1ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΒΑΛΛΑΡΙΟΥ ΛΑΓΚΑΔΑ

Μενού

Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Αρχική
  • Το σχολείο μας
    • Το σχολείο μας
    • Εκπαιδευτικοί
    • Προσβασιμότητα σχολείου
    • Κανονισμός Λειτουργίας
    • Σχέδιο Δράσης
    • Εσωτερική αξιολόγηση
  • Κάθε πρώτη Δευτέρα του μήνα 12-12:30 κατόπιν ραντεβού.Ευχαριστούμε πολύ!
  • Επικοινωνία

Πλοήγηση άρθρων

← Προηγούμενo ΑΠΟΚΡΙΑ : “Παντρεύουνε τον κάβουρα” Ακούσαμε το σκωπτικό, αποκριάτικο τραγούδι από την Πελοπόννησο, από την Δόμνα Σαμίου και την παιδική της χορωδία. Με κάρτες αναφοράς βάλαμε τις δράσεις κάθε ζώου στη σειρά. Ποιο ζώο αναφέρεται πρώτο, ποιο δεύτερο, κ.ο.κ Πόσα ζώα αναφέρονται συνολικά στο τραγούδι; Αφηγηθηκαμε την ιστορία του τραγουδιού σαν παραμύθι. Τα παιδιά βρήκαν τους ήχους και τις χαρακτηριστικες κινήσεις για κάθε ζώο. Χωριστηκαμε σε 3 ομάδες : α) τους *ηθοποιούς* που υποδύονται τα πρόσωπα του τραγουδιού β) τους *τραγουδιστές* που τραγουδούν το τραγούδι και γ) τους *οργανοπαίχτες* που παίζουν τα όργανα τους. Στο τέλος, δραματοποιησαμε την ιστορία του γάμου του κάβουρα με την χελώνα. Βγάλαμε και αναμνηστικές φωτογραφίες από τον γάμο και το γλέντι και σας τις παρουσιάζουμε!
ΦΥΤΕΥΩ ΚΑΙ ΥΙΟΘΕΤΩ ΕΝΑ ΔΕΝΤΡΟ : από την συγκομιδή στην κατανάλωση. Η Ελιά μας, το δεντράκι που φροντίζουμε στην αυλή του σχολείου μας, φέτος για πρώτη φορά καρπισε και έδωσε πλούσια σοδειά. Οι μικροί μαθητές και μαθήτριες του 1ου Νηπιαγωγείου Καβαλαριου βίωσαν μια μοναδική εμπειρία που συνδύασε τη χαρά της φύσης με την γνώση. Αναπαριστωντας τον πίνακα του Θεοφίλου “το μάζεμα των ελαιων” ασχολήθηκαν με την συγκομιδή των ελιών ζώντας μία ξεχωριστή στιγμή. Ραβδισαν, μάζεψαν τις ελιές και προχώρησαν τα ίδια (με την επίβλεψη και τις οδηγίες των εκπαιδευτικών) στην διαδικασία παραγωγής επιτραπέζιων ελιών (ξεπικρισμα – άλμη – μυρωδικά), φτιάχνοντας 2 βάζα. Και ιδού η μεγάλη στιγμή να γευτούμε το αποτέλεσμα των κόπων μας έφτασε!!! Συνοδεία φρέσκου ψωμιού, εξαιρετικά παρθένου ελαιόλαδου και ρίγανης γευόμαστε τις πεντανοστιμες ελιές μας, λαμβάνοντας ένα παραδοσιακό κολατσιό της μεσογειακής διατροφής. →

ΓΛΩΣΣΑ:Αναγνωρίζουμε τα γράμματα και τα γράφουμε στο αντίστοιχο τετράγωνο!

IMG a378ae45c3c316a31244df4d1c573f1f V IMG 1ea37e670efab6b28eeef34799e40a07 V IMG 5555513c9b7b8bf39049abed452ab54f V IMG 18bfcd55fd6b01983874adcb6bb82b40 V IMG 5b5a5b35b1df108c7bf139abd8a17594 V IMG 46a967d21937ba21dd5acf9a8221b4b1 V IMG 2819880dd5223b519b99e8942f078492 V IMG 7eb0b6dbbd18778ba2ce79fc0ba1940e V IMG f7be53de614672cd6cd8eb0718273a46 V IMG d25b7ed50fd8c0406ab444a970cb349c V IMG 52004b2e01b7e9b4f185dfa12a5cc707 V

Δημοσιεύθηκε στις 24 Φεβρουαρίου 2025 από τον/την ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΒΑΛΛΑΡΙΟΥ ΛΑΓΚΑΔΑ Permalink.

Πλοήγηση άρθρων

← Προηγούμενo ΑΠΟΚΡΙΑ : “Παντρεύουνε τον κάβουρα” Ακούσαμε το σκωπτικό, αποκριάτικο τραγούδι από την Πελοπόννησο, από την Δόμνα Σαμίου και την παιδική της χορωδία. Με κάρτες αναφοράς βάλαμε τις δράσεις κάθε ζώου στη σειρά. Ποιο ζώο αναφέρεται πρώτο, ποιο δεύτερο, κ.ο.κ Πόσα ζώα αναφέρονται συνολικά στο τραγούδι; Αφηγηθηκαμε την ιστορία του τραγουδιού σαν παραμύθι. Τα παιδιά βρήκαν τους ήχους και τις χαρακτηριστικες κινήσεις για κάθε ζώο. Χωριστηκαμε σε 3 ομάδες : α) τους *ηθοποιούς* που υποδύονται τα πρόσωπα του τραγουδιού β) τους *τραγουδιστές* που τραγουδούν το τραγούδι και γ) τους *οργανοπαίχτες* που παίζουν τα όργανα τους. Στο τέλος, δραματοποιησαμε την ιστορία του γάμου του κάβουρα με την χελώνα. Βγάλαμε και αναμνηστικές φωτογραφίες από τον γάμο και το γλέντι και σας τις παρουσιάζουμε!
ΦΥΤΕΥΩ ΚΑΙ ΥΙΟΘΕΤΩ ΕΝΑ ΔΕΝΤΡΟ : από την συγκομιδή στην κατανάλωση. Η Ελιά μας, το δεντράκι που φροντίζουμε στην αυλή του σχολείου μας, φέτος για πρώτη φορά καρπισε και έδωσε πλούσια σοδειά. Οι μικροί μαθητές και μαθήτριες του 1ου Νηπιαγωγείου Καβαλαριου βίωσαν μια μοναδική εμπειρία που συνδύασε τη χαρά της φύσης με την γνώση. Αναπαριστωντας τον πίνακα του Θεοφίλου “το μάζεμα των ελαιων” ασχολήθηκαν με την συγκομιδή των ελιών ζώντας μία ξεχωριστή στιγμή. Ραβδισαν, μάζεψαν τις ελιές και προχώρησαν τα ίδια (με την επίβλεψη και τις οδηγίες των εκπαιδευτικών) στην διαδικασία παραγωγής επιτραπέζιων ελιών (ξεπικρισμα – άλμη – μυρωδικά), φτιάχνοντας 2 βάζα. Και ιδού η μεγάλη στιγμή να γευτούμε το αποτέλεσμα των κόπων μας έφτασε!!! Συνοδεία φρέσκου ψωμιού, εξαιρετικά παρθένου ελαιόλαδου και ρίγανης γευόμαστε τις πεντανοστιμες ελιές μας, λαμβάνοντας ένα παραδοσιακό κολατσιό της μεσογειακής διατροφής. →

Πρόσφατα άρθρα

  • ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ! Σήμερα στο νηπιαγωγείο μας νιώσαμε μεγάλη χαρά και υπερηφάνεια για τον μαθητή μας, Ιωάννη Σιτσάνη, ο οποίος έδειξε το σπουδαίο του ενδιαφέρον για το περιβάλλον. Ο Ιωάννης έφερε από το σπίτι δύο γεμάτες σακούλες με πλαστικά καπάκια και τις τοποθέτησε με ενθουσιασμό στον ειδικό κάδο ανακύκλωσης του σχολείου μας. Με αυτή του την πράξη μάς υπενθύμισε πόσο σημαντικό είναι ο καθένας μας, μικρός ή μεγάλος, να συμμετέχει ενεργά στην προσπάθεια για έναν πιο καθαρό και όμορφο κόσμο. Ενθαρρύνουμε λοιπόν όλα τα παιδιά να φέρνουν στο νηπιαγωγείο μπουκάλια, καπάκια ή κουτάκια για ανακύκλωση, ώστε μαζί να καλλιεργούμε οικολογική συνείδηση και αγάπη για το περιβάλλον από πολύ νωρίς. 🌱💚
  • ΕΚΦΡΑΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ. Σήμερα στην τάξη μας ασχοληθήκαμε με το ποίημα «Ο Νοέμβριος» της Ρένας Καρθαιου. Διαβάσαμε το ποίημα με τα παιδιά και ανακαλύψαμε μαζί τις μαγικές λέξεις που κρύβει μέσα του. Οι λέξεις αυτές ξύπνησαν τη φαντασία τους και τους έδωσαν την ευκαιρία να εκφραστούν μέσα από τη ζωγραφική. Κάθε παιδί διάλεξε τις λέξεις που του άρεσαν περισσότερο και τις απέδωσε με χρώματα και σχέδια, δημιουργώντας έτσι μια όμορφη εικαστική απεικόνιση του Νοεμβρίου. Μέσα από αυτή τη διαδικασία, τα παιδιά ένιωσαν τη χαρά της δημιουργίας και την ελευθερία της έκφρασης.
  • ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ – ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ-ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ: Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά τους μαθητές μας, τον Ιωάννη Σιτσάνη, τον Γιώργο Χρυσαφίδη, την Καλλιόπη Χρυσαφίδου και τη Μυρτά Αμλά, καθώς και τις οικογένειές τους, για την άριστη συνεργασία και τη συνεχή υποστήριξη. Με συνέπεια, συμμετοχή και όμορφο πνεύμα συνεργασίας συμβάλλουν σημαντικά στις δραστηριότητες του σχολείου μας, ενισχύοντας το θετικό και δημιουργικό κλίμα της σχολικής μας κοινότητας. Ιδιαίτερα, θέλουμε να ευχαριστήσουμε τους μαθητές και τις οικογένειές τους που πρόσφεραν τις όμορφες μαξιλαροθήκες, οι οποίες θα στολίζουν τα μαξιλαράκια στη γωνιά της βιβλιοθήκης μας και θα προσφέρουν χαρά και λειτουργικότητα σε όλους τους μικρούς μας αναγνώστες. Σας ευχαριστούμε πολύ. Με εκτίμηση,οι Νηπιαγωγοί
  • ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΆΛΛΟΝΤΟΣ, ΓΛΩΣΣΑ, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ, 1ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ: ” Τρώω σωστά Μεγαλώνω γερά ” Γνωριμία με τους Ξηρούς Καρπούς στο Νηπιαγωγείο Σήμερα στο νηπιαγωγείο μας πραγματοποιήσαμε μια πολύ ενδιαφέρουσα και… νόστιμη δραστηριότητα! Γνωρίσαμε από κοντά τους ξηρούς καρπούς, ένα τρόφιμο γεμάτο θρεπτική αξία που μας δίνει ενέργεια και βοηθάει το σώμα μας να δυναμώνει. Μαζευτήκαμε όλοι στον κύκλο και είδαμε αληθινούς ξηρούς καρπούς: Καρύδια Φουντούκια Αμύγδαλα Κάστανα Ηλιόσπορους Κολοκυθόσπορους Πήραμε τους μεγεθυντικους φακούς και τα παρατηρήσαμε, τα πιάσαμε με τα χεράκια μας, είδαμε το σχήμα και το χρώμα τους και προσπαθήσαμε να μαντέψουμε από πού προέρχεται ο καθένας. Τα παιδιά έκαναν πολλές όμορφες παρατηρήσεις, όπως ότι τα καρύδια μοιάζουν «με ένα μικρό μυαλουδάκι», πως τα κάστανα “φοράνε ένα αγκαθωτό παλτό”και πως οι ηλιόσποροι είναι «μικροί αλλά δυνατοί»! Στη συνέχεια συζητήσαμε για τη διατροφική τους αξία. Μάθαμε ότι οι ξηροί καρποί: Μας δίνουν ενέργεια για να παίζουμε και να μαθαίνουμε. Βοηθούν τον εγκέφαλο να δουλεύει καλύτερα — ειδικά τα καρύδια! Έχουν βιταμίνες, πρωτεΐνες και καλά λιπαρά, όπως τα πολύτιμα Ω-3 λιπαρά, τα οποία βοηθούν στην ανάπτυξη του εγκεφάλου και της καρδιάς. Μας βοηθούν να έχουμε δυνατό σώμα και καλή υγεία. Τονίσαμε επίσης ότι τους τρώμε σε μικρές ποσότητες και πάντα χωρίς αλάτι για να είναι υγιεινοί. Μαθαμε τρία αινίγματα (Γλώσσα) για τα καρύδια, τα κάστανα και τα αμύγδαλα. Είδαμε φωτογραφίες με τα δέντρα των ξηρών καρπών και τα άνθη τους. Τέλος, τοποθετήσαμε σε σειρά (Μαθηματικά -λογικομαθηματικη αλληλουχία) κάρτες που απεικονίζουν τον κύκλο ζωής της αμυγδαλιάς. Τι μάθαμε σήμερα; Οι ξηροί καρποί είναι φυσικές και θρεπτικές τροφές. Είναι πλούσιοι σε Ω-3 λιπαρά, που βοηθούν στην ανάπτυξη του εγκεφάλου. Κάθε καρπός έχει τη δική του γεύση, σχήμα και οφέλη. Η υγιεινή διατροφή μπορεί να είναι και νόστιμη! 🌻💛
  • ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ. Ένα μεγάλο και θερμό ευχαριστώ στη μαμά της Καλλιόπης και του Γιώργου, την κυρία Ελένη, για τη γενναιόδωρη προσφορά της σε παιδικά εκπαιδευτικά βιβλία και παιδαγωγικό υλικό για την τάξη μας. Τα βιβλία, οι πλαστελίνες, το μαξιλαράκι και τα μικρά ζωάκια θα εμπλουτίσουν το παιχνίδι, τη μάθηση και τη δημιουργικότητα των παιδιών μας, προσφέροντάς τους νέες εμπειρίες εξερεύνησης και φαντασίας. Η υποστήριξή σας είναι πολύτιμη και συμβάλλει ουσιαστικά στη χαρά και στην ανάπτυξη των παιδιών μας. Σας ευχαριστούμε από καρδιάς! 💛

Πρόσφατα σχόλια

  • Μάγος για πάρτυ στο Ευχαριστούμε τον μαθητή μας Παπαγεωργίου Γιώργο που ενίσχυσε τη γωνιά του Μπακάλικου με φρούτα και λαχανικά

Ιστορικό

  • Νοέμβριος 2025
  • Οκτώβριος 2025
  • Σεπτέμβριος 2025
  • Ιούνιος 2025
  • Μάιος 2025
  • Απρίλιος 2025
  • Μάρτιος 2025
  • Φεβρουάριος 2025
  • Ιανουάριος 2025
  • Δεκέμβριος 2024
  • Νοέμβριος 2024
  • Οκτώβριος 2024
  • Σεπτέμβριος 2024
  • Σεπτέμβριος 2022
  • Σεπτέμβριος 2021

Kατηγορίες

  • Γενικά

Μεταστοιχεία

  • Σύνδεση
  • Entries RSS
  • Comments RSS
  • Εκπαιδευτικές Κοινότητες & Ιστολόγια ΠΣΔ
Όροι χρήσης blogs.sch.gr | Δήλωση προσβασιμότητας
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Accessibility by WAH
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων
  • Εκπαιδευτικές κοινότητες και ιστολόγια
  • Σύνδεση
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότερα Μη αποδοχή