1ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΒΑΛΛΑΡΙΟΥ ΛΑΓΚΑΔΑ

Μενού

Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Αρχική
  • Το σχολείο μας
    • Το σχολείο μας
    • Εκπαιδευτικοί
    • Προσβασιμότητα σχολείου
    • Κανονισμός Λειτουργίας
    • Σχέδιο Δράσης
    • Εσωτερική αξιολόγηση
  • Κάθε πρώτη Δευτέρα του μήνα 12-12:30 κατόπιν ραντεβού.Ευχαριστούμε πολύ!
  • Επικοινωνία

Πλοήγηση άρθρων

← Προηγούμενo ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΤΗ ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΗ ΜΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΜΕ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΑΞΙΩΝ ,ΤΗΝ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΙΝΑΚΑ ΤΟΥ ΘΕΟΦΙΛΟΥ “ΤΟ ΜΑΖΕΜΑ ΤΩΝ ΕΛΑΙΩΝ” →

ΥΠΟΓΡΑΨΑΜΕ ΤΟ ΣΥΜΒΌΛΑΙΟ ΤΗΣ ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΗΣ ΜΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ

IMG c9e4ec9b93d34436182c3b27c44530c2 VIMG b9a132f34346914f4ae6d86e1a2e7905 VIMG 8acf334aa4e49ba7c46aaac26f10e696 VIMG 8151d944c455231ec0659f4cc28018e8 VIMG 68f9bef5bb711c85db4ef3069203b504 VIMG 0a26a17eba1775c02bfdc5bff4b54a20 V

Δημοσιεύθηκε στις 4 Νοεμβρίου 2024 από τον/την ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΒΑΛΛΑΡΙΟΥ ΛΑΓΚΑΔΑ Permalink.

Πλοήγηση άρθρων

← Προηγούμενo ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΤΗ ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΗ ΜΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΜΕ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΑΞΙΩΝ ,ΤΗΝ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΙΝΑΚΑ ΤΟΥ ΘΕΟΦΙΛΟΥ “ΤΟ ΜΑΖΕΜΑ ΤΩΝ ΕΛΑΙΩΝ” →

Πρόσφατα άρθρα

  • ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΆΛΛΟΝΤΟΣ, ΠΑΙΔΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΊΑ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΣΗ (ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ-ΤΡΑΓΟΥΔΙ), 1ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ: “Τρώω σωστά Μεγαλώνω γερά” 📚 «Ο Πρίγκιπας Λεμονής και η Όμορφη Κρεμμυδω» – Μια γλυκιά και αρωματική ιστορία στο νηπιαγωγείο μας! Σήμερα στο νηπιαγωγείο μας ταξιδέψαμε σε έναν κόσμο γεμάτο χρώματα, μυρωδιές και πολλή χαρά! Διαβάσαμε το όμορφο παιδικό βιβλίο του Γιώργου Σακελλαρίδη «Ο Πρίγκιπας Λεμονής και η Όμορφη Κρεμμυδω» και γνωρίσαμε δύο ξεχωριστούς ήρωες που μας μίλησαν για την καλοσύνη, τη φιλία και την αποδοχή. Ο Πρίγκιπας Λεμονής, λαμπερός και γλυκόξινος, συναντά την ευγενική και τρυφερή Κρεμμυδω, που μπορεί να φέρνει λίγα δάκρυα, αλλά έχει μεγάλη καρδιά! Στην ιστορία πήραν μέρος και πολλά ακόμη λαχανικά, όπως καρότα, λάχανα, ντομάτες, σκόρδα, σέλινο, μαϊντανός, πιπεριές και άλλα πολλά, δημιουργώντας μια πολύχρωμη και χαρούμενη παρέα. 🥕🔍 Παρατηρήσαμε και αληθινά λαχανικά! Μετά την αφήγηση, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να παρατηρήσουν αληθινά λαχανικά όπως εκείνα της ιστορίας! Τα άγγιξαν, τα μύρισαν, τα περιέγραψαν και συζητήσαμε: Ποια χαρακτηριστικά έχουν (χρώμα, σχήμα, μυρωδιά). Πού τα έχουμε ξανασυναντήσει. Πώς μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε στη διατροφή μας. Ήταν μια υπέροχη αισθητηριακή εμπειρία που ενθουσίασε τα παιδιά! 🎶 Ακούσαμε το τραγούδι του γάμου! Στη συνέχεια ακούσαμε όλοι μαζί το χαρούμενο τραγούδι για τον Γάμο του Πρίγκιπα Λεμονή και της Κρεμμυδως. Χορέψαμε, τραγουδήσαμε και γιορτάσαμε παρέα με τους ήρωες! 🎭 Παίξαμε και κουκλοθέατρο! Ένα από τα πιο αγαπημένα μας σημεία ήταν όταν παίξαμε κουκλοθέατρο με τις φιγούρες του Πρίγκιπα Λεμονή και της Κρεμμυδως. Τα παιδιά έδωσαν φωνές και συναισθήματα στους ήρωες και αναπαρέστησαν σκηνές της ιστορίας με φαντασία και κέφι!
  • 3ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ: ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ: «ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ» : Στο πλαίσιο του 3ου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων, μιλήσαμε για τη σημασία της φιλίας και της συνεργασίας και πώς αυτές συμβάλλουν στη δημιουργία μιας χαρούμενης και υποστηρικτικής σχολικής κοινότητας. Τα παιδιά κατανόησαν ότι όταν έχουμε φίλους δίπλα μας και μαθαίνουμε να συνεργαζόμαστε, νιώθουμε καλύτερα, πιο ασφαλείς και πιο σίγουροι για τον εαυτό μας. Τονίσαμε ότι μαζί καταφέρνουμε πάντα περισσότερα, γιατί μοιραζόμαστε ιδέες, ακούμε ο ένας τον άλλον, βοηθάμε την ομάδα και βρίσκουμε λύσεις όλοι μαζί. Η συνεργασία δεν σημαίνει ότι συμφωνούμε πάντα, αλλά ότι προσπαθούμε να καταλάβουμε τους άλλους και να προχωράμε με σεβασμό, κατανόηση και καλή διάθεση. Παράλληλα, μιλήσαμε για την αξία της αληθινής φιλίας: να στηρίζουμε και να ενθαρρύνουμε τους φίλους μας, να λύνουμε τις διαφωνίες μας με όμορφο τρόπο, να λέμε την αλήθεια με ευγένεια και να δείχνουμε καλοσύνη και ενσυναίσθηση. Μέσα από δραστηριότητες και παραδείγματα, τα παιδιά ανακάλυψαν ότι η φιλία και η συνεργασία δεν είναι απλώς λέξεις, αλλά τρόπος ζωής, που μας βοηθά να νιώθουμε χαρά, να εξελισσόμαστε και να πετυχαίνουμε περισσότερα όταν είμαστε μαζί. Στο τέλος του εργαστηρίου, κάθε παιδί στο φύλλο εργασίας του ζωγράφισε τον καλύτερό του φίλο, εκφράζοντας με χρώματα και εικόνες την αξία της φιλίας και της συνεργασίας στη ζωή του.
  • ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΝΕΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ – ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΛΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ We4all – 2ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ: ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ & ΕΠΑΝΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ Γινόμαστε ενεργοί πολίτες: Ανακυκλώνουμε μεταλλικά κουτάκια και πλαστικά μπουκάλια και καπάκια! Στο νηπιαγωγείο μας μιλάμε καθημερινά για τη φροντίδα του περιβάλλοντος και τη σημασία που έχει η προστασία της Γης μας. Φέτος, αποφασίσαμε να κάνουμε ένα ακόμη βήμα και να γίνουμε όλοι μικροί ενεργοί πολίτες! Με κέφι, χαρά και πολλή συνεργασία ξεκινήσαμε ένα πρόγραμμα ανακύκλωσης, συγκεντρώνοντας: Κουτάκια μεταλλικά (αλουμινίου) Πλαστικά μπουκάλια Πλαστικά καπάκια Για το λόγο αυτό τοποθετήσαμε στο σχολείο μας τρεις ειδικούς κάδους ανακύκλωσης. Κάθε κάδος έχει πάνω ταμπέλα, ώστε τα παιδιά να αναγνωρίζουν ποιο υλικό μπαίνει που: Στον πρώτο κάδο τα μεταλλικά κουτάκια Στον δεύτερο τα πλαστικά μπουκάλια Στον τρίτο τα πλαστικά καπάκια Έτσι, μαθαίνουμε να οργανώνουμε τα υλικά μας και να ανακυκλώνουμε σωστά! Τα παιδιά έμαθαν: να ξεχωρίζουν τα υλικά, να τα καθαρίζουν πριν την ανακύκλωση, να τα τοποθετούν στον σωστό κάδο, αλλά και γιατί η ανακύκλωση είναι τόσο σημαντική. Καταλάβαμε ότι η ανακύκλωση δεν είναι απλώς μία πράξη — είναι ένας τρόπος ζωής που βοηθάει το περιβάλλον, τα ζώα, τους ανθρώπους και το μέλλον μας! Γιατί μαζεύουμε τα μεταλλικά κουτάκια; Τα κουτάκια από αλουμίνιο μπορούν να ανακυκλωθούν πολλές φορές και να ξαναχρησιμοποιηθούν, εξοικονομώντας ενέργεια και πρώτες ύλες. Έτσι, τα παιδιά μας μαθαίνουν ότι κάθε μικρή επιλογή συμβάλλει σε μια μεγάλη αλλαγή. Και τα πλαστικά μπουκάλια και καπάκια; Τα πλαστικά ταξιδεύουν εύκολα στη φύση και μπορούν να βλάψουν τα ζώα και τις θάλασσες μας. Με την ανακύκλωσή τους, μειώνουμε τα απορρίμματα και δίνουμε νέα ζωή στο υλικό. Συνεχίζουμε τη συλλογή όλη τη χρονιά! Στηρίζουμε την προσπάθεια μαζί, παιδιά, γονείς και εκπαιδευτικοί! Γιατί όλοι μας μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά. Μικρές πράξεις – Μεγάλη αλλαγή! 🌍♻️
  • ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ – ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ – ΤΡΩΩ ΣΩΣΤΑ, ΜΕΓΑΛΩΝΩ ΓΕΡΑ Σήμερα κάναμε ένα φύλλο εργασίας και αφού ζητήσαμε από τα παιδιά να κόψουν φρούτα και λαχανικά, τα κόλλησαν στην κατάλληλη στήλη. Στη στήλη με τα φρούτα κόλλησαν τα φρούτα και στη στήλη με τα λαχανικά κόλλησαν τα λαχανικά. Μέσα από αυτή τη δραστηριότητα τα παιδιά κατάφεραν να αναγνωρίσουν και να ξεχωρίσουν φρούτα και λαχανικά, ενισχύοντας τις γνώσεις τους για τις υγιεινές τροφές. Παράλληλα, εξάσκησαν τη λεπτή κινητικότητα κόβοντας και κολλώντας τις εικόνες, ενώ μέσω της συνεργασίας και της συζήτησης με τους συμμαθητές τους ανέπτυξαν δεξιότητες επικοινωνίας και ομαδικότητας. Η διαδικασία ταξινόμησης τα βοήθησε να οργανώσουν τη σκέψη τους και να κατανοήσουν με βιωματικό τρόπο πόσο σημαντικά είναι τα φρούτα και τα λαχανικά για την υγεία και την ανάπτυξή τους.
  • ΓΛΩΣΣΑ-ΠΑΙΔΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ-ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΆΛΛΟΝΤΟ Σ -ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ-1ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ: “Τρώω σωστά Μεγαλώνω γερά” 📚 «Των Οσπρίων η Γιορτή» στο Νηπιαγωγείο μας! 🌱 Στο νηπιαγωγείο μας αγαπάμε τα βιβλία — και ακόμα περισσότερο, αγαπάμε να μαθαίνουμε μέσα από αυτά! Σήμερα, διαβάσαμε με τα παιδιά το υπέροχο παιδικό βιβλίο «Των Οσπρίων η Γιορτή», του Γιώργη Μασσαβέτα μια ιστορία γεμάτη χρώματα, χαρά και… όσπρια! Η αφήγηση μάς ταξίδεψε στον κόσμο των φασολιών, των ρεβιθιών, της φάβας, των φακών και των μπιζελιών, που αποφάσισαν να οργανώσουν μια μεγάλη γιορτή! Μέσα από την ιστορία, τα παιδιά γνώρισαν τα όσπρια, μίλησαν για τη διατροφική τους αξία, αλλά και για το πώς μπορούμε να τα φροντίζουμε και να τα καλλιεργούμε. Παρατηρήσαμε σπόρους από όσπρια ( ρεβίθια, φασόλια, φασόλια γίγαντες, φάβα κ.α) και εντοπίσαμε τα διαφορετικά χαρακτηριστικά που έχουν ως προς το μέγεθος και το χρώμα τους. Κατόπιν, μάθαμε την παροιμία (Γλώσσα): “Φασούλι το φασούλι, γεμίζει το σακούλι” που αναφέρεται στη σημασία της αποταμίευσης. 🌱 Μαθαίνουμε τον κύκλο ζωής του φασολιού Μετά την ανάγνωση, παρουσιάσαμε στα παιδιά ειδικές κάρτες που δείχνουν τον κύκλο ζωής του φασολιού (Μαθηματικά-Διαδοχη εικόνων): από το μικρό σποράκι που φυτεύουμε στο χώμα, στη βλάστηση και το νεαρό φυτό, μέχρι το ανθισμένο φασολάκι που μεγαλώνει και δίνει νέους καρπούς! Τα παιδιά παρατήρησαν με προσοχή τις εικόνες, τις ταξινόμησαν στη σωστή σειρά και συζητήσαμε μαζί όλα τα στάδια. Έδειξαν μεγάλο ενθουσιασμό, ειδικά όταν ανακαλύψαμε πως ένα μικρό σποράκι μπορεί να γίνει ένα ολόκληρο φυτό γεμάτο ζωή! 🪴 Η ανάγνωση του βιβλίου και η δραστηριότητα με τις κάρτες βοήθησαν τα παιδιά να κατανοήσουν τη μαγεία της φύσης, να εξασκήσουν τη παρατηρητικότητα, τη λογικομαθηματική σκέψη (μέσω της ακολουθίας των σταδίων), και φυσικά να καλλιεργήσουν την αγάπη για το περιβάλλον και τη διατροφή.

Πρόσφατα σχόλια

  • Μάγος για πάρτυ στο Ευχαριστούμε τον μαθητή μας Παπαγεωργίου Γιώργο που ενίσχυσε τη γωνιά του Μπακάλικου με φρούτα και λαχανικά

Ιστορικό

  • Οκτώβριος 2025
  • Σεπτέμβριος 2025
  • Ιούνιος 2025
  • Μάιος 2025
  • Απρίλιος 2025
  • Μάρτιος 2025
  • Φεβρουάριος 2025
  • Ιανουάριος 2025
  • Δεκέμβριος 2024
  • Νοέμβριος 2024
  • Οκτώβριος 2024
  • Σεπτέμβριος 2024
  • Σεπτέμβριος 2022
  • Σεπτέμβριος 2021

Kατηγορίες

  • Γενικά

Μεταστοιχεία

  • Σύνδεση
  • Entries RSS
  • Comments RSS
  • Εκπαιδευτικές Κοινότητες & Ιστολόγια ΠΣΔ
Όροι χρήσης blogs.sch.gr | Δήλωση προσβασιμότητας
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Accessibility by WAH
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων
  • Εκπαιδευτικές κοινότητες και ιστολόγια
  • Σύνδεση
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότερα Μη αποδοχή