10 Εργαστήριο Δεξιοτήτων.
Ζω καλύτερα-Ευ Ζην
Με την βοήθεια του διαδραστικού πίνακα, τα παιδιά έμαθαν τις ομάδες τροφίμων και τα τρόφιμα που εμπεριέχονται σε αυτές.




Επίσης, τα παιδία έπαιξαν ένα διαδραστικό παιχνίδι στον πίνακα, όπου έπρεπε να τοποθετήσουν τα φαγητά που τρώμε το μεσημέρι.
Επιπλέον, για το ευ ζην τα παιδιά έκαναν διάφορες γυμναστικές ασκήσεις.
Τα παιδία σε ένα φύλλο εργασίας ζωγράφισαν το πρωινό που τρώνε κάθε μέρα.
Σε ένα πίνακα με φρούτα, το κάθε παιδί έγραψε το όνομα του δίπλα στο φρούτο, το οποίο είναι το αγαπημένο του.
Παίξαμε παιχνίδι, όπου το κάθε παιδί έπρεπε να τοποθετήσει το κάθε φαγητό στην σωστή ομάδα τροφίμων.
Όλοι μαζί στην συνέχεια φτιάξαμε δύο ομάδες. Μια με τις Τροφές που μας κάνουν καλό και μια για τις Τροφές που δεν μας κάνουν καλό και χωρίσαμε τα τρόφιμα σε αυτές τις ομάδες.
Ακόμη, τα παιδιά έμαθαν για την Πυραμίδα των Τροφίμων και το καθένα ζωγράφισε την δικιά του.
Επιπρόσθετα, όλοι μαζί φτιάξαμε την δική μας Πυραμίδα των Τροφίμων και κολλήσαμε τα τρόφιμα στην σωστή κατηγορία.
Αφού μιλήσαμε για τα τρόφιμα που μας κάνουν καλό και αυτά που δεν μας κάνουν καλό, τα παιδιά χώρισαν τα τρόφιμα σε αυτές τις δύο κατηγορίες.
Τέλος, τα παιδιά ζωγράφισαν σε φύλλο εργασίας τα τρόφιμα που φέρνουν κάθε μέρα στο σχολείο μέσα στην σχολική τους τσάντα.










































