Με αφορμή την Παγκόσμια Μέρα Δικαιωμάτων του παιδιού, μιλήσαμε για τα δικαιώματα που πρέπει να έχουν τα παιδιά και φτιάξαμε την παρακάτω ατομική εργασία “φωνάζοντας τα δικαιώματά τους”.



Έπειτα, διαβάσαμε το παραμύθι “ο Δικαιωματούλης και το μαγικό φίλτρο της αγάπης” και φτιάξαμε με ομαδική κατασκευή με τον Δράκο “Αγαπούλα” και κρατώντας το κάθε παιδί ένα αστέρι που γράφει ένα δικαίωμα.


Επίσης, με αφορμή την Παγκόσμια μέρα Αναπηρίας, μιλήσαμε για τα άτομα με ειδικές ανάγκες και μάθαμε πόσα πολλά μπορούν να κάνουν αυτά τα άτομα. Και φτιάξαμε την παρακάτω αφίσα την οποία χαρίσαμε στο Ειδικό Σχολείο Ιεράπετρας.


Με την σειρά του το Ειδικό Νηπιαγωγείο Ιεράπετρας έκανε μια χριστουγεννιάτικη κατασκευή και μας την χάρισε, η οποία είναι κρεμασμένη σε εμφανές σημείο στην τάξη μας.

Επιπλέον, κάποια στιγμή αναφέραμε πως τα άτομα που δεν έχουν όραση, μπορούν να διαβάσουν με μια γραφή που ονομάζεται Braille. Εξηγήσαμε στα παιδιά όσο μπορούσαμε για το πως λειτουργεί η γραφή αλλά οι απορίες τους ήταν πολλές. Αποφασίσαμε λοιπόν να κάνουμε μια ατομική κατασκευή με τα ονόματά τους και φακές για καλύτερη κατανόηση.



Καθώς οι συζητήσεις μας αυτό το διάστημα περιλαμβάνουν την διαφορετικότητα, διαβάσαμε και τον “Έλμερ, ο παρδαλός ελέφαντας” κάνοντας μια ομαδική εργασία με πολλούς διαφορετικούς ελέφαντες, φίλους του λατρεμένου Έλμερ.

