Σήμερα φτιάξαμε τα λαζαράκια μας, ετοιμάσαμε τα υλικά , στη συνέχεια πλάσαμε τα λαζαράκια, τα ψήσαμε και τα βάλαμε στα καλαθάκια μας!
Ευχαριστούμε το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για το χρόνο που μας αφιέρωσε!
Έτοιμα τα Λαζαράκια μας! Καλοφάγωτα παιδιά…
Φτιάξαμε χάρτινα Λαζαράκια και τραγουδήσαμε τα κάλαντα του Λαζάρου!



























