Zac, our English friend
Καθόλη τη χρονιά, στην διάρκεια του μαθήματος των Αγγλικών, τα παιδιά είχαν παρέα τους τη μασκοτ, τον Zac, που τους βοήθησε να “μάθουν” κάποια πράγματα πιο ευχάριστα και γι’ αυτό και τον αγάπησαν πολύ.
Parts of the face- Drawings
Μία από τις θεματικές που ασχοληθήκαμε ήταν και τα μέρη του προσώπου. Αφού παρουσιάσαμε τις καινούριες μας λέξεις με flashcards, τις επαναλάβαμε με διάφορους τρόπους για εμπέδωση (παντομίμα, listen and touch, touch what Zac asks, σχετικό τραγούδι και αναπαράσταση) δόθηκε στα παιδιά ένα φύλλο εργασίας με ένα κενό πρόσωπο, στο οποίο έπρεπε να ζωγραφίζουν το σωστό μέρος του προσώπου που τους υπαγόρευε η δασκάλα στα αγγλικά( π.χ. Draw a nose). Με αυτόν τον τρόπο τα παιδιά εξάσκησαν την ακουστική τους ικανότητα να αναγνωρίζουν τα μέρη του προσώπου στα αγγλικά και δημιούργησαν πολύ ενδιαφέροντα, αστεία αλλά και διαφορετικά πρόσωπα παρόλο που ζωγράφιζαν όλα μαζί ταυτόχρονα τα ίδια σημεία.
Revision- Tic Tac Toe
Σε ένα από τα μαθήματα μας, κάναμε επανάληψη σε λεξιλόγιο προηγουμένων θεματικών, αλλά μέσα από ένα δημιουργικό, ευχάριστο και εναλλακτικό τρόπο, αυτόν της τρίλιζας(tic-tac-toe). Το ταμπλό της φτιάχτηκε από χαρτόνι και επάνω της τοποθετήθηκαν κάρτες με λεξιλόγιο διαφόρων θεματικών που εξερευνήσαμε καθόλη τη δίαρκεια της χρονιάς όπως αριθμοί, εποχές, καιρός κτλ και τα παιδιά σε ζευγάρια με τη βοήθεια κομματιών από σχήματα ιδίου χρώματος για το καθένα, “διάλεγαν” το τετράγωνο όπου θα τα τοποθετούσαν λέγοντας την αντίστοιχη εικονιζόμενη λέξη στα αγγλικά. Όποιο παιδί κατάφερνε να συμπληρώσει τρία τετράγωνα με έναν από τους γνωστούς τρόπους φώναζε tic-tac-toe και κέρδιζε.
Celebrating special days-Crafts-Mother’s Day 2023
Στη διάρκεια της χρονιάς αυτής, μιλήσαμε για αρκετές σημαντικές γιορτές που γιορτάζουμε ιδιαίτερα πρόσωπα, στιγμές, γεγονότα. Τις συνοδεύαμε κάποιες φορές και με μία μικρή χειροτεχνία-κατασκευή, για να πάρουν τα παιδιά μαζί τους ως ενθύμιο. Μία από αυτές ήταν και η θεματική για τη γιορτή της μητέρας, στην οποία αφού συζητήσαμε με τα παιδιά τι γιορτάζουμε και τι θα πούμε στην μαμά μας εκείνη την ημέρα πρώτα στα ελληνικά και μετά στα αγγλικά, φτιάξαμε και το δώρο που θα της δίναμε.
Experiential learning(Βιωματική μάθηση)- Backyard Scavenger Hunt(Κυνήγι Αντικειμένων στην αυλή)
Μία από τις πιο ευχάριστες ημέρες μαθημάτων ήταν η μέρα που βγήκαμε στην αυλή μας για να ψάξουμε και να βρούμε αληθινά αντικείμενα που υπάρχουν σε αυτή(είχε προηγηθεί πριν απο το Πάσχα το Easter Egg Hunt στην αυλή- αγγλικού πασχαλινού εθίμου). Δόθηκε στα παιδιά ένα φύλλο εργασίας με μία λίστα πραγμάτων που μπορεί κανείς να δει στην αυλή του σχολείου την άνοιξη στα αγγλικά και τα παιδιά κλήθηκαν να κοιτάξουν γύρω τους, να ψάξουν, να παρατηρήσουν, να βρούν και να σημειώσουν τι από όλα αυτά βρήκαν και τι όχι. Το διασκέδασαν πολύ, ανταποκρίθηκαν άψογα και έτσι έγιναν “autonomous learners”.
Nutrition- Food- Healthy/Unhealthy food- The very hungry caterpillar
Κατά την εξερεύνηση της θεματικής της διατροφής, διαβάσαμε αρχικά την ιστορία της “Πολύ πεινασμένης κάμπιας” ( The Very Hungry Caterpillar- Eric Carle), συζητήσαμε τι έγινε στην ιστορία και για εμπέδωση κάναμε αντίστοιχο φύλλο εργασίας. Με αφορμή τη συγκεκριμένη ιστορία, διερευνήσαμε τη θεματική της διατροφής και των υγιεινών και ανθυγιεινών τροφών για τον οργανισμό μας. Έτσι, παρουσιάσαμε διάφορα τρόφιμα, εξηγήσαμε και μάθαμε τους όρους “healthy”- “unhealthy” και μέσα από ένα πολύ δημιουργικό παιχνίδι ταίσαμε την πεινασμένη μας κάμπια το φαγητό που μας ζητούσε στα αγγλικά και μετά ταξινομήσαμε τις τροφές αυτές σε healthy/unhealthy τα οποία αναπαρίστανται από τα “Happy Sad Teeth”. Άρεσε πολύ στα παιδιά, το ευχαριστήθηκαν και μέσα από τον παιγνιώδη αυτόν τροπο κατέκτησαν επιτυχώς το στοχευμένο λεξιλόγιο.