Το όνομα μου!
Καθένας μοναδικός όπως και το όνομα του!
Την εβδομάδα αυτή ασχοληθήκαμε αρχικά με την αναγνώριση και σταδιακά με τη γραφή του ονόματος μας.
Ξεκινήσαμε πρώτα με την αναγνώριση του αρχικού γράμματος κάθε ονόματος. Μέσα από παιγνιωδεις δραστηριότητες αναγνώρισης με μαγνητακια, καρτέλες, ψαράκια με το πρώτο μας γράμμα που ψαρέψαμε, τη χρήση του εκπαιδευτικού beebot που το ρυθμισαμε να πάει στο δικό μας γράμμα, μουσικά στεφάνια που μπήκαμε για να βρούμε το αρχικό μας, τον τροχό των γραμμάτων που σηκωθήκαμε οταν σταμάτησε στο πρώτο μας γράμμα αλλά και τέλος την αναγνώριση του διπλα σε άλλα γράμματα όπου και το κυκλωσαμε, καταφέραμε να αναγνωρίζει κάθε παιδί το δικό του.
Μέσα από ασκήσεις λεπτής κινητικοτητας και με τη χρήση πολλών και διαφορετικών υλικών αλλά και της ζωγραφικής, αρχίσαμε να στολιζουμε και να δημιουργούμε το αρχικό μας γράμμα με διάφορες τεχνικές και υλικά.
Τι θα γίνει όμως που σε πολλές περιπτώσεις αρκετά παιδιά έχουν το ίδιο πρώτο γράμμα;
Η μόνη λύση είναι είναι το μάθουμε ολόκληρο. Κι όσοι έχουν το ίδιο όνομα να μάθουν και το πρώτο γράμμα από το επίθετο τους. Ακομα περισσότερα γράμματα λοιπόν μπήκαν στη σειρά και πρέπει τώρα να τα αναγνωριζουμε κι αυτά…
Οι καρτέλες με τα ονόματα μας που θα χρησιμοποιούμε όλη τη χρονιά για να γράφουμε το όνομα μας,μας βοήθησαν σε πολλά παιχνίδια αναγνώρισης του αρχικού μας ονόματος και στην καταμέτρηση των γραμμάτων και συλλαβων του κάθε ονόματος.
Κατόπιν, μπορέσαμε και ο καθένας χωριστά να αναγνωρίσει και να ανασυνθεσει το όνομα του αλλά και να το ξεχωρίσει ανάμεσα σε άλλα ονόματα.
Τώρα πλέον που το αναγνωριζουμε μπορούμε να βρούμε το ατομικό μας συρτάρι που θα φυλάμε τις εργασίες μας,να βάζουμε το όνομα μας κάθε πρωί στο παρουσιολογιο και να προσπαθούμε να το αντιγράφουμε οπως μπορούμε.