Τα σχήματα είναι παντού!

Τα σχήματα βρίσκονται παντού μέσα στην τάξη μας. Τα ανακαλύψαμε στα αντικείμενα της κουζινούλας μας, στα επιτραπέζια, στο τραπέζια, στις καρέκλες, στο πάτωμα κ.τ.λ. Κάναμε κατηγοριοποιήσεις των σχημάτων και φτιάξαμε τους σχηματούληδες. Οι καρδούλες τους έδωσαν ζωή και ομίλια και μας είπαν τα αγαπημένα αντικείμενα του καθενός.

IMG 20241009 120945 IMG 20241010 100741 IMG 20241010 101405 IMG 20241015 091641

Τα σχήματα έχουν εμπνεύσει πολλούς ζωγράφους. Ένας από αυτούς, ο Ρόμπερ Ντελονέ με το έργο του η “Η χαρά της ζωής”

IMG 20241011 114109 IMG 20241011 115225 IMG 20241014 084913 IMG 20241014 085049

Και τον Paul Klee “Το κάστρο και ο ήλιος”

IMG 20241021 101919 IMG 20241021 101926

ΤΑ ΖΩΑ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ!

4 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ – ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ

‘Ενας τετράποδος φίλος,  επισκέφτηκε το σχολείο μας η “Σούζυ” που μας μάγεψε με την χαρούμενη  διάθεσή της και την ευγενική της συμπεριφορά. Η Σούζυ στάθηκε αφορμή για να συζητήσουμε για τις ανάγκες των ζώων, ειδικά των αδέσποτων,για τα δικαιώματά τους. Ευχαριστούμε πολύ την κ. Μαρία Μπατσιούδη (μέλος φιλοζωικής οργάνωσης) που προσφέρθηκε να μας μιλήσει για τη φροντίδα που χρειάζονται τα ζωάκια και με ποιον τρόπο τη λαμβάνουν. Το συμπέρασμα είναι ότι όλοι θα πρέπει εθελοντικά να βοηθούν όπου βλέπουν ότι τα ζωάκια μας χρειάζονται!

 

 

IMG 20241004 125742 IMG 20241004 122932

Εργαστήριο δεξιοτήτων : «Νηπίων Παιδεία : το πρώτο βήμα για τη δημοκρατία».

Σεπτέμβριος –  Οκτώβριος 2024

Οι δραστηριότητες που επιλέχθηκαν βοήθησαν τα παιδιά να κατανοήσουν έννοιες σεβασμού, συμπερίληψης, κοινωνικής ευθύνης, υπευθυνότητας, ομαδικότητας, επίλυση συγκρούσεων  και ενσυναίσθησης.  Κάποιες από τις δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν είναι οι παρακάτω:

Εργαστήριο 1ο : Παιχνίδια ενεργοποίησης και δεσίματος της ομάδας με στόχο την ομαδική συνοχή και την αυτοεκτίμησης καθώς και την προώθηση της συνεργασίας και της δημιουργικής συνύπαρξης.IMG 20240927 093426 IMG 20240927 093459 IMG 20241003 094241

Εργαστήριο 2ο : Συζητάμε στην ολομέλεια για τους κανόνες της τάξης μας. Τα παιδιά αντιλαμβάνονται μόνα τους και προτείνουν κανόνες που θα κάνουν τη διαβίωσή μας ασφαλή, δίκαιη και ευχάριστη. Δημιουργούμε αφίσα με τους κανόνες μας και υπογράφουμε με το αποτύπωμα του χεριού μας, έτσι ώστε να τους τηρούμε.

Εργαστήριο 3ο : Ο υπέροχος εαυτός μου. Τι είναι αυτό που με κάνει διαφορετικό από τους άλλους; Τι είναι αυτό που έχω κοινό με τους άλλους. Τα παιδιά μιλούν για τον εαυτό τους και ζωγραφίζουν αγαπημένα τους πρόσωπα και πράγματα. Στο τέλος ένα κολάζ από όλα αυτά θα μας θυμίζει πόσο μοναδικοί είμαστε.

IMG 20240920 102535

IMG 20240920 104245

IMG 20240920 104301

 

Εργαστήριο 4ο : Μια νέα φίλη η Δώρα (κούκλα) έρχεται στο νηπιαγωγείο ως μια ξεχωριστή φίλη που μας επισκέπτεται για να ζητήσει τη βοήθεια των παιδιών. Πρόσφατα μετακόμισε σε γειτονικό χωριό και δεν έχει κανένα φίλο. Τα παιδιά στη γειτονιά την κοροϊδεύουν γιατί μιλάει ψευδά και τον αδερφό της γιατί δεν μπορεί να περπατήσει και κινείται με αναπηρικό αμαξίδιο.  Συζητάμε για τα συναισθήματα της νέας μας φίλης και για αντίστοιχες εμπειρίες των παιδιών και προτείνουμε λύσεις. Τα παιδιά εκφράζουν τις γνώσεις τους για τα άτομα με αναπηρία,   εν όψει της επίσκεψής μας στο δημοτικό σχολείο της Περιστεράς όπου ο αθλητικός σύλλογος ΕΛΠΙΔΑ ατόμων με αναπηρίες θα μας μιλήσει και θα προπονηθούμε μαζί τους.

Εργαστήριο 5ο :  Συζητάμε για καταστάσεις που μας κάνουν να αισθανόμαστε χαρά, ηρεμία, λύπη, θυμό και οργή. Αντιστοιχίζουμε τα συναισθήματα με τα χρώματα που τους ταιριάζουν περισσότερο και δημιουργούμε το θερμόμετρο των συναισθημάτων. Όταν ανεβαίνει στο κόκκινο (οργή) πρέπει οπωσδήποτε να κάνουμε κάποια πράγματα για να αισθανθούμε καλύτερα και να πάμε ξανά στην ηρεμία και στην χαρά. Τι είναι αυτό που ηρεμεί τον καθένα μας ; Ζωγραφίζουμε και κολλάμε τις ζωγραφιές μας δίπλα στο θερμόμετρο έτσι ώστε να ανατρέχουμε σ’ αυτές όταν χρειάζεται.IMG 20240927 104405

 

Εργαστήριο 6ο :Κουκλοθέατρο : Ένα περίεργο ζωάκι  «Το Ζαμπντερφίλιο»  πηγαίνει  στο δάσος ψάχνοντας φίλους. Δυστυχώς τα άλλα ζώα δεν τον κάνουν παρέα γιατί δεν μοιάζει με αυτά. Όμως μια ηρωική πράξη θα τον κάνει τον πιο δημοφιλή και τα άλλα ζώα θα τον αποδεχτούν ως ισότιμο μέλος τους. Τα παιδιά αντιλαμβάνονται τις έννοιες της διαφορετικότητας σε σχέση με την εξωτερική εμφάνιση και μαθαίνουν να διαχειρίζονται συγκρουσιακές καταστάσεις.

Εργαστήριο 7ο : Μαθαίνουμε να επιλύουμε τις διαφορές μας ειρηνικό τρόπο. Συζητάμε για τους τρόπους επίλυσης διαφορών και δημιουργούμε έναν εννοιολογικό χάρτη με τις απόψεις των παιδιών και τις λύσεις που προτείνουν. Έπειτα δημιουργούμε την κουρτίνα της αγάπης. Τα παιδιά φτιάχνουν ατομικά καρδιές με μηνύματα αγάπης για τους φίλους τους και έπειτα τις ενώνουμε για να δημιουργήσουμε την κουρτίνα της αγάπης.

IMG 20241003 101426 IMG 20241003 101447IMG 20241003 105747

 

Το όνομά μου αρχίζει από….

Η σχολική χρονιά 2024-2025 αρχίζει με πολύ κέφι! Ώρα να γνωριστούμε και να μάθουμε το όνομά μας. Το αρχικό γράμμα του ονόματός μας το επεξεργαστήκαμε με πολλούς και διάφορους τρόπους!

IMG 20240927 104619A IMG 20240916 124647 IMG 20240916 124654 IMG 20240916 124825 IMG 20240918 115741 ΓΡΑΜΜΑΤΑ

Προγραμματισμός Εργαστηρίων Δεξιοτήτων 2022-2023

Σε σύντομο χρονικό διάστημα θα αναρτηθεί ο ετήσιος προγραμματισμός των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων για τη σχολική χρονιά 2022-2023.

Από τη διεύθυνση του νηπιαγωγείου.

ΟΔΗΓΙΕΣ COVID 19

 

Σεπτέμβριος 2022,

Παρακαλούμε για την άμεση ενημέρωσή σας και σύμφωνα με τις σχετικές οδηγίες που δόθηκαν μελετήστε προσεκτικά τα μέτρα προστασίας και πρόληψης διασποράς της νόσου covid-19, που ισχύουν για τη φετινή σχολική χρονιά.

 

Τα φετινά μέτρα κατά του κορωνοϊού.

Η χρήση προστατευτικής μάσκας είναι προαιρετική για τους/τις μαθητές/τριες σε όλες τις τάξεις, τους εκπαιδευτικούς και το λοιπό προσωπικό, καθώς και για τους επισκέπτες των σχολικών μονάδων.

 

Οι εκπαιδευτικοί και τα μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ, καθώς και το διοικητικό και λοιπό προσωπικό, οι οποίοι δεν είναι πλήρως εμβολιασμένοι ή νοσήσαντες υποβάλλονται υποχρεωτικά σε εργαστηριακό διαγνωστικό έλεγχο με rapid test ή PCR σε ιδιωτικά διαγνωστικά εργαστήρια, σε ιδιωτικές κλινικές, σε φαρμακεία ή σε ιδιώτη ιατρό, με δική τους δαπάνη.

 

Τα τεστ διενεργούνται μία φορά ανά σχολική εβδομάδα, πριν από την Τρίτη έως και σαράντα οκτώ ώρες πριν από την προσέλευση στη σχολική μονάδα.

 

Τι συμβαίνει αν οι μαθητές/τριες εμφανίσουν συμπτώματα Covid-19.

Εάν ένας/μια μαθητής/τρια εκδηλώσει συμπτώματα κορωνοϊού εκτός του σχολείου παραμένει στο σπίτι και ειδοποιείται η σχολική μονάδα με ευθύνη των γονέων/κηδεμόνων.

 

Εάν ο/η μαθητής/τρια βρίσκεται στη σχολική μονάδα, λαμβάνουν χώρα εκ μέρους του υπευθύνου Covid- 19 της σχολικής μονάδας τα παρακάτω:

 

Επικοινωνία με την οικογένεια για παραλαβή του/της μαθητή/τριας.

Απομόνωση του/της μαθητή/τριας σε προκαθορισμένο καλά αεριζόμενο χώρο, με επίβλεψη, μακριά από τα υπόλοιπα παιδιά και εφαρμογή απλής χειρουργικής μάσκας.

Εφαρμογή υγιεινής χεριών και αναπνευστικής υγιεινής από τον/την μαθητή/τρια και το/τα άτομο/α που το φροντίζουν.

Χρήση εξοπλισμού ατομικής προστασίας από το προσωπικό (μάσκα, γάντια, και σε περίπτωση κινδύνου εκτίναξης βιολογικών υγρών ή αναπνευστικών εκκρίσεων, ποδιά αδιάβροχη και οφθαλμική προστασία με γυαλιά ή ασπίδα προσώπου).

Επιμελής καθαρισμός του χώρου και εφαρμογή απολυμαντικού σε επιφάνειες μετά την αναχώρηση του/της μαθητή/τριας με χρήση εξοπλισμού ατομικής προστασίας.

Γίνεται ιατρική αξιολόγηση με πρωτοβουλία των γονέων/κηδεμόνων και σε συνεργασία με αυτούς.

 

Εφόσον, σύμφωνα με την αξιολόγηση αυτή, ο/η μαθητής/τρια χαρακτηριστεί ως ύποπτο κρούσμα COVID-19 συστήνεται η διενέργεια εργαστηριακού διαγνωστικού ελέγχου με τη χρήση ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου κορωνοϊoύ COVID -19 (rapid-test) ή με τη μέθοδο μοριακού ελέγχου (PCR).

Εν αναμονή του αποτελέσματος, ο/η μαθητής/τρια παραμένει σε απομόνωση κατ` οίκον, ενώ η σχολική μονάδα συνεχίζει τη λειτουργία της.

Εάν η ιατρική αξιολόγηση που έγινε σε συνεργασία με τους γονείς/κηδεμόνες οδηγήσει στο συμπέρασμα ότι δεν προκύπτουν ενδείξεις λοίμωξης COVID-19, τότε ο/η μαθητής/τρια μπορεί να επιστρέψει στο σχολείο όταν τα συμπτώματα υφεθούν ή παρέλθει τυχόν άλλο, πέρα από COVID-19, πρόβλημα υγείας, χωρίς να είναι απαραίτητη η προσκόμιση ιατρικής βεβαίωσης.

Εάν από την ιατρική αξιολόγηση προκύπτει ότι ο/η μαθητής/τρια είναι ύποπτο κρούσμα συστήνεται η διενέργεια εργαστηριακού διαγνωστικού ελέγχου με τη χρήση ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου κορωνοϊoύ COVID -19 (rapid-test) ή με τη μέθοδο μοριακού ελέγχου (PCR).

 

Επιστροφή νοσούντων στο σχολείο.

 

Ο/Η μαθητής/τρια ή ο ενήλικος μπορεί να επιστρέψει στο σχολείο μετά την παρέλευση πέντε ημερών απομόνωσης εάν δεν υπάρχουν συμπτώματα ή τα συμπτώματα μετά το πενθήμερο βελτιώνονται με πλήρη υποχώρηση του πυρετού για ένα 24ωρο χωρίς τη χρήση αντιπυρετικών. Ως ημέρα «0» (μηδέν) θεωρείται η ημέρα λήψης της θετικής εργαστηριακής διάγνωσης.

Οι μαθητές/τριες καθώς και τα μέλη του προσωπικού όταν επιστρέφουν στο

σχολείο ή στην υπηρεσία τους υποχρεούνται στη χρήση μάσκας υψηλής αναπνευστικής προστασίας (N95 ή ΚΝ95 ή FFP2) ή διπλής μάσκας για πέντε (5) ημέρες από την ημέρα λήξης της απομόνωσης. Ο/Η μαθητής/τρια ή ο/η ενήλικος/η που χαρακτηρίσθηκε ως ύποπτο κρούσμα COVID-19 και υποβλήθηκε σε εργαστηριακό διαγνωστικό έλεγχο με αρνητικό αποτέλεσμα επιστρέφει στο σχολείο

μετά την πάροδο τουλάχιστον είκοσι τεσσάρων (24) ωρών από την πλήρη υποχώρηση του πυρετού χωρίς τη λήψη αντιπυρετικών και την υποχώρηση/βελτίωση των συμπτωμάτων. Για την επάνοδο στο σχολείο δεν απαιτείται η προσκόμιση ιατρικής βεβαίωσης ή αρνητικού διαγνωστικού τεστ.

 

ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2022-2023 – ΑΓΙΑΣΜΟΣ

Σας ενημερώνουμε ότι ο Αγιασμός με την έναρξη των μαθημάτων της νέας σχολικής χρονιάς θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2022 στις 09:00 π.μ., στον προαύλιο χώρο του Νηπιαγωγείου.

 

Καλή Σχολική Χρονιά σε όλα τα παιδιά!!!

 

Ανακοίνωση από το Υ.ΠΑΙ.Θ.

https://www.minedu.gov.gr/news/52233-25-05-22-arsi-tis-maskas-se-ekpaideftikes-domes-eksairoyntai-oi-eksetaseis

25-05-22 Άρση της μάσκας σε εκπαιδευτικές δομές – εξαιρούνται οι εξετάσεις

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, κατόπιν εισήγησης της Εθνικής Επιτροπής Προστασίας της Δημόσιας Υγείας έναντι του κορωνοϊού COVID-19, ανακοινώνει την άρση της υποχρεωτικής χρήσης μάσκας σε σχολεία, IEK, Πανεπιστήμια και κάθε εκπαιδευτική δομή, σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους, από την Τετάρτη 1η Ιουνίου 2022.

Εξαιρείται η παρουσία σε πάσης φύσεως εξετάσεις (ενδοσχολικές/προαγωγικές, Πανελλήνιες, πανεπιστημιακές, ξένων γλωσσών κτλ.): τόσο οι υποψήφιοι όσο και οι επιβλέποντες υποχρεούνται στη χρήση μάσκας εντός της αίθουσας διενέργειας των εξετάσεων.

Η γωνιά των γονιών !!!

Μετάβαση στο padlet.com

 

Στο παρόν padlet ,σαν  σε έναν πίνακα ανακοινώσεων μπορείτε να ανεβάσετε προτάσεις, κατασκευές των παιδιών ,  ιδέες !

Πατώντας στο + μπορείτε να σύρετε φωτογραφίες ή να γράψετε !