Σε μια κοινωνία που προσπαθεί να συμπεριλάβει όλα τα μέλη της και να γίνει όσο πιο συμπεριληπτική μπορεί, κρίνεται αναγκαίο όχι μόνο να αποδεχτούμε το διαφορετικό αλλά και να το αγκαλιάσουμε. Έτσι, κι εμείς στα πλαίσια του δεύτερου εργαστηρίου δεξιοτήτων ασχοληθήκαμε με τη διαφορετικότητα , προσεγγίζοντάς την ποικιλοτρόπως. Μέσα από πολλές δραστηριότητες προσπαθήσαμε να αντιληφθούμε τα διαφορετικά μας χαρακτηριστικά αλλά κι αυτά που μας ενώνουν.
Αρχικά, συζητήσαμε για τα ατομικά μας χαρακτηριστικά. Παρατηρήσαμε τι έχουμε κοινό και σε τι διαφέρουμε; Έπειτα, χωριστήκαμε σε δυο ομάδες και τα σχεδιάσαμε αντιλαμβάνοντας ακόμα καλύτερα αυτές τις ομοιότητες κι αυτές τις διαφορές.
Έπειτα, καταγράψαμε και σχεδιάσαμε ότι αφορά τον εαυτό μας..
Διαβάσαμε παραμύθι για τη διαφορετικότητα και συζητήσαμε πάνω σε αυτό.
Παρακολουθήσαμε ακόμα σε βίντεο τον Έμερ, τον παρδαλό ελέφαντα. Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με τον συγκεκριμένο ελέφαντα.. Το παραμύθι το επεξεργαστήκαμε τόσο σε ατομικό όσο και σε ομαδικό επίπεδο.
Τα παιδιά συνέδεσαν το θέμα τόσο με την αναπηρία για την οποία είχαμε μιλήσει τον Δεκέμβρη όσο και με τα παιδιά από άλλες χώρες κι αυτό το αποτύπωσαν στη ζωγραφιά τους την ημέρα που μιλήσαμε για την Αγάπη, στις 14 Φλεβάρη.
Τέλος, μέσα από την έννοια της Διαφορετικότητας καταφέραμε να δουλέψουμε και το γράμμα Δ της Διαφορετικότητας.

















