1ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΒΑΛΛΑΡΙΟΥ ΛΑΓΚΑΔΑ

Μενού

Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Αρχική
  • Το σχολείο μας
    • Το σχολείο μας
    • Εκπαιδευτικοί
    • Προσβασιμότητα σχολείου
    • Κανονισμός Λειτουργίας
    • Σχέδιο Δράσης
    • Εσωτερική αξιολόγηση
  • Κάθε πρώτη Δευτέρα του μήνα 12-12:30 κατόπιν ραντεβού.Ευχαριστούμε πολύ!
  • Επικοινωνία

Επικοινωνία

Στοιχεία επικοινωνίας του σχολείου

Δείτε το σχολείο μας στο χάρτη και τα πλήρη στοιχεία του

email: mail@nip-kaval.thess.sch.gr
τηλ: 2394052545


Δείτε στο maps.sch.gr

Πρόσφατα άρθρα

  • 🌺 ΚΑΛΛΩΠΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΥΛΗΣ ΜΕ ΔΥΟ ΝΕΕΣ ΓΛΑΣΤΡΕΣ. Η αυλή μας έγινε πιο όμορφη! 🌸🌿 Η αυλή του νηπιαγωγείου μας γέμισε χαρά και χρώμα με μια μικρή αλλά ξεχωριστή αλλαγή. Στολίστηκε με δύο όμορφες γλάστρες, που προστέθηκαν για να δώσουν ζωντάνια και ομορφιά στον χώρο όπου τα παιδιά παίζουν και περνούν καθημερινά στιγμές δημιουργίας. Οι γλάστρες μεταμόρφωσαν την αυλή μας σε έναν πιο ζεστό και φιλόξενο χώρο. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να να μάθουν πώς με μικρές πινελιές μπορούμε να ομορφαίνουμε το περιβάλλον γύρω μας. Με αυτή τη δράση, η αυλή μας έγινε ακόμα πιο φιλική, χαρούμενη και γεμάτη ζωντάνια! 🌼 Μια όμορφη υπενθύμιση ότι η φροντίδα του χώρου μας κάνει πιο όμορφη την καθημερινότητά μας.
  • ΓΛΩΣΣΑ – ΠΟΙΗΣΗ- ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΚΡΟΑΣΗ- ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΣΗ «Το ποταμάκι» του Ζαχαρία Παπαντωνίου και τα σύννεφα που χόρεψαν στην τάξη μας 🌧️💧 Στο νηπιαγωγείο μας, σήμερα ταξιδέψαμε στον μαγικό κόσμο της ποίησης και της μουσικής! Αφετηρία αποτέλεσε το υπέροχο ποίημα του Ζαχαρία Παπαντωνίου «Το ποταμάκι», που διαβάσαμε και ακούσαμε όλοι μαζί στην τάξη. Τα παιδιά παρακολούθησαν με προσοχή τους στίχους και προσπάθησαν να φανταστούν την εικόνα του ποταμιού, που τρέχει αδιάκοπα, κουβαλώντας τη χαρά και τον ρυθμό της φύσης. Μέσα από το ποίημα συζητήσαμε για το νερό, την πορεία του στη φύση και τη σημασία του για τη ζωή μας. Στη συνέχεια, περάσαμε από τον κόσμο της ποίησης στον κόσμο της μουσικής. Ακούσαμε το μουσικό κομμάτι του Μάνου Χατζιδάκι «Όταν έρχονται τα σύννεφα». Τα παιδιά έκλεισαν τα μάτια τους και προσπάθησαν να «δουν» με τη φαντασία τους τα σύννεφα να μαζεύονται στον ουρανό, να πηγαίνουν ταξίδια μακριά, να φέρνουν τη βροχή και να ποτίζουν το ποταμάκι που γνωρίσαμε στο ποίημα. Με τη συνοδεία της μουσικής, τα νήπια έγιναν τα ίδια σύννεφα! Χόρεψαν ελεύθερα στο χώρο, ακολουθώντας τον ρυθμό, άλλοτε απαλά σαν σύννεφα που ταξιδεύουν στον ουρανό και άλλοτε πιο γρήγορα, σαν σύννεφα που φέρνουν καταιγίδα. Η δημιουργική αυτή δραστηριότητα έδωσε στα παιδιά την ευκαιρία να εκφράσουν συναισθήματα με το σώμα τους, να συνεργαστούν και να χαρούν τον αυτοσχεδιασμό. Ήταν μια όμορφη εμπειρία που ένωσε ποίηση, μουσική και κίνηση, δίνοντας στα παιδιά την ευκαιρία να ανακαλύψουν με όλες τους τις αισθήσεις τον μαγικό κύκλο της φύσης.
  • ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Σήμερα στην τάξη κάναμε μια όμορφη δραστηριότητα μετρώντας φύλλα σε ένα φύλλο εργασίας. Σε κάθε σειρά υπήρχαν ζωγραφισμένα φύλλα, και τα παιδιά έπρεπε να τα μετρήσουν προσεκτικά και να γράψουν στο κουτάκι τον σωστό αριθμό. Μετρώντας βρήκαν τρία φύλλα, δύο φύλλα, τέσσερα φύλλα, και συνέχισαν με χαμόγελο καθώς ανακάλυπταν τις διαφορετικές ποσότητες. Με αυτόν τον τρόπο εξασκήθηκαν στη σύνδεση αριθμού και ποσότητας, στην προσοχή και στην ακρίβεια. Τα μαθηματικά έγιναν παιχνίδι και τα παιδιά απόλαυσαν να ανακαλύπτουν ότι οι αριθμοί βρίσκονται παντού γύρω τους.
  • ΓΛΩΣΣΑ – ΠΑΙΔΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ Με αφορμή τα πρωτοβροχια του Φθινοπώρου σήμερα διαβάσαμε και επεξεργαστηκαμε το βιβλίο: “Το Σύννεφο που Έβαλε τα Κλάματα – Μια όμορφηγνωριμία με τον κύκλο του νερού” Στο νηπιαγωγείο μας τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να ταξιδέψουν μέσα από τις σελίδες του βιβλίου της Σοφίας Μαντούβαλου «Το σύννεφο που έβαλε τα κλάματα». Πρόκειται για μια τρυφερή ιστορία που μιλάει με απλό και κατανοητό τρόπο για τον κύκλο του νερού, ένα από τα πιο σημαντικά φαινόμενα της φύσης. Μέσα από την αφήγηση, τα παιδιά ανακάλυψαν πώς το νερό «ταξιδεύει» από τη γη στον ουρανό και πάλι πίσω, φροντίζοντας τη ζωή γύρω μας. Κατά τη διάρκεια της ανάγνωσης, οι μικροί μας μαθητές συμμετείχαν ενεργά, εξέφρασαν απορίες και μοιράστηκαν σκέψεις για το πώς το νερό είναι απαραίτητο σε φυτά, ζώα και ανθρώπους. Στη συνέχεια, μέσα από συζήτηση, κατανόησαν ότι κάθε σταγόνα έχει αξία και ότι η φύση λειτουργεί σαν ένας κύκλος που δεν σταματά ποτέ. Ήταν μια όμορφη εμπειρία που συνδύασε τη λογοτεχνία με τη γνώση, δίνοντας στα παιδιά πολύτιμα ερεθίσματα για την προστασία και τον σεβασμό του περιβάλλοντος.
  • ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΣΗ Στο νηπιαγωγείο μας ασχοληθήκαμε με δύο φύλλα εργασίας που συνδύασαν τη μάθηση με τη δημιουργία. Στο πρώτο φύλλο εργασίας, που αφορούσε τη μελέτη περιβάλλοντος, τα παιδιά παρατήρησαν ένα δέντρο και κλήθηκαν να χρωματίσουν πράσινα τα φύλλα που βρίσκονταν πάνω στο δέντρο και κίτρινα εκείνα που βρίσκονταν κάτω από το δέντρο. Μέσα από αυτή τη δραστηριότητα γνώρισαν καλύτερα τις έννοιες «πάνω» και «κάτω» και ανέπτυξαν την ικανότητα της παρατήρησης, ενώ παράλληλα εξασκήθηκαν στη σωστή χρήση των χρωμάτων. Στο δεύτερο φύλλο εργασίας, που είχε σχέση με τα μαθηματικά, ζητήσαμε από τα παιδιά να χρωματίσουν τρία φύλλα πάνω στο δέντρο και πέντε φύλλα κάτω από το δέντρο. Έτσι εξασκήθηκαν στην αναγνώριση και στην καταμέτρηση μικρών ποσοτήτων, μαθαίνοντας ταυτόχρονα να συνδέουν τους αριθμούς με εικόνες από το φυσικό τους περιβάλλον. Κλείνοντας, δώσαμε έμφαση στη δημιουργία και την έκφραση, αφού τα παιδιά μέσα από τα χρώματα και τη δραστηριότητά τους μπόρεσαν να εκφραστούν, να συνεργαστούν και να χαρούν το αποτέλεσμα της προσπάθειάς τους.

Πρόσφατα σχόλια

  • Μάγος για πάρτυ στο Ευχαριστούμε τον μαθητή μας Παπαγεωργίου Γιώργο που ενίσχυσε τη γωνιά του Μπακάλικου με φρούτα και λαχανικά

Ιστορικό

  • Οκτώβριος 2025
  • Σεπτέμβριος 2025
  • Ιούνιος 2025
  • Μάιος 2025
  • Απρίλιος 2025
  • Μάρτιος 2025
  • Φεβρουάριος 2025
  • Ιανουάριος 2025
  • Δεκέμβριος 2024
  • Νοέμβριος 2024
  • Οκτώβριος 2024
  • Σεπτέμβριος 2024
  • Σεπτέμβριος 2022
  • Σεπτέμβριος 2021

Kατηγορίες

  • Γενικά

Μεταστοιχεία

  • Σύνδεση
  • Entries RSS
  • Comments RSS
  • Εκπαιδευτικές Κοινότητες & Ιστολόγια ΠΣΔ
Όροι χρήσης blogs.sch.gr | Δήλωση προσβασιμότητας
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Accessibility by WAH
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων
  • Εκπαιδευτικές κοινότητες και ιστολόγια
  • Σύνδεση
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότερα Μη αποδοχή