ΤO LOGO TOY ΕΡΓΟΥ ΜΑΣ

0

Συγγραφέας: ΤΟΥΛΚΙΑΡΙΔΟΥ ΑΥΓΗ | Κατηγορία eTwinning | , στις 13-11-2020

Επεξεργασία και εικαστική αποτύπωση του logo στο φετινό μας έργο etwinning 2020-21

«Απο τη γη στο φεγγάρι… και πίσω…«

 

ΕΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΜΕ ΤΑ ΣΧΗΜΑΤΑ

0

Συγγραφέας: ΤΟΥΛΚΙΑΡΙΔΟΥ ΑΥΓΗ | Κατηγορία ΣΧΗΜΑΤΑ | , στις 13-11-2020

Γνωρίσαμε ,αγαπήσαμε τον Βασίλι Kandinsky και εμπνευστήκαμε από αυτόν…

 

Άλλος αγαπημένος  που γνωρίσαμε είναι ο Pieter Mondriaan

 

Μαθαίνω τις γραμμές…

0

Συγγραφέας: ΤΟΥΛΚΙΑΡΙΔΟΥ ΑΥΓΗ | Κατηγορία ΣΧΗΜΑΤΑ | , στις 10-11-2020

 Εικαστικές δημιουργίες χρησιμοποιώντας διάφορα είδη γραμμών…

CODE PIXEL ART

0

Συγγραφέας: ΤΟΥΛΚΙΑΡΙΔΟΥ ΑΥΓΗ | Κατηγορία eTwinning | , στις 10-11-2020

Διασκεδάζουμε παίζοντας με κώδικες…

 

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΝΟΙΧΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ

0

Συγγραφέας: ΤΟΥΛΚΙΑΡΙΔΟΥ ΑΥΓΗ | Κατηγορία ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ | , στις 08-11-2020

 

ΜΕΓΑΛΗ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ!!
Το Νηπιαγωγείο Λίμνης στους νικητές του Πανελλήνιου Διαγωνισμού Ρομποτικής & Ανοιχτών Τεχνολογιών με την ομάδα «Happy Bots” και το έργο «Παιχνίδι ανακύκλωσης με QR codes” και σύνθημα «Για να σωθεί η Γη ανακυκλώνουμε σωστά όλοι μαζί.
Τη συμμετοχή μας μπορείτε να τη δείτε αναλυτικά στη σελίδα της ΕΛ/ΛΑΚ
Το αποθετήριο μας στο Gidhub
Το βραβείο αυτό έχει ιδιαίτερη αξία για εμάς τις εκπαιδευτικούς καθώς για πρώτη φορά ασχοληθήκαμε με τη ρομποτική, έναν τομέα εντελώς άγνωστο και πρωτόγνωρο. Χρειάστηκε να αφιερώσουμε πολλές ώρες αυτομόρφωσης, μελέτης και εθελοντικής επιμόρφωσης προκειμένου να αποκτήσουμε τις γνώσεις και την κατάρτιση και να πορευτούμε με τους μαθητές/τριες μας στα ελκυστικά μονοπάτια της Ρομποτικής. Τα παιδιά έδειξαν ιδιαίτερο ενθουσιασμό και αφοσίωση «μαθαίνοντας πως να μαθαίνουν» μέσα από το παιχνίδι και πλέον η ρομποτική είναι κομμάτι της μαθησιακής διαδικασίας στο σχολείο μας.
ΠΟΛΛΑ ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΘΕΡΜΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ!!!!

[Το σχολικό έτος 2019-20 ο Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, επικεντρώθηκε στην Κλιματική Αλλαγή, δήλωσαν συμμετοχή 2000 μαθητές και 260 εκπαιδευτικοί με 243 ομάδες από όλες τις περιφέρειες της χώρας και υπέβαλαν προτάσεις έργων ανοιχτών τεχνολογιών που συμβάλλουν στην αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης. Σε 205 ομάδες μαθητών που προκρίθηκαν στην δεύτερη φάση του διαγωνισμού, χορηγήθηκε ο εξοπλισμός για να υλοποιήσουν το έργο τους].

 

ΚΩΔΙΚΑΣ ΜΟΡΣ ΣΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ

0

Συγγραφέας: ΤΟΥΛΚΙΑΡΙΔΟΥ ΑΥΓΗ | Κατηγορία eTwinning | , στις 08-11-2020

Εξωγήινος ζητάει ΒΟΗΘΕΙΑ

Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων