Νέα χρονιά!

Καλή χρονιά και χρόνια πολλά!

Το σχολείο μας άνοιξε μετά τις διακοπές των Χριστουγέννων και ξαναγέμισε χαμόγελα η τάξη μας!

 

Ήχοι από κουδουνάκια, από μπότες και από περίεργα γελάκια δίνουν το έναυσμα για να περιγράψουν τα παιδιά πώς πέρασαν και τι δώρο τους έφερε ο Άγιος Βασίλης. Και η κουβέντα μας οδηγεί στα πυροτεχνήματα της Πρωτοχρονιάς….

1736844463533

 

 

 

 

1736844463543

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ξεκινάμε να συζητάμε για το καινούριο έτος, αλλά και τους μήνες που το αποτελούν. Έπειτα μαθαίνουμε τις εποχές και τέλος τις ημέρες της εβδομάδας.

Με παιχνίδια γλωσσικά, μαθηματικά, μουσικά  και κινητικά τα παιδιά εμπλέκονται και επεξεργάζονται τις νέες πληροφορίες.

 

 

1736844463553  

 

1736844463563 1

 

 

 

 

 

 

 

1736361129878 1736361129888 1736361129897 1736361129906

 

 

 

 

 

 

 

1736844844606

1736844686184

 

 

 

1736848822654

 

 

 

1736848822643

 

 

Τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες και με  βοήθεια από τα ρομποτάκια μας, και δίνοντας τις σωστές εντολές, έφταναν στο σωστό μήνα, ανάλογα με την εποχή που είχε η κάθε ομάδα.

 

1736868427571

 

1736868414602

 

1736868414591

 

1736868414578

 

 

 

1736868414568

 

 

 

Στην παρεούλα πραγματοποιούμε αγώνες με τα ρομποτάκια μας.

 

Ποιος μπορεί να φτάσει πρώτος στη σωστή εποχή;

Τι εντολές πρέπει να δώσουμε στο ρομποτάκι;

Έτοιμοι; Πάμε!

1736942325849    1736941763920

 

 

 

 

 

 

Για εμπέδωση των εποχών, παίζουμε στο διαδραστικό πίνακα παιχνίδια με τις εποχές.

 

 

1736934711550 1736934711561 1736934711540

 

 

Επεξεργαζόμαστε το τραγούδι του Γ. Νταλάρα “Τέσσερις Εποχές” από τη συλλογή  Τραγουδοπαραμυθόκοσμος (Λάμπρου, Σταύρου, 2020)

 

 

Τα παιδιά κλείνουν τα μάτια, ακούνε το τραγούδι προσπαθώντας να εντοπίσουν ένα στίχο, τον πιο αγαπημένο τους, και έπειτα ζωγραφίζει ο καθένας το δικό του.

Τέλος δημιουργείται με τις ζωγραφιές εικονόλεξο από τα λόγια του τραγουδιού. Έτσι, για να το μάθουν τα παιδιά, διευκολύνονται κοιτώντας τις ζωγραφιές τους. Με αυτόν τον τρόπο, τα παιδιά δίνουν στο τραγούδι προσωπικό νόημα, δίνοντάς τους περισσότερα κίνητρα για να το μάθουν.

 

1737103293736