Σε συνέχεια του εργαστηρίου δεξιοτήτων “1,2,3 ..Ανακύκλωση” και τους μήνες Απρίλιο και Μάιο υλοποιείται το τέταρτο εργαστήριο δεξιοτήτων “Τα ρομπότ στην υπηρεσία της ανακύκλωσης” που εντάσσεται στον 4ο θεματικό κύκλο: Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία. Οι μαθητές μας μέσα από ομαδικές δραστηριότητες, δραστηριότητες επίλυσης προβλήματος, διερεύνησης και βιωματικής μάθησης αναπτύσσουν ψηφιακές δεξιότητες, υπολογιστική σκέψη, δεξιότητες Τεχνολογίας-Ρομποτικής, Επίλυση Προβλήματος.