ΣΤΑΦΥΛΙ – ΤΡΥΓΟΣ

Αρχικά, παρατηρήσαμε τον πίνακα ζωγραφικής του Θεόφιλου Χατζημιχαήλ με τίτλο “ΒάκχοςΘεός του οίνου. Θεός των αρχαίων” και ασχοληθήκαμε με τη ρουτίνα σκέψης ” Βλέπω – Σκέφτομαι – Αναρωτιέμαι”

SAM 6825

Αποτυπώσαμε με το δικό μας τρόπο τον πίνακα.

SAM 6737 SAM 6738 SAM 6739 SAM 6740 SAM 6741 SAM 6742 SAM 6743 SAM 6744 SAM 6745 SAM 6746

 

Διαβάσαμε το μύθο της γέννησης του Θεού Διόνυσου και τον δραματοποιήσαμε.

Ζωγραφίσαμε το Θεό Διόνυσο με νερομπογιές.

 

SAM 6747 SAM 6748 SAM 6753 SAM 6754 SAM 6755

Διαβάσαμε τον μύθο του Αισώπου ” Η αλεπού και τα σταφύλια”  τον δραματοποιήσαμε και κάναμε σειροθέτηση εικόνων.

 

SAM 6757 SAM 6760 SAM 6767SAM 6828

Ζωγραφίσαμε τι μας άρεσε από τον μύθο

SAM 6778 SAM 6779 SAM 6780 SAM 6781 SAM 6782

 

Η πονηρή αλεπού όμως όταν βράδιασε ήθελε να γυρίσει πίσω και να ξαναπροσπαθήσει όμως δεν θυμόταν τον δρόμο. Έτσι, με τη βοήθεια της μελισσούλας τα κατάφερε. Τα παιδιά προγραμμάτιζαν το ρομποτάκι, περνώντας μόνο πάνω από το αρχικό γράμμα της λέξης σταφύλι.

 

 

SAM 6783 SAM 6784 SAM 6786 SAM 6788 SAM 6791 SAM 6793 SAM 6797

 

Φτιάξαμε σταφύλια με τυπώματα από  φελλό

SAM 6773 SAM 6774 SAM 6775 SAM 6776 SAM 6777

Ζωγραφίσαμε σταφύλια στον υπολογιστή με το πρόγραμμα tuxpaint

SAM 6803 SAM 6804 SAM 6805SAM 6815

Γνωρίσαμε τη διαδικασία παρασκευής κρασιού, παρακολουθώντας βίντεο και  εικόνες. Τα παιδιά ασχολήθηκαν με σχετικό φύλλο εργασίας.

Τα παιδιά μύρισαν και γεύτηκαν κάποια από τα προϊόντα του σταφυλιού.

Φτιάξαμε την παρακάτω κατασκευή

SAM 6820 SAM 6821 SAM 6822 SAM 6823

Παίξαμε ένα παιχνίδι με τις συλλαβές της λέξης κρασί. Τα παιδιά μετατράπηκαν σε συλλαβές και ανακατεύτηκαν στον χώρο. Ακούγοντας ένα ηχητικό σύνθημα, τα παιδιά έπρεπε να βρουν την άλλη μισή συλλαβή , να μπουν στη σωστή σειρά να σχηματίσουν την λέξη ΚΡΑΣΙ.

SAM 6810 SAM 6812 SAM 6813

Γνωρίσαμε την φωνούλα Κ. Παρακολουθήσαμε βίντεο,

 

https://youtu.be/OV7w3Q4AFbA?t=3

 

https://youtu.be/G9CMj4kN43k?t=4

Ψάξαμε ποιος έχει στο όνομά του το Κ , το γράψαμε στον πίνακα , το σχηματίσαμε με την πλαστελίνη και μέσα σε ένα στεφάνι τοποθετήσαμε αντικείμενα που υπάρχον στην τάξη μας που το όνομά τους αρχίζει από Κ.

 

SAM 6816 SAM 6817