2ο Εργαστήριο-Το δέντρο με τα δικαιώματα των παιδιών

Στην πρώτη δραστηριότητα, ο κάθε μαθητής χρωματίζει το δικό του δέντρο. Στη συνέχεια, «κρεμάει» (κολλάει) στα κλαδιά του δέντρου εικόνες με τα δικαιώματα των παιδιών.

1B504F84 7153 424E 85EC 3A14F465E150 5E924E62 1DC0 484E B0D5 4355F492546F 118C5ABE 22BD 4048 B7F1 EE802F17990D 3A3727AA D729 4507 A026 3A38E34D9F3E D56F3BAE 3C0F 423A ACD0 D98B2BFB8C9F 8D6ADB67 A760 4D52 91AF 18DA96879642 8D6229C0 64AD 48E3 AC9D 633F038C1708C2F0CFD6 795F 445C 91FF EDB7D310369E6047CA2C 859A 4D10 BD1D 1FFF2B355A91471F3F34 2546 4904 9988 125CB1A64FAC8D88BB95 DED9 4C8A A5DA 9E33018D78BD160A7D15 067F 439D 9CDA 68EB4BCE8852

Στη δεύτερη δραστηριότητα, ζητάμε από τους γονείς των παιδιών μια φωτογραφία με όλη την οικογένεια και κατασκευάζουμε κορνίζες. Ένα από τα δικαιώματα των παιδιών είναι να έχουν οικογένεια, η οποία αποτελεί το δέντρο της ζωής.

IMG 6374 IMG 6379 IMG 6391 IMG 6462
5195D0A2 B4B5 4C7A 841C 68714EB8D42A