1ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων



Λήψη αρχείου

10 Εργαστήριο Δεξιοτήτων.

Ζω καλύτερα-Ευ Ζην

IMG 6101bda2830f563bddcf22e112c241cc V IMG de84363a749d40f0417fd28927c6cbf2 V

 

 

 

 

 

 

Με την βοήθεια του διαδραστικού πίνακα, τα παιδιά έμαθαν τις ομάδες τροφίμων και τα τρόφιμα που εμπεριέχονται σε αυτές.IMG cf0106f2e11dbfb25df8370287edd105 VIMG 6b23cfc369158abcf732c1f406917709 VIMG 47dad56dca0566d2407138ae566e0e46 VIMG c5e99482a1b04535220cc6d6113324a3 VIMG 6709e6d00859cbfa210cd7dad6b1d634 V IMG d5615b975f284a51159c284258d3804e V    IMG 93fab06364347807d25ebbb31b9cac64 V IMG 5843a79e66b31dcec3402809e930e67b V

Επίσης, τα παιδία έπαιξαν ένα διαδραστικό παιχνίδι στον πίνακα, όπου έπρεπε να τοποθετήσουν τα φαγητά που τρώμε το μεσημέρι.

IMG 186faf6e4ca1c2913b052d484001aa21 VIMG 56551dde992bd8a27b382c5d32890b2b VIMG 4eff149e276b227e6036ff978b04fcab V

Επιπλέον, για το ευ ζην τα παιδιά έκαναν διάφορες γυμναστικές ασκήσεις.

IMG 3a453c97fc12002a680e12c67d509b1c VIMG ed0e95d389118eeaad69f52e9749f064 V

Τα παιδία σε ένα φύλλο εργασίας ζωγράφισαν το πρωινό που τρώνε κάθε μέρα.

IMG 3e0ef0e4bf4e6e0b3db16ab554ad1d1b VIMG 82c1bf771fdec09f4abf1d413ed7bce5 V

Σε ένα πίνακα με φρούτα, το κάθε παιδί έγραψε το όνομα του δίπλα στο φρούτο, το οποίο είναι το αγαπημένο του.

IMG b2117370d660a8cf9bde0c3fd2167365 VIMG c653cbdccf638b402ce1c41af22d8ec5 VIMG 80815c04591fffbe1489c979b1226fda VIMG a0556ed780713007e8b5d03aba380391 VIMG c653cbdccf638b402ce1c41af22d8ec5 VIMG 5d3e0205e9dfd0228d0216694e9ade99 VIMG 199aaf6d06acdd3f3a64094c97a2ae3d VIMG 4bca8854940a1c0e80509b56b04ffbf5 V

Παίξαμε παιχνίδι, όπου το κάθε παιδί έπρεπε να τοποθετήσει το κάθε φαγητό στην σωστή ομάδα τροφίμων.

IMG 559c488f4f9bf93e88998a5248947fed VIMG 09626c66bd01d0a1154702c3c31bb2b0 VIMG 43240e1da5642f5cdff3b6bff603dc4d VIMG 41c9e5ec25fef3f6c3d9bd998d3ce74a VIMG e829391254aece3842253ec1148e1c8a VIMG ed29d96e4196809ca3d8c1c945122cae VIMG 89186374de42e7ecd6c3891b6edb8fc3 VIMG a0524f276380eb25a479a7fc5f82c5ca VIMG 63322f939c15590d0fc5beb528a35545 VIMG 18f46e681844799e79592ac993f55869 VIMG 4bedf805aae2e7ea11d9c2b358714cf7 VIMG 2be97f84ae43d633adb7722922a3e655 VIMG abd18bd443717eb199ee00207fb39c73 V

Όλοι μαζί στην συνέχεια φτιάξαμε δύο ομάδες. Μια με τις Τροφές που μας κάνουν καλό και μια για τις Τροφές που δεν μας κάνουν καλό και χωρίσαμε τα τρόφιμα σε αυτές τις ομάδες.

IMG c228c8d2bc408100c3ce72fb5a7c66eb VIMG 69739a843867d88cd03ef65bd7c03917 V

Ακόμη, τα παιδιά έμαθαν για την Πυραμίδα των Τροφίμων και το καθένα ζωγράφισε την δικιά του.

IMG 590e5d98a2900de85de5e648fbe84f26 V IMG 642ee2bc51f2ed332778b174de7217f9 V IMG 03008a5737b7ac23a6066a3bf9919b7c VIMG 393d8631d87ec0e5d201b3911d13c772 VIMG 001d1ece59bae21673a09876e2d61ca0 V

Επιπρόσθετα, όλοι μαζί φτιάξαμε την δική μας Πυραμίδα των Τροφίμων και κολλήσαμε τα τρόφιμα στην σωστή κατηγορία.

IMG dae94850e3c4d8d03f5896dc55e8f06e V       IMG a89573e4dcdc86e7bd31474d18dd691a VIMG 2b1729ca07d938381288f6819a7827e2 V

Αφού μιλήσαμε για τα τρόφιμα που μας κάνουν καλό και αυτά που δεν μας κάνουν καλό, τα παιδιά χώρισαν τα τρόφιμα σε αυτές τις δύο κατηγορίες.

IMG 2a53ea2484a8e1670c7fa8a45f15e2ca VIMG d93ee97b43735abbcf1daac5d7d3940a V

Τέλος, τα παιδιά ζωγράφισαν σε φύλλο εργασίας τα τρόφιμα που φέρνουν κάθε μέρα στο σχολείο μέσα στην σχολική τους τσάντα.

IMG 551a2bec71fc9b1927b5044c0b0d7214 V IMG 30eb3a028fb9acf844445b6759b520a8 V