ΣΤΟΧΟΙ:
- Να μάθουν τα παιδιά τρόπους να δείχνουν ότι νοιάζονται
- Να καταλάβουν ότι το να ακούν είναι ένας τρόπος να δείξουν ότι νοιάζονται
- Να κατανοήσουν με ποιο τρόπο μπορούν να βοηθήσουν σε διάφορες περιπτώσεις
- Να μάθουν με ποιο τρόπο να ζητούν βοήθεια
Με την βοήθεια μιας εικόνας μάθαμε τι σημαίνει η λέξη «συμπαραστέκομαι»
«Τι κάνουμε για να δείξουμε ότι νοιαζόμαστε (στην τάξη);»
Καταγράψαμε τις απαντήσεις «Πως δείχνουμε ότι νοιαζόμαστε για κάποιον;»
Καταγράψαμε τις απαντήσεις
Οι γαντόκουκλες, Μελίτσια η καμηλοπάρδαλη και Γκίλμπο ο πίθηκος, μας βοήθησαν να κατανοήσουμε τι σημαίνει «βοηθάω»
Δίνοντας στα παιδιά μερικά σενάρια παίξαμε «παιχνίδια ρόλων»
«Ποια επαγγέλματα βοηθούν άλλους ανθρώπους;»
Καταγράψαμε τις απαντήσεις
Ποιες οργανώσεις βοηθούν άλλους ανθρώπους;
Θυμηθήκαμε το ρόλο της «UNISEF»της «MAKE A WISH» και του «Χαμόγελο του παιδιού»
Φτιάξαμε τον πίνακα «Βοηθάω τους άλλους» (ΕΔΩ) ,ο οποίος θα μείνει μόνιμα στην τάξη και στον οποίο θα σημειώνουν τα παιδιά ποιον βοήθησαν. Στο τέλος της κάθε σχολικής μέρας θα συζητάμε και θα σχολιάζουμε τα περιστατικά.
Φτιάξαμε επίσης ένα άλμπουμ με φωτογραφίες(ΕΔΩ και ΕΔΩ) των παιδιών την ώρα που βοηθούν κάποιο άλλο, θα το κρατάμε στο χώρο της βιβλιοθήκης, θα το ξεφυλλίζουν και έτσι να κινητοποιούνται για μίμηση συμπεριφοράς
Κατασκευάσαμε «Το δένδρο της φιλίας»
Διαβάσαμε το παραμύθι: «Ο Ευτυχισμένος Πρίγκιπας» του Όσκαρ Ουάιλντ, που περνάει ξεχωριστά μηνύματα ανθρωπιάς και αγάπης προς τους συνανθρώπους μας.