Ξεκινώντας να μιλάμε για το φθινόπωρο, αναρωτιόμαστε πρώτα απ’όλα “Τι είναι το φθινόπωρο; Τι ξέρουμε για το φθινόπωρο; Τι γίνεται το φθινόπωρο στη φύση;”
Δημιουργούμε έτσι ένα φθινοπωρινό δέντρο με τις προγενέστερες γνώσεις των παιδιών, μέσα από την τεχνική του καταιγισμού ιδεών.
Παρακολουθούμε ένα ενημερωτικό εκπαιδευτικό βίντεο για το φθινόπωρο.
Έπειτα η παιδική λογοτεχνία μας βοηθάει να γνωρίσουμε τι γίνεται στην φύση αυτήν την εποχή.
Ευκαιρία για προμαθηματικές έννοιες με πίνακα διπλής εισόδου.
Με παιγνιώδη τρόπο ανακαλύπτουν τα παιδιά φθινοπωρινά στοιχεία με τον φακό, και στη συνέχεια δημιουργούν το δικό τους βάζο ζωγραφίζοντας ένα φθινοπωρινό στοιχείο για να το φυλάξουν.
Παίζουν αισθητηριακά παιχνίδια αφής με χρώματα του φθινοπώρου.
Φύλλα εργασίας γλώσσας και μαθηματικών.
Οι φίλοι μας τα ζώα μας περιγράφουν τι συμβαίνει στη φύση το φθινόπωρο.
Τα παιδιά δημιουργούν σκιουράκια αναπτύσσοντας τη λεπτή τους κινητικότητα, χρωματίζοντας, κόβοντας και κολλώντας.
Πάνω που μιλούσαμε για τα φρούτα και τα λαχανικά αυτής της εποχής, έρχεται η παγκόσμια ημέρα διατροφής και φυσικά δεν την αφήνουμε ανεκμετάλλευτη….
Ανακαλύπτουμε τον καλλιτέχνη Αρτσιμπόλντο και προσπαθούμε να μιμηθούμε την τέχνη του…
…με επιτυχία!
Με φρούτα και λαχανικά, κάνω μαθηματικά!
Φτιάξαμε και φάγαμε νόστιμη φρουτοσαλάτα εποχής!
Μαθαίνουμε την παροιμία “Ένα μήλο την ημέρα το γιατρό τον κάνει πέρα” και τον παραδοσιακό χορό “Μήλο μου κόκκινο ροϊδοβαμμένο” ενώ με την τεχνική του κολάζ δημιουργούμε τα μήλα μας.
Πλατσουρίσματα με τις γαλότσες!
Ανάγνωση παραμυθιού Κύριλλος, μιλάμε για τον κύκλο του νερού. Δημιουργία βροχής και ομαδική κατασκευή.
Μαθαίνουμε το Φ όπως φθινόπωρο, φρούτα, φύλλο και το Ο όπως ομπρέλα…
…και τα παιδιά τα σχηματίζουν με τα χέρια και το σώμα τους, το αναγνωρίζουν και το γράφουν.






































