Το Ανθρώπινο Σώμα

1 15

Τα παιδιά αυτή την περίοδο ασχολήθηκαν με την θεματική ενότητα “Το Ανθρώπινο Σώμα”.

Ξεκινώντας, οι μαθητές μας παρατήρησαν, αναγνώρισαν, διερεύνησαν αλλά και έμαθαν τα μέρη που αποτελείτε το Ανθρώπινο Σώμα καθώς και τους κατάλληλους τρόπους φροντίδας τους.

2 15

Στη συνέχεια, μαζί με την Γυμνάστρια κ. Μουσουλή, η οποία υπηρετεί στο Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο και Λύκειο Ηρακλείου (ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ.), που μας επισκέφθηκε στο σχολείο μας, ενημερώθηκαν για τα διάφορα είδη γυμναστικής αλλά και τα οφέλη της τόσο στο σώμα, όσο και στο πνεύμα.

Όλοι 2

Αργότερα, όλοι μαζί στο προαύλιο χώρο του σχολείου μας συμμετείχαν σε διάφορες Αθλητικές Δραστηριότητες, δίνοντας έμφαση σε δεξιότητες:

  • Μετακίνησης: βρίσκω διάφορους τρόπους να μετακινηθώ από το ένα στεφάνι στο άλλο, άλμα μετ’ εμποδίων

3 2 2 1 2 4 5

  • Ισορροπίας: περπάτημα ή τρέξιμο σε δοκό

462574935 591377880092086 2706890304924368117 n 1 3

 462572753 1087088926078071 4257441750320232051 n 462553394 922900723275753 5064423711041555968 n

462561826 1093506185849816 7610701308933495659 n

  • Στόχου: στόχευση μπάλας σε μπασκέτα

Γιώργος 1 Ειρήνη 1

Μάνος 1 Αγγελική 1 Άννα 1

Τα παιδιά ήρθαν σε επαφή, διερεύνησαν και συζήτησαν για το εσωτερικό μέρος του Ανθρώπινου Σώματος…

3 1

1 4 2 3

…και πάνω σε αυτό δημιούργησαν το δικό τους περίγραμμα, τοποθετώντας τα διάφορα εσωτερικά όργανα στη σωστή τους θέση.

1 5 2 4

3 2 4 1

5 1

Την τάξη μας επισκέφθηκε και ο “Τούλης ο Σκελετούλης” όπου μαζί έμαθαν τα διάφορα οστά του Ανθρώπινου Σκελετού…

1 6

… έπαιξαν παιχνίδι μίμησης…

1 7

… και στο τέλος “έβγαλαν” την ακτινογραφία του χεριού τους.

1 8 2 5

3 3

Έμαθαν για την σημαντικότητα της καλής υγιεινής των δοντιών και τους τρόπους φροντίδας τους.

3 4

1 9 2 6

4 2

Και τέλος, τα παιδιά με αυτοσχεδιασμό αλλά και με την συνοδεία εικονογραφημένης παρτιτούρας, δημιούργησαν τους δικούς τους ήχους με το Σώμα τους.

παρτιτουρα