Την επόμενη μέρα από την επέτειο του ’40,τι πιο φυσικό να μιλήσουμε για Ελλάδα,τα ίδια τα νήπια την ανέφεραν στα λόγια τους συνέχεια.
Κι εγώ σκέφτηκα πόσο σημαντικότερο από ποτέ είναι τώρα σε αυτούς τους καιρούς να αγαπήσουν τα παιδιά μας την πατρίδα τους και να νοιώσουν περήφανα …μα πρώτα πρέπει να τη γνωρίσουν…
Στη γλώσσα:
Στη γεωγραφία:
Παρουσίασα ένα μορφολογικό χάρτη της Ελλάδας,όπου τα νήπια παρατηρώντας τα χρώματα επάνω του,κατέληξαν πως πρόκειται για βουνά,θάλασσα,λίμνες….
Βρήκαμε στον υπολογιστή:
τα μεγαλύτερα βουνά και ποτάμια της Ελλάδας
Στα μαθηματικά:
κάναμε σειροθετήσεις(από το μεγάλο στο μικρό και αντίστροφα)
Είχαμε όμως και δωράκι.
Ένα νήπιο κατέφθασε με ένα δάφνινο στεφάνι που έφτιαξε η μαμά.
Ιδιαίτερα χρήσιμο για τις δραματοποιήσεις μας…
Η πρώτη ήταν ο μύθος του Ηρακλή και του Αχελώου,(Ιστορία)που καθήλωσε τα μικρά!
Έμπνευσή μου,αποτέλεσε και το συναδελφικό μπλογκ προ-σχολικά,στο οποίο βρήκα τις σχετικές φιγούρες και την ιδέα για το κόμιξ,αλλά και πολλά άλλα….ευχαριστώ!
Πολύ ωραίες δραστηριότητες Άννα μου! Καλό είναι τα παιδιά να μαθαίνουν για την χώρα τους! Και η Μυρτώ στα Προσχολικά και εσύ κάνετε πολύ ωραίες δραστηριότητες πάνω στο θέμα!