ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2ος ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ

Στα πλαίσια του 2ου θεματικού κύκλου των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων: «Δημιουργώ και καινοτομώ-Δημιουργική σκέψη και καινοτομία» με θέμα: «STEAM και η ΓΗ γυρίζει…», επιλέξαμε να ασχοληθούμε με τους πλανήτες του ηλιακού μας συστήματος, αφού πρώτα μιλήσαμε για την ημέρα-νύχτα και για τον ήλιο-φεγγάρι.

Ξεκινήσαμε με ένα εκπαιδευτικό βίντεο, το οποίο αναφερόταν στην ημέρα και τη νύχτα και κάναμε ένα σχετικό φύλλο εργασίας. Χρησιμοποιήσαμε την υδρόγειο σφαίρα και παίξαμε το παιχνίδι με τον φακό, έτσι ώστε να κατανοήσουν καλύτερα τα παιδιά πότε και γιατί έχουμε μέρα ή νύχτα. Τέλος, παίξαμε ένα κινητικό παιχνίδι, το οποίο και τους ενθουσίασε.

 

1.jpg328874658 2007546142768561 4808513802702921451 n 11zon

Στη συνέχεια, μιλήσαμε για τον ήλιο και το φεγγάρι και φτιάξαμε σχετική κατασκευή. Συζητήσαμε για το τι κάνουμε την ημέρα που έχουμε ήλιο και τι κάνουμε τη νύχτα που έχουμε φεγγάρι. Τα καταγράψαμε σε ομαδική εργασία, την οποία και κολλήσαμε στην τάξη μας.

 

329649100 1126340151377640 7123587063216029444 n 11zon328705613 513088974182768 5047812586159256528 n 11zon

 

 

Συνεχίσαμε με τους πλανήτες και συζητήσαμε με τα παιδιά για να δούμε τι γνώσεις έχουν πάνω στο θέμα. Είδαμε σχετικό εκπαιδευτικό βίντεο και με βάση αυτό λύθηκαν πολλές από τις απορίες τους. Ως πρώτη επαφή με αυτό το αντικείμενο, επιλέξαμε να εστιάσουμε στον πλανήτη Γη, μέσα από παιχνίδι, φύλλα εργασίας και κατασκευή, προκειμένου να τη γνωρίσουμε καλύτερα.

 

329840269 730398961969792 4198575757714811516 n 11zon329545613 759325258942892 6099253950041694667 n 11zon

 

Η επόμενή μας δραστηριότητα, αφορούσε στο ηλιακό μας σύστημα, το οποίο και φτιάξαμε όλοι μαζί σε ομαδική κατασκευή, αφού πρώτα κόψαμε και κολλήσαμε τους πλανήτες και τον ήλιο κι αφού γράψαμε τα ονόματά τους. Επίσης, κατασκευάσαμε το βιβλίο των πλανητών για κάθε παιδί. Κλείνοντας, κάναμε αντιστοίχιση ορισμένες λέξεις, τις οποίες θέλαμε να μάθουν τα παιδιά και παίξαμε κι ένα παιχνίδι μνήμης με κάρτες πλανητών, για να τους ξαναθυμηθούμε.

 

328925869 546029914157614 5221617421165123442 n 11zon328484878 3002584960048395 3129921135275933399 n 11zon

329783266 716967613494601 4834548385793899689 n 11zon328948983 1301289463782133 3484138797955868323 n 11zon

 

 

329842977 727707825680149 5217959632997405579 n 11zon

 

Τέλος, δεν θα μπορούσαμε να μην αναφέρουμε στα παιδιά τους αστροναύτες και τους πυραύλους. Αφού συζητήσαμε και είδαμε σχετικό εποπτικό υλικό, φτιάξαμε ατομική κατασκευή αστροναύτη με τη φωτογραφία του κάθε παιδιού επάνω, αλλά και μια πρωτότυπη κατασκευή πυραύλου.

 

328944737 523129509915701 7616069234518275368 n 11zon329991922 576931211118402 139537055211716409 n 11zon

 

Έτσι, κλείσαμε το θέμα του Εργαστηρίου μας με τον πιο δημιουργικό τρόπο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *