
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε μαθητές νηπιαγωγείου 4 – 6 έτων. Η διάρκεια του είναι 6 μήνες. Ο στόχος του είναι οι μαθητές να μάθουν τους 12 θεούς του Ολύμπου μέσα από γνωστούς αρχαίους ελληνικούς και λατινικούς μύθους. Θα χρησιμοποιηθεί η λογική των “escape rooms” δηλαδή συνεργατικές ασκήσεις εύρεσης στοιχείων και επίλυσης γρίφων μέσα από δραστηριότητες STEM ( Science, Technology, Engineering, Mathematics).
Πλοκή: στο πρόγραμμα θα βοηθήσει ο ήρως Mr Stem, ο οποίος είναι εκτός από αρχαιολόγος και παλαιοντολόγος. Κατά την διάρκεια μίας ανασκαφής ανακαλύπτει με ενθουσιασμό μία αρχαιά αίθουσα αλλά ξαφνικά ένας σεισμός προκαλεί κατολίσθηση και παγιδεύεται μέσα. Στην προσπάθεια του να βρει έξοδο ανακαλύπτει πίσω από μια τοιχογραφία μία μυστική είσοδο. Για να εισέλθει ωστόσο χρειάζεται να βρει ένα μυστικό κλειδί. Ο Mr Stem ζητά την συνδρομή των παιδιών για να λύσουν τα παζλ που θα οδηγήσουν στην αποκρυπτογράφηση του κώδικα. Κάθε κλειδί ανοίγει και άλλη μία πόρτα και ο αρχαιολόγος μας βρίσκει αίθουσες αφιερωμένες σε διάφορους μύθους, που προωθούν την μάθηση της πολιτιστικής κληρονομιάς μέσα από το παιχνίδι.
Πρόγραμμα δράσεων:
- Οκτώβριος: Γνωριμία με τους εταίρους και το πρόγραμμα e twinning. Επίσης θα συμμετέχουμε στην ευρωπαϊκή βδομάδα κώδικα
- Νοέμβριος – Μάρτιος: Τα παιδιά θα «εισέλθουν» σε 10 αίθουσες αφιερωμένες σε μύθους.
- Απρίλιος: Αξιολόγηση και Διάχυση του προγράμματος.
Δημιουργός του έργου: Εύη Καρέλλα ( 7ο Νηπιαγωγείο Κατερίνης)
Εταίροι:
- Σοφία Νίκα (1ο Νηπιαγωγείο Λητής)
- Θεσσαλία Κανέλα (1ο Νηπιαγωγείο Χρυσαυγής)
- Μαρία Γκιζλή (2ο Νηπιαγωγείου Αλιάρτου)
- Στέλλα Κέτσιου (13ο Νηπιαγωγείο Κατερίνης)
Είμαστε έτοιμοι να επιλύσουμε τους γρίφους του αρχαίου κόσμου!!!
Για να συστηθούμε και να «γνωριστούμε» με τους φίλους των άλλων σχολείων η πρώτη μας αποστολή ήταν να δημιουργήσουμε μια ομαδική ζωγραφιά. Αποφασίσαμε να φτιάξουμε συνεργατικά μία μικρογραφία του σχολείου μας με τέμπερες. Ο καλός καιρός μας επέτρεψε να βγούμε στην αυλή του σχολείου και να ζωγραφίσουμε εκεί το όμορφο κτίριο μας.
SteMythology-Team Drawing
Έπειτα για να γνωρίσουμε τα μέρη των εταίρων, μέσα από το θεατρικό παιχνίδι, γίναμε ταξιδιωτικοί πράκτορες, επιβάτες, συνοδοί – αεροσυνοδοί και πιλότοι. Φτιάξαμε εισιτήρια – διαβατήρια, περάσαμε με επιτυχία τον έλεγχο και επιβιβαστήκαμε στο αεροπλάνο για το πρώτο μας ταξίδι.
SteMythology-Travelling to our partners’ countries
Η πρώτη αποστολή του Οκτώβρη ήταν να γνωρίσουμε το logo – σήμα του E-twinning. Χρησιμοποιήσαμε μια εικαστική τεχνική – δαχτυλομπογιές και μετά με την βοήθεια του διαδραστικού πίνακα σχεδιάσαμε το λογότυπο και δόθηκε η ευκαιρία στα παιδιά να εκφράσουν τι σημαίνει για εκείνα η συμμετοχή τους σε ένα συνεργατικό πρόγραμμα.
Introduction to Etwinning