβρίου έως τις 29 Νοεμβρίου, σε 7 διαφορετικά εργαστήρια.

 

thumbnail 45thumbnail 36thumbnail 48thumbnail 38thumbnail 35thumbnail 39thumbnail 40thumbnail 37thumbnail 32thumbnail 34thumbnail 33thumbnail 31thumbnail 47 thumbnail 20thumbnail 30thumbnail 29thumbnail 28thumbnail 42thumbnail 43thumbnail 25thumbnail 24thumbnail 26thumbnail 16

Δραστηριότητες που υλοποιούνται κατά την σχολική χρονιά 2022-23

 

Αγαπητοί γονείς καλησπέρα σας,

σας παραθέτουμε ένα δείγμα της δουλείας μας για την σχολική χρονιά 2022-23.

 

Ο Φυλλούλης ο Φθινοπωρούλης και δημιουργία πίνακα με φθινοπωρινό τοπίο

thumbnail 7 1

Το σύμφωνο των κανόνων

thumbnail 5

Γεωμετρικές συνθέσεις με τα σχήματα

thumbnail 1 thumbnail 2 thumbnail 4 thumbnail 1 thumbnail 6 1

Ημέρα αποταμίευσης – Δημιουργία κουμπαράδων

thumbnail 8

Την ώρα των ελεύθερων δραστηριοτήτων τα παιδιά έφτιαξαν τούρτες με πλαστελίνη

thumbnail 15 thumbnail 13 thumbnail 11

Εδώ Πολυτεχνείο

thumbnail 12 thumbnail 10 thumbnail 9 thumbnail 3

 

Το παράπονο των ζώων/Διαδρομές ανάγνωσης και δημιουργικής γραφής για το περιβάλλον

Το περιβαλλοντικό πρόγραμμα «Το παράπονο των ζώων/Διαδρομές ανάγνωσης και δημιουργικής γραφής για το περιβάλλον» στοχεύει στην ευαισθητοποίηση των νηπίων και προνηπίων για περιβαλλοντικά ζητήματα μέσα από την επιλογή παραμυθιών με οικολογικό περιεχόμενο. Παράλληλα, επιδιώκεται η καλλιέργεια δεξιοτήτων Δημιουργικής Γραφής (με θεματικό άξονα το περιβάλλον). Με αφορμή την παρακολούθηση βίντεο σχετικών με το υπό διαπραγμάτευση θέμα, εστιάσαμε σε 3 βασικά περιβαλλοντικά ζητήματα, η επιλογή των οποίων προέκυψε από το ενδιαφέρον και τα ερωτήματα των παιδιών. Η επιλογή τριών περιβαλλοντικών ζητημάτων κρίνεται απαραίτητη εξαιτίας του εύρους του θέματος. Γενικότερα το πρόγραμμα θα επιχειρήσει να βοηθήσει τα νήπια και προνήπια να κατανοήσουν την έννοια της «οικολογικής ανάγνωσης ενός παραμυθιού», αποδίδοντας στη λογοτεχνία μια οικολογική διάσταση και θεώρηση.

Κατά τη διάρκεια του προγράμματος έγινε γνωριμία και εξοικείωση των παιδιών με τα περιβαλλοντικά προβλήματα (διδακτική αξιοποίηση βίντεο). Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε επιλογή 3 περιβαλλοντικών προβλημάτων. Βιβλιογραφική επιλογή παραμυθιών σχετικών με τα 3 επιλεγμένα ζητήματα και σχετικά φύλλα εργασίας διδακτικής αξιοποίησης των παραμυθιών. Υλοποίηση δραστηριοτήτων δημιουργικής γραφής με σύνθεση αφίσας, μηνυμάτων για την προστασία του περιβάλλοντος. Σύνθεση του οικολογικού παραμυθιού της τάξης καθώς και εικονογράφηση του οικολογικού παραμυθιού της τάξης. Τέλος έγινε αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών και της λογικομαθηματικής σκέψης στη σύνθεση αφίσας αλλά και σχετικών με το θέμα παιχνιδιών.284227839 747592186608348 8597136129314868696 n284599622 1558040451345760 6493983515259625718 n284213395 423033809371776 5472738495328038598 n