1ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΒΑΛΛΑΡΙΟΥ ΛΑΓΚΑΔΑ
Μενού
Μετάβαση στο περιεχόμενο
Αρχική
Το σχολείο μας
Το σχολείο μας
Εκπαιδευτικοί
Προσβασιμότητα σχολείου
Κανονισμός Λειτουργίας
Σχέδιο Δράσης
Εσωτερική αξιολόγηση
Κάθε πρώτη Δευτέρα του μήνα 12-12:30 κατόπιν ραντεβού.Ευχαριστούμε πολύ!
Επικοινωνία
Πλοήγηση άρθρων
← Προηγούμενo
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΣΗ : Στο πλαίσιο της ανάπτυξης οικολογικής συνείδησης και δημιουργικής έκφρασης των νηπίων, αξιοποιούμε τα πήλινα μπολάκια από γιαούρτι δίνοντάς τους μια δεύτερη ζωή μέσα από την τέχνη. Με ακριλικά χρώματα, τα παιδιά μεταμορφώνουν αυτά τα απλά αντικείμενα σε μικρά έργα τέχνης, ενισχύοντας την περιβαλλοντική ευαισθησία και τη φαντασία τους. Η δημιουργική αυτή διαδικασία προσφέρει χαρά, γνώση και ένα δυνατό μήνυμα για την ανακύκλωση. Η συνέχεια και το τελικό αποτέλεσμα… στην αυριανή μας ανάρτηση!
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΊΑ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΣΗ : Συνεχίζοντας με ενθουσιασμό τη δημιουργική μας δραστηριότητα στο νηπιαγωγείο, τα παιδιά ολοκλήρωσαν τη διακόσμηση των πήλινων μπολ που είχαμε ξεκινήσει την προηγούμενη ημέρα. Με τη βοήθεια σταμπαδόρου, σχημάτισαν κόκκινους κύκλους που αποτέλεσαν το σώμα μιας πασχαλίτσας, ενώ με μπατονέτες πρόσθεσαν τα χαρακτηριστικά μάτια και τις μικρές μαύρες βούλες στο σώμα της. Η διαδικασία αυτή ενίσχυσε τη λεπτή κινητικότητα, τη φαντασία και τη χαρά της συνεργασίας, καθώς κάθε παιδί έβαλε τη δική του πινελιά στο έργο του. Στη συνέχεια, τα μικρά χεράκια γέμισαν τα διακοσμημένα μπολάκια με χώμα και φύτεψαν ένα παχύφυτο, δίνοντας έτσι ζωή σε μια ξεχωριστή γλαστρούλα. Το άλλοτε “άχρηστο” πήλινο μπολ μεταμορφώθηκε σε ένα όμορφο και χρήσιμο αντικείμενο, γεμάτο χρώμα, δημιουργικότητα και οικολογικό μήνυμα. Μέσα από τη δράση αυτή, τα παιδιά έμαθαν έμπρακτα τη σημασία της ανακύκλωσης και της φροντίδας για το περιβάλλον, ενώ παράλληλα απόλαυσαν τη χαρά της δημιουργίας.
→
ΑΓΓΛΙΚΑ: Σήμερα ασχολήθηκα με με τα έντομα και τα λουλούδια και παίξαμε παντομιμα
Πλοήγηση άρθρων
← Προηγούμενo
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΣΗ : Στο πλαίσιο της ανάπτυξης οικολογικής συνείδησης και δημιουργικής έκφρασης των νηπίων, αξιοποιούμε τα πήλινα μπολάκια από γιαούρτι δίνοντάς τους μια δεύτερη ζωή μέσα από την τέχνη. Με ακριλικά χρώματα, τα παιδιά μεταμορφώνουν αυτά τα απλά αντικείμενα σε μικρά έργα τέχνης, ενισχύοντας την περιβαλλοντική ευαισθησία και τη φαντασία τους. Η δημιουργική αυτή διαδικασία προσφέρει χαρά, γνώση και ένα δυνατό μήνυμα για την ανακύκλωση. Η συνέχεια και το τελικό αποτέλεσμα… στην αυριανή μας ανάρτηση!
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΊΑ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΣΗ : Συνεχίζοντας με ενθουσιασμό τη δημιουργική μας δραστηριότητα στο νηπιαγωγείο, τα παιδιά ολοκλήρωσαν τη διακόσμηση των πήλινων μπολ που είχαμε ξεκινήσει την προηγούμενη ημέρα. Με τη βοήθεια σταμπαδόρου, σχημάτισαν κόκκινους κύκλους που αποτέλεσαν το σώμα μιας πασχαλίτσας, ενώ με μπατονέτες πρόσθεσαν τα χαρακτηριστικά μάτια και τις μικρές μαύρες βούλες στο σώμα της. Η διαδικασία αυτή ενίσχυσε τη λεπτή κινητικότητα, τη φαντασία και τη χαρά της συνεργασίας, καθώς κάθε παιδί έβαλε τη δική του πινελιά στο έργο του. Στη συνέχεια, τα μικρά χεράκια γέμισαν τα διακοσμημένα μπολάκια με χώμα και φύτεψαν ένα παχύφυτο, δίνοντας έτσι ζωή σε μια ξεχωριστή γλαστρούλα. Το άλλοτε “άχρηστο” πήλινο μπολ μεταμορφώθηκε σε ένα όμορφο και χρήσιμο αντικείμενο, γεμάτο χρώμα, δημιουργικότητα και οικολογικό μήνυμα. Μέσα από τη δράση αυτή, τα παιδιά έμαθαν έμπρακτα τη σημασία της ανακύκλωσης και της φροντίδας για το περιβάλλον, ενώ παράλληλα απόλαυσαν τη χαρά της δημιουργίας.
→
Κλείσιμο
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
A-
A+
Πλοήγηση Πληκτρολόγιου
Ευανάγνωστη Γραμματοσειρά
Αντίθεση
Επιλέξτε χρώμα
μαύρο
άσπρο
πράσινο
μπλε
κόκκινο
πορτοκαλί
κίτρινο
navi
Υπογράμμιση συνδέσμων
Επισήμανση συνδέσμων
Εικόνες σε κλίμακα του γκρι
Αντιστροφή Χρωμάτων
Αφαίρεση στυλ
Επαναφορά αρχικής κατάστασης
Κλείσιμο
Accessibility by WAH
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων
Εκπαιδευτικές κοινότητες και ιστολόγια
Σύνδεση
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.
Εντάξει
Διαβάστε περισσότερα
Μη αποδοχή