Το Snoezelen συνιστά αρχικά τρόπο ανάπτυξης ενός τελείως διαφορετικού τύπου θεραπευτικής σχέσης και τελικά παρέμβασης υπό συγκεκριμένους όρους και συνθήκες.
Είναι σημαντικό να αναφερθεί πως τα δωμάτια Snoezelen μπορούν να χρησιμοποιηθούν τόσο από εργοθεραπευτές και φυσικοθεραπευτές, όσο και ενεργά από ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς, ειδικούς παιδαγωγούς.
Μέσα σε ένα πολυαισθητηριακό περιβάλλον οι μαθητές και οι μαθήτριες μπορούν να πάρουν το αισθητηριακό ερέθισμα που έχει ανάγκη στην ποσότητα που το έχει ανάγκη για να αυτορυθμιστεί και να οργανωθεί. Ακόμη μπορεί να χαλαρώσει όπως επίσης και να δημιουργήσει πολύ καλή θεραπευτική σχέση με τον θεραπευτή – φροντιστή-δάσκαλο του.
“Οι αισθήσεις μας είναι η γέφυρα μεταξύ του εξωτερικού και του εσωτερικού μας κόσμου και βάση της θεωρίας της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης χωρίς ένα ολοκληρωμένο αισθητηριακό σύστημα τα αισθητηριακά δεδομένα δεν οργανώνονται κατάλληλα στον εγκέφαλο και αυτό προκαλεί διάφορα προβλήματα στην επεξεργασία της πληροφορίας, στην ανάπτυξη και στη συμπεριφορά του ατoμου”
(Jean Ayres,1972)
Επιπλέον στο χώρο του σχολείου έχουμε ένα σύγχρονο επαγγελματικό τραμπολίνο το οποίο προσφέρει στα παιδιά την ευχαρίστηση και την εκτόνωση ως παιχνίδι αλλά είναι μια εξαιρετική μορφή άσκησης με πολλά οφέλη: βελτιώνει τις κινητικές δεξιότητες, μαθαίνει τα παιδιά να ελέγχουν το βάρος τους και ενισχύει την ισορροπία. Τα εκπαιδεύει στο να συντονίζουν τις κινήσεις τους και βελτιώνει την ευλυγισία και την αντοχή.
Καλώς ήρθατε στο ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΣ ΣΧΟΛΕΙΟ!!!





