Μαθαίνουμε για το σταφύλι.
Ξεκινάμε με τις προγενέστερες γνώσεις των παιδιών και ανακαλύπτουμε τι ξέρουν ήδη για το σταφύλι.
Παρακολουθούμε το μύθο του Αισώπου “η αλεπού και τα σταφύλια”.
Κατασκευάζουμε κόβοντας και κολλώντας τις δικές μας αλεπούδες.
Με αποτυπώματα από τα χεράκια τους, τα παιδιά δημιουργούν τσαμπιά από σταφύλια.
Δραματοποιούμε το μύθο της αλεπούς με τα σταφύλια. Τα παιδιά εναλλάξ παίρνουν το ρόλο της αλεπούς, της κληματαριάς, του κόρακα και των σκυλιών, ώστε να δραματοποιήσουν το μύθο.
Μάθαμε το τραγούδι “Τσιριτίρι Τσιριτρό” με τη βοήθεια εικονόλεξου και το εμπλουτίσαμε παίζοντας τα μουσικά όργανα της τάξης μας.
Στην τάξη παρακολουθήσαμε ενημερωτικά βίντεο για τον τρύγο.
Ακολουθεί η γνωριμία και κατανόηση του τρύγου βιωματικά. Σε αυτό βοήθησε η επίσκεψη που πήγαμε στο πατητήρι του κ. Πιπεράκη.
Μάθαμε για όλη την διαδικασία του τρύγου και γνωρίσαμε όλα αυτά που χρειάζονται για τη δημιουργία του κρασιού.
Στο τέλος δώσαμε και το δώρο που κάναμε στον κ. Πιπεράκη για την υπέροχη φιλοξενία και ξενάγηση που μας χάρισε!
Ευχαριστούμε πολύ κ. Πιπεράκη!
Τέλος ασχοληθήκαμε με την τέχνη.
Συγκεκριμένα ψάξαμε στο διαδίκτυο και βρήκαμε πίνακες ζωγραφικής γνωστών ζωγράφων με θέμα τον τρύγο.
Ζωντανέψαμε του αγαπημένους μας πίνακες.