8ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ

«Πίσω από κάθε παιδί που πιστεύει στον εαυτό του υπάρχει ένας ενήλικας που που πίστεψε πρώτα σε αυτό!» «Mathew Jacobson»

Προγράμματα

 

Για  το σχολικό ετος 2023-2024 συμμετεχουμε στο δικτυο

1,”Ταξιδεύοντας στην Ελλάδα(και την Κύπρο).

Στο χτες, στο σήμερα , στο αύριο.”

(Δίκτυο Συνεργατικών Σχολείων)

παρουσιάζοντας τα βασικά χαρακτηριστικά της περιοχής  μας του Σιδ, Σταθμού Κατερίνης  με  κείμενα ή αφηγήσεις που σχετίζονται με την περιοχή μας, δοσμένα με απλή και κατανοητή γλώσσα, ενδεικτικές φωτογραφίες και ζωγραφιές ή και κατά τόπους χάρτες, χαράζοντας τις πολιτιστικές και περιβαλλοντικές διαδρομές της περιοχής μας 

Λίγα λόγια για το δίκτυο:



Λήψη αρχείου

2.

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ  ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΜΕ ΘΕΜΑ:

«Η ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΟΥ , Ο ΣΤΑΘΜΟΣ ΜΟΥ»

με τους εξής βασικούς στόχους:

 Να αναπτύξουν περιβαντολλογική συνείδηση, αφού τα παιδιά μέσα από τη βιωματική και
συναισθηματική σχέση που αναπτύσσουν με το οικείο περιβάλλον , καλλιεργούν στάσεις σεβασμού και
αίσθημα ευθύνης απέναντι σε αυτό, βασικές παράμετροι για τη διαμόρφωση περιβαλλοντικά
ευαισθητοποιημένων πολιτών στο μέλλον.
 Να αναπτύξουν τη δημιουργική, κριτική και κυρίως αυτόνομη σκέψης τους
 Να ενισχυθεί η αυτοεκτίμηση και η αυτοπεποίθηση τους.
 Να βελτιωθούν οι κοινωνικές , γλωσσικές και επικοινωνιακές δεξιότητες.
 Να ενισχυθεί η κινητοποίηση και η αυτοσυγκέντρωση τους.
 Να βελτιωθεί η σωματική ευεξία και οι κινητικές δεξιότητες τους
 Να νιώσουν ότι είναι μέρος μιας ομάδας,
 Να αποκτήσουν την ελευθερία να παίξουν ανεξάρτητα από την παρέμβαση των ενηλίκων,
ακολουθώντας όμως τους κανόνες των παιχνιδιών που ενθαρρύνουν την ομαδική εργασία.
 Να αποκτήσουν μια αυξημένη συνειδητοποίηση του προσωπικού χώρου των άλλων ανθρώπων (πχ σε
δραστηριότητες όπου κάποιος χρειάζεται το χώρο του για να κατασκευάσει κάτι).
 Να σχηματίζουν νέες φιλίες και να μαθαίνουν τι μπορεί να επιτευχθεί μέσω της συνεργασίας.
 Να έρθουν σε επαφή με διερευνητικές δραστηριότητες όπου ενθαρρύνονται να χρησιμοποιήσουν τη
φαντασία τους.
 Να λαμβάνουν πρωτοβουλίες για να ξεκινήσουν τις δικές τους δραστηριότητες μάθησης και παιχνιδιού.
 Να καταμετρήσουν ,να συγκρίνουν αντικείμενα, να εντοπίσουν μαθηματικά μοτίβα,
 Να ζωγραφίσουν, να κατασκευάσουν
 Να δραματοποιήσουν ιστορίες και παραμύθια και απαγγείλουν ποιήματα , τραγούδια, να διηγηθούν
ιστορίες
 Να γνωρίσουν κομμάτια της τοπικής ιστορίας, χρησιμοποιώντας ερεθίσματα και
στοιχεία (π.χ. ονόματα οδών, μνημεία, ονόματα πλατειών, προφορικές μαρτυρίες
κατοίκων), της συνοικίας τους
 Να γνωρίσουν την ιστορία της συνοικίας τους, την καταγωγή τους, την εξέλιξη του
τόπου τους.
 Να γνωρίσουν τον τρόπο ζωής στο σχολείο κατά τα παλαιότερα χρόνια και να
 εντοπίσουν διαφορές του «άλλοτε» με το «τώρα», μέσα στη σχολική κοινότητα.
 Να κατανοήσουν την παράλληλη και αλληλεξαρτώμενη εξελικτική πορεία
ανθρώπων και Περιβάλλοντος (φυσικού και δομημένου).
 Να αντιληφθούν πιθανά υπάρχοντα ή επικείμενα προβλήματα που δημιουργούν οι
ανθρώπινες παρεμβάσεις.

 

Πρόσφατα σχόλια



    Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
    Αντίθεση
    Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων