ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΛΑΧΑΝΟΚΗΠΟΣ – ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ: Καλλιεργούμε φυτά, γνώσεις και όμορφες αναμνήσεις.
Από το χώμα… στο πιάτο 🌱🥗
Σήμερα στο νηπιαγωγείο μας ζήσαμε μια μικρή αλλά πολύ νόστιμη περιπέτεια! Η Μιχαηλία και ο Απόστολος πήραν το καλάθι και, γεμάτοι ενθουσιασμό, μπήκαν στο περιβόλι του σχολείου μας για να μαζέψουν φρέσκα λαχανικά.
Με προσεκτικά χεράκια ξερίζωσαν τρυφερά κρεμμυδάκια, διάλεξαν καταπράσινα μαρούλια και έκοψαν νεαρά φύλλα από σπανάκι και ρόκα. Η χαρά τους ήταν μεγάλη βλέποντας πόσα καλούδια μπορεί να μας προσφέρει η γη όταν τη φροντίζουμε με αγάπη.
Στη συνέχεια, επιστρέψαμε στην τάξη και μετατρέψαμε τη συγκομιδή μας σε μια λαχταριστή, πολύχρωμη σαλάτα. Προσθέσαμε και λίγα ζουμερά ντοματίνια και το αποτέλεσμα ήταν πραγματικά υπέροχο! Μια σαλάτα γεμάτη βιταμίνες, σίδηρο και πολύτιμα ιχνοστοιχεία.
Το πιο όμορφο μέρος; Την απολαύσαμε στην αυλή, θαυμάζοντας τον λαχανόκηπό μας και τους θησαυρούς του. Μέσα από αυτή τη δραστηριότητα τα παιδιά έμαθαν πόσο σημαντική είναι η υγιεινή διατροφή, αλλά και πόση χαρά κρύβεται στο να καλλιεργούμε τη δική μας τροφή.
Από το χώμα στο πιάτο… και από το περιβόλι στις καρδιές μας 💚































































