Με αφορμή τη Γιορτή της Μητέρας, στο νηπιαγωγείο μας αφιερώσαμε όμορφες στιγμές στη πιο γλυκιά αγκαλιά του κόσμου… τη μαμά!
Μέσα από παραμύθια, συζητήσεις, ζωγραφιές, κατασκευές και τραγούδια, τα παιδιά μίλησαν για την αγάπη, τη φροντίδα και όλα εκείνα τα μικρά και μεγάλα που κάνει καθημερινά η μαμά για εκείνα. Με πολλή χαρά και ενθουσιασμό ετοίμασαν τις δικές τους ξεχωριστές δημιουργίες, γεμάτες χρώματα, καρδιές και τρυφερά λόγια.
Η Γιορτή της Μητέρας είναι μια υπέροχη ευκαιρία να εκφράσουμε την αγάπη και την ευγνωμοσύνη μας στις μανούλες που φωτίζουν τη ζωή μας με το χαμόγελο και την αγκαλιά τους.
Χρόνια πολλά σε όλες τις μαμάδες! Να είστε πάντα γεμάτες αγάπη, δύναμη και χαμόγελα!