Προγράμματα
Για το σχολικό ετος 2023-2024 συμμετεχουμε στο δικτυο
1,”Ταξιδεύοντας στην Ελλάδα(και την Κύπρο).
Στο χτες, στο σήμερα , στο αύριο.”
(Δίκτυο Συνεργατικών Σχολείων)
παρουσιάζοντας τα βασικά χαρακτηριστικά της περιοχής μας του Σιδ, Σταθμού Κατερίνης με κείμενα ή αφηγήσεις που σχετίζονται με την περιοχή μας, δοσμένα με απλή και κατανοητή γλώσσα, ενδεικτικές φωτογραφίες και ζωγραφιές ή και κατά τόπους χάρτες, χαράζοντας τις πολιτιστικές και περιβαλλοντικές διαδρομές της περιοχής μας
Λίγα λόγια για το δίκτυο:
2.
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΜΕ ΘΕΜΑ:
«Η ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΟΥ , Ο ΣΤΑΘΜΟΣ ΜΟΥ»
με τους εξής βασικούς στόχους:
Να αναπτύξουν περιβαντολλογική συνείδηση, αφού τα παιδιά μέσα από τη βιωματική και
συναισθηματική σχέση που αναπτύσσουν με το οικείο περιβάλλον , καλλιεργούν στάσεις σεβασμού και
αίσθημα ευθύνης απέναντι σε αυτό, βασικές παράμετροι για τη διαμόρφωση περιβαλλοντικά
ευαισθητοποιημένων πολιτών στο μέλλον.
Να αναπτύξουν τη δημιουργική, κριτική και κυρίως αυτόνομη σκέψης τους
Να ενισχυθεί η αυτοεκτίμηση και η αυτοπεποίθηση τους.
Να βελτιωθούν οι κοινωνικές , γλωσσικές και επικοινωνιακές δεξιότητες.
Να ενισχυθεί η κινητοποίηση και η αυτοσυγκέντρωση τους.
Να βελτιωθεί η σωματική ευεξία και οι κινητικές δεξιότητες τους
Να νιώσουν ότι είναι μέρος μιας ομάδας,
Να αποκτήσουν την ελευθερία να παίξουν ανεξάρτητα από την παρέμβαση των ενηλίκων,
ακολουθώντας όμως τους κανόνες των παιχνιδιών που ενθαρρύνουν την ομαδική εργασία.
Να αποκτήσουν μια αυξημένη συνειδητοποίηση του προσωπικού χώρου των άλλων ανθρώπων (πχ σε
δραστηριότητες όπου κάποιος χρειάζεται το χώρο του για να κατασκευάσει κάτι).
Να σχηματίζουν νέες φιλίες και να μαθαίνουν τι μπορεί να επιτευχθεί μέσω της συνεργασίας.
Να έρθουν σε επαφή με διερευνητικές δραστηριότητες όπου ενθαρρύνονται να χρησιμοποιήσουν τη
φαντασία τους.
Να λαμβάνουν πρωτοβουλίες για να ξεκινήσουν τις δικές τους δραστηριότητες μάθησης και παιχνιδιού.
Να καταμετρήσουν ,να συγκρίνουν αντικείμενα, να εντοπίσουν μαθηματικά μοτίβα,
Να ζωγραφίσουν, να κατασκευάσουν
Να δραματοποιήσουν ιστορίες και παραμύθια και απαγγείλουν ποιήματα , τραγούδια, να διηγηθούν
ιστορίες
Να γνωρίσουν κομμάτια της τοπικής ιστορίας, χρησιμοποιώντας ερεθίσματα και
στοιχεία (π.χ. ονόματα οδών, μνημεία, ονόματα πλατειών, προφορικές μαρτυρίες
κατοίκων), της συνοικίας τους
Να γνωρίσουν την ιστορία της συνοικίας τους, την καταγωγή τους, την εξέλιξη του
τόπου τους.
Να γνωρίσουν τον τρόπο ζωής στο σχολείο κατά τα παλαιότερα χρόνια και να
εντοπίσουν διαφορές του «άλλοτε» με το «τώρα», μέσα στη σχολική κοινότητα.
Να κατανοήσουν την παράλληλη και αλληλεξαρτώμενη εξελικτική πορεία
ανθρώπων και Περιβάλλοντος (φυσικού και δομημένου).
Να αντιληφθούν πιθανά υπάρχοντα ή επικείμενα προβλήματα που δημιουργούν οι
ανθρώπινες παρεμβάσεις.
8ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ
Χάρτης και πλήρη στοιχεία του σχολείου
Το σχολείο μας βρίσκεται στην περιοχή του σιδηροδρομικού Σταθμού Κατερίνης
Πρόσφατα σχόλια