Αποκριάτικο Πάρτι

Την τελευταία Παρασκευή των Αποκριών, διοργανώθηκε στο σχολείο μας το αποκριάτικο πάρτι.

Τα παιδιά φόρεσαν τις αποκριάτικες στολές τους, διασκέδασαν στους ρυθμούς της μουσικής, συμμετείχαν σε πολλά ομαδικά  και μουσικοκινητικά παιχνίδια, χόρεψαν, έπαιξαν το γαιτανάκι και γευμάτισαν με όλα εκείνα τα υπέροχα φαγητά που έφεραν οι γονείς των παιδιών.

Ευχαριστούμε τους γονείς που εμπλούτισαν το γιορτινό μας τραπέζι, με όλα τα φαγητά που έφεραν. Η συμμετοχή τους ήταν σπουδαία και γευστικότατη!

Ακολουθούν φωτογραφίες:

Με εκτίμηση

Οι Νηπιαγωγοί