Καλή σχολική Χρονιά!
Οι εκπαιδευτικοί του Νηπιαγωγείου Κάτω Χωριού εύχονται σε μαθητές και γονείς καλή και δημιουργική σχολική χρονιά γεμάτη χαρούμενες φωνές ,γέλια και πολύ παιχνίδι!!!!!!
Οι εκπαιδευτικοί του Νηπιαγωγείου Κάτω Χωριού εύχονται σε μαθητές και γονείς καλή και δημιουργική σχολική χρονιά γεμάτη χαρούμενες φωνές ,γέλια και πολύ παιχνίδι!!!!!!
Η επίσκεψη από τα ΚΠΕ στο σχολείο μας σύμφωνα με το πρόγραμμα ανακύκλωσης στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων. Μάθαμε τα πάντα για την ανακύκλωση μέσα από το παιχνίδι.
Μάντεψε “τι ανακυκλώσιμο λείπει”…
Κινητικό παιχνίδι “Ποια ομάδα θα μαζέψει περισσότερα ανακυκλώσιμα στον κάδο της?”
Κινητικό Παιχνίδι “Πιάσε το ανακυκλώσιμο με βάση τον ήχο (χαρτί, αλιμούνιο, γυαλί, πλαστικό”
“Συνεργατικά προσπαθούμε να μην πέσει το μπαλάκι από το σωλήνα”
Έπειτα, φτιάξαμε αυτοποτιζόμενα γλαστράκια με ανακυκλώσιμα πλαστικά μπουκάλια, τα οποία τα βάψαμε και φυτέψαμε λουλούδια.
Επιπροσθέτως, φτιάξαμε με ανακυκλώσιμα υλικά “το Βυθό της Ανακύκλωσης” και από κάτω του τοποθετήσαμε τους 4 κάδους ανακύκλωσης που έχουμε φτιάξει με χαρτόκουτα ώστε να πετάμε τα ανακυκλώσιμα ανάλογα με την κατηγορία που ανήκει το καθένα (γυαλί, χαρτί, αλουμίνιο, πλαστικό)
Αφού μιλήσαμε για την Άνοιξη και τα όμορφα λουλούδια της αποφασίσαμε να φτιαξουμε το δικό μας βάζο- ποτιστήρι δημιουργώντας μια ανθοδέσμη από ότι τύπωμα διάλεγε ο κάθε μαθητής/τρια (ρολό υγείας, μπατονέτα).
Εν συνεχεία, μιλήσαμε για τα έντομα. Μάθαμε τα πάντα για την πεταλούδα, την πασχαλίτσα και την μέλισσα. Αποφασίσαμε να φτιάξουμε μια ιδιαίτερη κατασκευή για την μέλισσα, καθώς το νηπιαγωγείο μας θα το επισκεφτεί και ένας μελισσοκόμος.
Επίσκεψη Μελισσοκόμου. Μάθαμε τα πάντα για την κοινωνία των μελισσών, τον κύκλο ζωής τους και την διαδικασία παραγωγής μελιού.
Είχαν την δυνατότητα να δουν από κοντά στολή μελισσοκόμου, μέλισσες και κυψέλη.
Έχοντας ασχοληθεί αρκετά με το δικό μας πλανήτη, τη γη, ρωτάμε τα παιδιά μήπως ήρθε η ώρα να ταξιδέψουμε και λίγο πιο μακριά στο ηλιακό σύστημα και τους πλανήτες. Μιλήσαμε για τους αστροναύτες και την έννοια της βαρύτητας αναπαριστώντας κινήσεις με τα σώματα μας σαν να είμαστε στο διάστημα. Συζήτηση για τους 9 πλανήτες, ποια είναι τα ονόματα τους. Έπειτα, πραγματοποιήθηκε ανάγνωση παραμυθιού «Μια γιορτή στη γειτονιά του ήλιου» και ένα ψυχοκινητικό παιχνίδι όπου το ένα παιδί παριστάνει τον ήλιο κρατώντας έναν φακό και στέκεται στο κέντρο, το άλλο παριστάνει την σελήνη και κάνει κύκλους γύρω από την γη και τα άλλα 8 παιδιά τους υπόλοιπους πλανήτες οι οποίοι περιστρέφονται γύρω από τον ήλιο καθώς παίζει το τραγούδι «μια γιορτή στην γειτονιά του ήλιου».
Ομαδική κατασκευή “το ηλιακό σύστημα”
Είπαμε πως υπάρχουν πολλοί αστερισμοί που έχουν διάφορα σχήματα. Χωρίστηκαν τα παιδιά σε ομάδες των 2 ατόμων, διάλεξαν μια κάρτα που απεικόνιζε το σχήμα ενός αστερισμού και το δημιούργησε με χρωματιστά ξυλάκια και πλαστελίνη.
Στη συνέχεια, παρατηρήσαμε τον πίνακα “έναστρη νύχτα “του Βανκ Γκονκγ και θελήσαμε να κάνουμε όλοι μαζί την δική μας έναστρη νύχτα.
Τέλος, τα παιδιά έφτιαξαν με πλαστελίνη, ο καθένας τον δικό του εξωγήινο και το δικό του διαστημόπλοιο. Το αποτέλεσμα τους εντυπωσίασε.
Με αφορμή την Παγκόσμια Μέρα Παιδικού Βιβλίου ζητήσαμε από τα παιδιά να φέρουν το από το σπίτι το αγαπημένο τους παραμύθι! Καθώς είχε μια υπέροχη μέρα σκεφτήκαμε να βγούμε στην αυλή, ο κάθε μαθητής να μας παρουσιάσει το βιβλίο του και να μας εξηγήσει τον λόγο που του αρέσει τόσο πολύ! Έπειτα, το κάθε παιδί ζωγράφισε μια σκηνή από το αγαπημένο του βιβλίο και τα κολλήσαμε όλα μαζί σε ένα μεγάλο χαρτόνι που στο κέντρο είχε ένα βιβλίο, το οποίο αφού το χρωμάτισαν έγραψαν “Όταν κρατάμε ένα βιβλίο…Μπορούμε να αλλάξουμε σελίδα στον κόσμο”!
Πραγματοποιήθηκε εκδρομή στο Λαογραφικό Μουσείο Νεάπολης, όπου τα παιδιά σε συνεργασία με κάποια μέλη του Μουσείου φτιάξανε ματσάκια από λουλούδια (ροδαρές), τα οποία μετά την ξενάγηση στο Λαογραφικό Μουσείο, τα άφησαν στην εκκλησία που έχει δίπλα από το Μουσείο για την Κυριακή της Σταυροπροσκυνήσεως.