Πρώτο μάθημα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης
Σύγχρονη Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση -Έναρξη
Πρώτη Μαίου το πρώτο μάθημα της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης μέσα από την πλατφόρμα του WEBEX.
Ώρα έναρξης 11:00 π.μ- 12:00 π.μ
Πρόσθεση με δαχτυλάκια
Πόσα δαχτυλάκια είναι ανοιχτά κάθε φορά. Μέτρησε και γράψε τον αριθμό μέσα στο κουτάκι.
ΤΟ ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ e-mathima
ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΑΙΔΙΩΝ
7)ΠΡΟΣΘΕΣΗ ΑΠΟ ΤΟ 1-4
ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΘΕΣΗ
Αλφαβήτα και γυμναστική
ΑΛΦΑΒΗΤΑ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ
Συλλάβισε πολλές φορές το όνομα και το επίθετο σου και αναγνώρισε τα γράμματα που τα συνθέτουν.Στη συνέχεια συμβουλεύσου το αντίστοιχο έγγραφο στα συνημμένα και για κάθε γράμμα που έχεις κάνε την ανάλογη κίνηση.
π.χ Μ-α-ρ-ί-α.
Μετά τις διακοπές του Πάσχα
2)Πάσχα μέσα από τις αισθήσεις
Πρώτα να θυμηθούμε πόσες και ποιες είναι οι αισθήσεις μας και τι κάνουμε με κάθε μία από αυτές. Στη συνέχεια σκέψου τι έκανες εσύ με κάθε μία από τις αισθήσεις σου,και ζήτησε από κάποιον μεγάλο να τα γράψει στη σωστή στήλη στο παραπάνω φύλλο εργασίας π.χ έπιασα ένα αυγό, άκουσα καμπάνεςκ.λ.π
Ζωγράφισε στην κάθε στήλη κάτι σχετικό
ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΑΙΔΙΩΝ
Σχήματα
5)ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ -ΣΧΗΜΑΤΑ
«Σχήματα»
Άσκηση 1η
Ένωσε τα σημεία Α, Β, και Γ χρησιμοποιώντας το χάρακά σου.
Α.
.
Β. Γ.
Πώς ονομάζεται το σχήμα που δημιούργησες;
Aπάντηση
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Κάνε τώρα και συ πολλά τριγωνάκια μεγάλα και μικρά και γέμισε τα με χρώμα.
Άσκηση 2η
Ένωσε τα σημεία Κ και Λ, μετά τα σημεία Λ και Μ, μετά τα σημεία Μ και Ν και μετά τα σημεία Ν και Κ χρησιμοποιώντας το χάρακά σου.
Κ. .Λ
Ν. .Μ
Πώς ονομάζεται το σχήμα που δημιούργησες;
Aπάντηση
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Κάνε τώρα και εσύ πολλά τετράγωνα μεγάλα και μικρά και γέμισε τα με χρώμα
Άσκηση 3η
Ένωσε τα σημεία Δ και Ε, μετά τα σημεία Ε και Η, μετά τα σημεία Η και Ζ και μετά τα σημεία Ζ και Δ χρησιμοποιώντας το χάρακά σου.
Δ. .Ε
Ζ. .Η
Πώς ονομάζεται το σχήμα που δημιούργησες;
Aπάντηση
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Σειρά σου τώρα.
Κάνε πολλλά ορθογώνια παραλληλόγραμμα μικρά και μεγάλα όπως μπορείς και γέμισε τα με χρώμα.
Άσκηση 4η
Πάρε ένα καπάκι π.χ από νερό και κράτησε το σταθερό πάνω στο χαρτί με ένα δαχτυλάκι. Με το άλλο χέρι κάνε με μολύβι το περίγραμμα του ξεκινώντας από πάνω προς τα κάτω.
Πώς ονομάζονται τα σχήματα που δημιούργησες;
Aπάντηση
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Κάνε και συ κυκλάκια ξεκινώντας από πάνω προς τα κάτω και χρωμάτισε τα.
ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΑΙΔΙΩΝ
Γλώσσα- Αποκρυπτογράφηση με εικόνες
3) ΓΛΩΣΣΑ- ΑΠΟΚΡΥΠΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ
Ανοίξτε το παρακάτω link:με αντιγραφή και επικόλληση
photodentro.edu.gr/aggregator/lo/photodentro-lor-8521-10762
Πατήστε πάνω στην εικόνα αριστερά
Στο περιβάλλον που ανοίγει υπάρχουν εικόνες και κάτω από κάθε εικόνα υπάρχει ένα άδειο κουτάκι.
Κάτω κάτω υπάρχουν διάφορα γράμματα από τα οποία θα πρέπει να επιλέξει το σωστό και να το σύρει με το ποντίκι στο αντίστοιχο κουτάκι
π.χ αγελάδα -α.
Συνεχίζει με τα βελάκια
Τα μεγάλα παιδιά και όποιο προνήπιο μπορεί ας τις συλλαβίσουν.
ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΑΙΔΙΩΝ
ΣΧΗΜΑΤΑ
Για περισσότερη εξάσκηση με τα σχήματα ανοίξτε με αντιγραφή -επικόλληση το παρακάτω link:
http://photodentro.edu.gr/aggregator/lo/photodentro-lor-8521-10768
και παίξτε με τα σχήματα και τις γραμμές
Για να ξεκινήσουμε πατάμε πάνω στη φατσούλα
για να διορθώσουμε ή να αρχίσουμε από την αρχή παίρνουμε τη γόμα ή πατάμε αναίρεση στο κυκλικό αριστερό βελάκι.
Πρόσθεση -τα ζευγαράκια του 4 με τραγούδι
Μαθηματικά με λαμπάδες
Σειροθέτηση και αφαίρεση με λαμπαδες
Κόψε τις λαμπάδες και βάλε αυτές στη σειρά από την πιο μικρή στην πιο μεγάλη.
Μέτρησε πόσες είναι οι λαμπάδες αρχικά-αφαίρεσε όσες λέει ο αριθμός και γράψε το αποτέλεσμα στο κουτάκι.
ΤΑ ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ PAIDOPOULA
ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ







