Ασύγχρονες δράσεις μετά μουσικής! Στον καιρό της καραντίνας…

Source : <a href=”https://clipartlook.com/look/2621-music-clipart-free.html” title=”Music Clipart Free”>Music Clipart Free</a>

Ώρα για μουσική!

Στο παρακάτω padlet συγκεντρώσαμε τα περισσότερα από τα τραγούδια που έχουμε μάθει με τα παιδιά, αφού τα αναλύσαμε στην τάξη. Μη ξεχνάτε ότι κάθε τραγούδι είναι μια ιστορία. Σας καλούμε, λοιπόν, να θυμηθείτε τα αγαπημένα μας τραγούδια και με βάση αυτά να κάνετε τις παρακάτω δράσεις που σας προτείνουμε στο σπίτι!

Μετάβαση στο padlet.com

  • Τραγουδήστε τα τραγούδια που μάθαμε, παρέα με τους γονείς σας. Είναι καλύτερο απλά να ακούτε το τραγούδι, δεν χρειάζεται να βλέπετε το βίντεο.

 

  • Θυμηθείτε την «ιστορία» του κάθε τραγουδιού και πείτε την στους γονείς ή στα αδέρφια σας. Διαλέξτε ίσως δυο που είναι τα αγαπημένα σας.

 

  • Ζωγραφίστε ότι σας αρέσει περισσότερο από τις ιστορίες των δυο τραγουδιών που επιλέξατε στα παρακάτω φύλλα εργασίας.

.

https://blogs.sch.gr/nipkera/files/2020/04/Ζωγραφιά-του-αγαπημένου-μου-τραγουδιού.docx

  • Παίξτε το παιχνίδι της αλληλουχίας των στίχων.

Δηλαδή ακούστε το τραγούδι, η μάμα ή ο μπαμπάς σταματούν το τραγούδι σε ένα σημείο και εσείς συνεχίζετε τραγουδώντας το από το σημείο που σταμάτησε.

Σημ: Θυμηθείτε το παιχνίδι όπως το παίζαμε όλοι μαζί στην τάξη μας… 

 

  • Μουρμουρο-μαντέματα… ώρα να βάλετε «δύσκολα» στους γονείς σας.

Αφού θυμηθείτε τα τραγούδια, και τα ακούσουν και οι γονείς, μουρμουρίστε ένα τραγούδι μόνο με το ρυθμό του (χωρίς τα λόγια). Οι γονείς σας πρέπει να μαντέψουν ποιο τραγούδι μουρμουρίζετε!

Σημ: Θυμηθείτε το παιχνίδι όπως το παίζαμε όλοι μαζί στην τάξη μας… 

 

  • Ελάτε να μπλέξουμε τα τραγούδια και να φτιάξουμε μια ιστορία ο καθένας…

Σκεφτείτε μια ιστορία με ήρωες και εικόνες από τα τραγούδια μας. Οι ήρωες θα είναι η  «αρκούδα η καφέ», η «κινέζα», ο «δράκος», το «μπιζέλι», «το λούνα παρκ» και τα «εφτά ποτάμια».

 

Μην ξεχνάτε ότι η ιστορία πρέπει να έχει αρχή, μέση και τέλος, να μοιάζει δηλαδή με παραμύθι. Θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε στην ιστορία και τα 5 στοιχεία από τα τραγούδια μας. Μπορεί να γίνει όσο μεγάλη θέλετε. Σας θυμίζουμε ότι στις ιστορίες βάζουμε πολλές λεξούλες για να μπορεί αυτός που την ακούει να καταλάβει τη σκέψη μας και να φτιάξει τις εικόνες της ιστορίας στο μυαλό του. Εσείς θα την σκεφτείτε και οι γονείς σας θα την γράψουν. Στη συνέχεια μπορείτε να την ζωγραφίσετε και να γίνει σαν ένα βιβλίο. Σας έχουμε ετοιμάσει μια σελίδα, την οποία μπορείτε να την τυπώσετε (ή να ζωγραφίσετε κατευθείαν στον υπολογιστή) όσες φορές χρειάζεστε ανάλογα πόσο μεγάλη είναι η ιστορία που φτιάξατε. Όπως τα παραμύθια που φτιάχνουμε παρέα σε κάθε σελίδα ζωγραφίζουμε αυτό που λένε τα λόγια της ιστορίας.

Φυσικά το παραμύθι σας όπως όλα τα παραμύθια πρέπει να έχει ένα τίτλο που θα σκεφτείτε εσείς και θα το γράψουν οι γονείς σας ή εσείς όπως μπορείτε.

 

  • Και τώρα ας παίξουμε με τα τραγούδια και τους αριθμούς!

Συμβουλή για τους γονείς: ενθαρρύνετε τα παιδιά να μετρήσουν μόνα τους, να σκεφτούν μόνα τους τις λύσεις στα μικρά μας προβλήματα. Δεν πειράζει να γίνουν λάθη, μέσα από αυτά κατανοούν τι πρέπει να κάνουν και οδηγούνται στη λύση! Πριν μπορείτε να παίξετε ανάλογα παιχνίδια με αντικείμενα του σπιτιού, παιχνίδια του παιδιού ή ακόμα και χωρίς καθόλου αντικείμενα, ώστε να σκεφτούν νοερά τις λύσεις.

https://blogs.sch.gr/nipkera/files/2020/04/Μαθηματικά-και-τραγούδια.docx

  • Ώρα για ρυθμικό μοτίβο και κίνηση. Τα παρακάτω βίντεο δίνουν ωραίες ιδέες για το πώς μπορούμε να κάνουμε ρυθμικά μοτίβο μαζί με τα παιδιά, τα οποία καλλιεργούν την προσοχή, την αντίληψη, την κατανόηση αλληλουχίας και τον συντονισμό των μελών. Και είναι μια ωραία ευκαιρία για παιχνίδι και διασκέδαση!

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10219302318761247&id=1008453545

View this post on Instagram

Genial este vídeo de @smileymommies_ideas Ahora a ponerlo en práctica para trabajar: Más sencillo no puede ser y podemos trabajar. ???? ATENCIÓN ???? COORINACION ???? REFLEJOS ????SABER ESPERAR ????VELOCIDAD DE REACCIÓN . Esperamos vuestros ❤️❤️❤️ así seguiremos buscando vídeos y los traeremos a nuestra bio . #MOTRICIDAD #montessori #actividadesinfantiles #niños #aprenderjugando #niñosfelices #peques #actividadesparaniños #maestrainfantil #educacioninfantil #educacionprimaria #maestra #colegio #claustrodeig #preescolar #primaria #aprendizaje #instamami #kidsactivities #kids #preschoolactivities #learningthroughplay #invitationtoplay #toddler #toddleractivities #playandlearn #kindergarten #earlychildhool #montessori #instamom

A post shared by ORIENTACIONANDUJAR (@orientacionandujar) on

  • Ας πειραματιστούμε! Και τώρα με τη βοήθεια των γονιών, αφού δείτε το βίντεο, δημιουργήστε με μαγικό τρόπο «Τα εφτά ποτάμια» του ουράνιου τόξου!

Είχαμε πολλά ακόμα τραγούδια να μάθουμε… ας ελπίσουμε ότι θα βρεθούμε σύντομα στο σχολείο μας όλοι μαζί! Μέχρι τότε ας τραγουδήσουμε, ας παίξουμε, ας χαρούμε!

Οι νηπιαγωγοί

Γιαννάκη Κατερίνα & Τζούρου Βάσω.

*Μπορείτε να μας στείλετε τα έργα των παιδιών (στο email του νηπιαγωγείου) και με την άδεια σας με χαρά να τα ανεβάσουμε στο ιστολόγιο μας.

 

 

 

 

2 σχόλιαστο “Ασύγχρονες δράσεις μετά μουσικής! Στον καιρό της καραντίνας…

  1. Πολύ όμορφες και δημιουργικές προτάσεις! Μπράβο κορίτσια!

Τα σχόλια είναι κλειστά.