Καλή χρονιά και χρόνια πολλά!
Το σχολείο μας άνοιξε μετά τις διακοπές των Χριστουγέννων και ξαναγέμισε χαμόγελα η τάξη μας!
Ήχοι από κουδουνάκια, από μπότες και από περίεργα γελάκια δίνουν το έναυσμα για να περιγράψουν τα παιδιά πώς πέρασαν και τι δώρο τους έφερε ο Άγιος Βασίλης. Και η κουβέντα μας οδηγεί στα πυροτεχνήματα της Πρωτοχρονιάς….
Ξεκινάμε να συζητάμε για το καινούριο έτος, αλλά και τους μήνες που το αποτελούν. Έπειτα μαθαίνουμε τις εποχές και τέλος τις ημέρες της εβδομάδας.
Με παιχνίδια γλωσσικά, μαθηματικά, μουσικά και κινητικά τα παιδιά εμπλέκονται και επεξεργάζονται τις νέες πληροφορίες.
Τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες και με βοήθεια από τα ρομποτάκια μας, και δίνοντας τις σωστές εντολές, έφταναν στο σωστό μήνα, ανάλογα με την εποχή που είχε η κάθε ομάδα.
Στην παρεούλα πραγματοποιούμε αγώνες με τα ρομποτάκια μας.
Ποιος μπορεί να φτάσει πρώτος στη σωστή εποχή;
Τι εντολές πρέπει να δώσουμε στο ρομποτάκι;
Έτοιμοι; Πάμε!
Για εμπέδωση των εποχών, παίζουμε στο διαδραστικό πίνακα παιχνίδια με τις εποχές.
Επεξεργαζόμαστε το τραγούδι του Γ. Νταλάρα “Τέσσερις Εποχές” από τη συλλογή Τραγουδοπαραμυθόκοσμος (Λάμπρου, Σταύρου, 2020)
Τα παιδιά κλείνουν τα μάτια, ακούνε το τραγούδι προσπαθώντας να εντοπίσουν ένα στίχο, τον πιο αγαπημένο τους, και έπειτα ζωγραφίζει ο καθένας το δικό του.
Τέλος δημιουργείται με τις ζωγραφιές εικονόλεξο από τα λόγια του τραγουδιού. Έτσι, για να το μάθουν τα παιδιά, διευκολύνονται κοιτώντας τις ζωγραφιές τους. Με αυτόν τον τρόπο, τα παιδιά δίνουν στο τραγούδι προσωπικό νόημα, δίνοντάς τους περισσότερα κίνητρα για να το μάθουν.