Η διαδρομή των παιδιών από το σπίτι στο σχολείο γίνεται παιχνίδι που βοηθάει τους μαθητές να αναπτύξουν δεξιότητες προσανατολισμού στο χώρο και να έρθουν σε επαφή με βασικές αρχές προγραμματισμού. Στο πρώτο στάδιο του παιχνιδιού τα παιδιά καλούνται να τοποθετήσουν πάνω σε ένα χαλάκι 4×3, σε όποιο σημείο επιλέξουν, εικόνες που απεικονίζουν σταθμούς της διαδρομής τους και να περπατήσουν το μονοπάτι τους περιγράφοντας τις κινήσεις τους.
Στο δεύτερο στάδιο το παιχνίδι μεταφέρεται σε ένα χαλάκι- πλέγμα 4×4 πάνω στο οποίο βρίσκονται τοποθετημένες όλες οι εικόνες σταθμοί της διαδρομής ενώ αντίγραφα των εικόνων βρίσκονται ανάποδα έξω από το πλέγμα. Ένας παίχτης κάθε φορά τραβάει δύο κάρτες με βάση τις οποίες πρέπει να σχεδιάσει τη διαδρομή χρησιμοποιώντας βέλη.
Στο τελευταίο και ιδιαίτερα διασκεδαστικό στάδιο του παιχνιδιού το κάθε παιδί καλείται να χρησιμοποιήσει το ρομποτάκι Beebot και να το προγραμματίσει δίνοντάς του τις κατάλληλες εντολές ώστε να πραγματοποιήσει τη διαδρομή.
Ο προγραμματισμός του μικρού ρομπότ ήταν μια μικρή πρόκληση για τα παιδιά τα οποία ενθουσιάστηκαν με τις ικανότητές τους και ανυπομονούν για το επόμενο ρομποτικό τους ταξίδι.
Αυτή η εργασία έχει άδεια χρήσης Creative Commons Αναφορά-Μη Εμπορική Χρήση 4.0.