Τους μήνες Φεβρουάριο και Μάρτιο στο Νηπιαγωγείο μας υλοποιήθηκε το εργαστήριο δεξιοτήτων 1,2,3…Ανακύκλωση που εντάσσεται στο 2ο θεματικό κύκλο: Φροντίζω το περιβάλλον. Κύριος στόχος του προγράμματος είναι οι μαθητές μας να ευαισθητοποιηθούν σχετικά με το πρόβλημα της διαχείρισης των σκουπιδιών και να βρίσκουν λύσεις: Μείωση-Επαναχρησιμοποίηση-Ανακύκλωση αλλά και να αναπτύξουν δράσεις ως υπεύθυνοι και ενεργοί πολίτες.

