Σήμερα τα παιδάκια του Νηπιαγωγείου επισκέφθηκαν το Δημοτικό Σχολείο Καταρράκτη στο πλαίσιο της ομαλής μετάβασης από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό σχολείο.
Οι μικροί μας μαθητές συμμετείχαν με χαρά σε δημιουργικά μαθήματα και δραστηριότητες μέσα στις τάξεις του δημοτικού, γνώρισαν τους χώρους του σχολείου, συνεργάστηκαν με τους μεγαλύτερους μαθητές και ένιωσαν για λίγο μέλη της νέας τους σχολικής οικογένειας.
Με χαμόγελα, ενθουσιασμό και πολλή διάθεση για μάθηση, τα παιδιά έζησαν μια όμορφη εμπειρία γεμάτη παιχνίδι, γνώση και νέες εικόνες που θα τα συνοδεύουν στο επόμενο τους βήμα.