Αρχικά, παρατηρήσαμε τον πίνακα ζωγραφικής του Θεόφιλου Χατζημιχαήλ με τίτλο “Βάκχος. Θεός του οίνου. Θεός των αρχαίων” και ασχοληθήκαμε με τη ρουτίνα σκέψης ” Βλέπω – Σκέφτομαι – Αναρωτιέμαι”
Αποτυπώσαμε με το δικό μας τρόπο τον πίνακα.
Διαβάσαμε το μύθο της γέννησης του Θεού Διόνυσου και τον δραματοποιήσαμε.
Ζωγραφίσαμε το Θεό Διόνυσο με νερομπογιές.
Διαβάσαμε τον μύθο του Αισώπου ” Η αλεπού και τα σταφύλια” τον δραματοποιήσαμε και κάναμε σειροθέτηση εικόνων.
Ζωγραφίσαμε τι μας άρεσε από τον μύθο
Η πονηρή αλεπού όμως όταν βράδιασε ήθελε να γυρίσει πίσω και να ξαναπροσπαθήσει όμως δεν θυμόταν τον δρόμο. Έτσι, με τη βοήθεια της μελισσούλας τα κατάφερε. Τα παιδιά προγραμμάτιζαν το ρομποτάκι, περνώντας μόνο πάνω από το αρχικό γράμμα της λέξης σταφύλι.
Φτιάξαμε σταφύλια με τυπώματα από φελλό
Ζωγραφίσαμε σταφύλια στον υπολογιστή με το πρόγραμμα tuxpaint
Γνωρίσαμε τη διαδικασία παρασκευής κρασιού, παρακολουθώντας βίντεο και εικόνες. Τα παιδιά ασχολήθηκαν με σχετικό φύλλο εργασίας.
Τα παιδιά μύρισαν και γεύτηκαν κάποια από τα προϊόντα του σταφυλιού.
Φτιάξαμε την παρακάτω κατασκευή
Παίξαμε ένα παιχνίδι με τις συλλαβές της λέξης κρασί. Τα παιδιά μετατράπηκαν σε συλλαβές και ανακατεύτηκαν στον χώρο. Ακούγοντας ένα ηχητικό σύνθημα, τα παιδιά έπρεπε να βρουν την άλλη μισή συλλαβή , να μπουν στη σωστή σειρά να σχηματίσουν την λέξη ΚΡΑΣΙ.
Γνωρίσαμε την φωνούλα Κ. Παρακολουθήσαμε βίντεο,
https://youtu.be/OV7w3Q4AFbA?t=3
https://youtu.be/G9CMj4kN43k?t=4
Ψάξαμε ποιος έχει στο όνομά του το Κ , το γράψαμε στον πίνακα , το σχηματίσαμε με την πλαστελίνη και μέσα σε ένα στεφάνι τοποθετήσαμε αντικείμενα που υπάρχον στην τάξη μας που το όνομά τους αρχίζει από Κ.