Ξεκινήσαμε την επεξεργασία του θέματος καταγράφοντας τις ιδέες των παιδιών. Από τη συζήτηση προέκυψε το ερώτημα: Γιατί υπάρχει μέρα και νύχτα;
Καταγράψαμε τι κάνουμε τη μέρα και τι τη νύχτα και σε ατομική εργασία ζωγράφισαν
Διαβάσαμε το παρακάτω βιβλίο και παίξαμε λεκτικά παιχνίδια και παντομίμα.
Παρατηρήσαμε την περιστροφή της Γης με έναν φακό στο ρόλο του ήλιου.
Οι μαθητές δραματοποίησαν την περιστροφή της γης σε ζευγάρια και όταν σταματούσε η μουσική έπρεπε να πουν σε ποιο παιδί είναι μέρα και σε ποιο νύχτα.
Διαβάσαμε το βιβλίο “Γυρίζει γυρίζει η Γη” και απαντήσαμε στο ερώτημα “Γιατί υπάρχει μέρα και νύχτα;”
Παίξαμε μουσικοκινητικά παιχνίδια και δημιουργήσαμε συννεφόλεξα με τη διαδικτυακή εφαρμογή WordArt στον υπολογιστή. Τα εκτυπώσαμε και τα αξιοποιήσαμε σε ομαδική εργασία.
Με κηρομπογιές αποτύπωσαν τη νύχτα σε μαύρο φόντο.