Μερικές από τις δραστηριότητες μας,στα πλαίσια της αναφοράς στο φθινόπωρο…μια ενότητα ήταν τα φρούτα του,τα οποία προέκυψαν και μέσα από τη γνωριμία μας με τα χρώματα.
Στις δραστηριότητες της γλώσσας ήταν η γνωριμία με τα αρχικά γράμματα των φρούτων που ήταν στον πίνακα αναφοράς.
Τα νήπια τα σχημάτισαν
και μετά ζωγράφισαν το φρούτο που αντιστοιχούσε στο δικό τους γράμμα.
Στα μαθηματικά,έγινε μια πρώτη προσέγγιση αντιστοίχισης αριθμού με την πληθικότητα του.
Οι μπάλες από το αριθμητήριο έγινα φρούτα που έπρεπε να μπουν στο σωστό πιατάκι.
Αφήστε μια απάντηση