Με καλοκαιρινή διάθεση σήμερα κάναμε το τελευταίο μάθημα των Αγγλικών για τη φετινή χρονιά. Ακούσαμε το τραγούδι ‘A sailor went to sea’ και φτιάξαμε μια εργασία με πλάσματα που βρίσκονται στο βυθό της θάλασσας. Να περάσετε όλοι σας ένα όμορφο και ξεκούραστο καλοκαίρι. Happy Summer!



