Άλλες δύο προκλήσεις πραγματοποιήιηκαν με επιτυχία!!!
Η πρώτη αφορούσε τη συλλογή από καπάκια. Μάλιστα, τα τοποθετήσασμε στο υπέροχο κουτί που έφτιαξε και χάρισε η αδελφή της Αμέλιας και που την ευχαριστούμε πολλύ!!!
Κάνε κλικ για να δεις την πρόκληση…
Η δεύτερη είχε να κάνει με ένα παιχνίδι που παίζεται με τα χέρια και να πούμε την αλήθεια το ευχαριστηθήκαμε πολύ!!!
Την Πέμπτη 10 Απριλίου 2025, μέσα στα πλαίσια του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων σχετικό με την Ανακύκλωση, οι μαθητές του
Νηπιαγωγείου μας μαζί με τους μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Καστέλλας συμμετείχαν στις περιβαλλοντικές δράσεις που πραγματοποιήθηκαν στο σχολείο από εκπροσώπους του Περιφερειακού Φο.Δ.Σ.Α Στερεάς Ελλάδας AE με στόχο την ενημέρωση-ευαισθητοποίηση των μαθητών και την προώθηση της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης,
Πιο συγκεκριμένα, μέσα από διάφορες δραστηριότητες (προβολή βίντεο & παρουσίασης, παιχνίδι κρυμμένου θησαυρού, μπάσκετ με ανακυκλώσιμα υλικά, κ.ά.) τα παιδιά έμαθαν για το πώς πρέπει να διαχειριζόμαστε τα σκουπίδια αλλά και την σημαντικότητα της Ανακύκλωσης. Φυσικά οι μαθητές επιβραβεύτηκαν για την προσπάθεια τους με πολλά πολλά δώρα (χάρακες, μολύβια, γόμες, ξύστρες, τσάντες καπέλα, ενημερωτικό υλικό με πρακτικές συμβουλές για την ανακύκλωση ). Με το συγκεκριμένο εργαστήριο ολοκληρώθηκε μια σειρά δράσεων εύχοντας να έχουμε βάλει ένα ακόμα λιθαράκι για την προστασία του περιβάλλοντος, ευαισθητοποιώντας τους «μελλοντικούς πολίτες» που δεν είναι άλλοι από τους μαθητές μας.
Αφού μάθαμε για το τι γιορτάζουμε στις 25η Μαρτίου, μάθαμε το ποίημα μας, τραγουδήσαμε για τα κλεφτόπουλα, παίξαμε και βιώσαμε το πώς να είσαι κρυμμένος στα βουνά και συνέχεια να σε κυνηγάνε, διαβάσαμε τα “Ελληνάκια” της Ευγενίας Φακίνου και φτιάξαμε τα δικά μας κεντήματα ( ιδέα από: https://nipiablog.blogspot.com/2014/03/25_4625.html?m=1)
Όμως, δεν θα μπορούσαμε να μην φτιάξουμε την σημαία μας. Έτσι, οι μαθητές ζωγράφισαν τη δική τους σημαία και μέσω της εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας quiver, αυτή κυμάτισε στον αέρα (ιδέα από:https://www.facebook.com/share/p/1AMwoM8n1w/)
Συμφωνούμε ότι έχουμε 2 μάτια 1 λαιμό κοκ. Τι όμως έχουμε από μέσα μας? Τα παιδιά κάνοντας υποθέσεις ζωγραφίζουν το εσωτερικό του σώματός μας.
Έπειτα, με “μαγικό τρόπο” αποκαλύπτουμε τι έχουμε μέσα μας!!!
Δεν σταματάμε όμως εκεί, μαθαίνουμε για το κάθε τι ξεκινώντας από τα οστά και το σκελετό μας.
Τι δουλειά κάνουν τα κόκαλα στο σώμα μας; Δύο πράγματα: α) προστατεύουν τα υπόλοιπα όργανα και β) βοηθάνε να στεκόμαστε και να μην προχωράμε σαν τα φίδια. Για να το καταλάβουμε αυτό βάζουμε τα μάτια της φαντασίας και κάνουμε την πλαστελίνη να είναι το πόδι μας και ένα ξυλάκι το κόκαλο. Το “πόδια” μας προσπαθούν να περπατήσουν. Τι παρατηρούμε; Μα φυσικά αυτό χωρίς το κόκαλο, λύγισε.
Πώς ξέρουμε όμως ότι έχουμε κόκαλα? Βλέπουμε το παρακάτω κινούμενο σχέδιο και μαθαίνουμε για τις ακτινογραφίες.
Δεν σταματάμε όμως εκεί! Παίρνουμε ένα κουτί και το μεταφορφώνουμε σε μηχάνημα που βγάζει ακτινογραφίες. Τοποθετούμε ένα μέλος του σώματος και μαντεύουν ποιο είναι αυτό. Έπειτα σαν σωστοί ακτινολόγοι ελέγχουμε αν είναι καλά ή σπασμένο. Ταυτόχρονα κάνουμε την πρακτική μας με το παρακάτω φύλλο εργασιάς.
Σε ένα μαύρο χαρτόνι με άσπρο λαδοπαστέλ και μπατονέτες κάνουμε την ακτινογραφία του χεριού μας.
Γνωρίζουμε τον χορευταρά κύριο Σκελετούλη και μαθαίνουμε το χορό του!
Ένα παιδί γίνεται Σκελετούλης αλλά δυστυχώς τα κόκαλα του έχουν αποσυνδεθεί. Εμείς, σαν ορθοπεδικοί του τα ενώνουμε σωστά!!!
Ενώνουμε και των φίλων του!!!! Ποια ομάδα θα συνεργαστεί καλύτερα;
Και για να μην ξεκολλήσουν ποτέ τα κολλάμε στο κόκκινο ανθρωπάκι του Keith Haring!!
Και αφού το συνδέσαμε μαθαίνουμε κάποιες από τις αγαπημένες του πόζες.
Αλλά του μαθαίνουμε και τις δικές μας!!!
Τέλος, τον “κόβουμε και τον ράβουμε” πάνω σε ένα χαρτί δίνοντας του την αγαπημένη μας πόζα.
Η πρώτη μας Τηλεσυνάντηση με του φίλους μας από την Πολλωνία και την Ρουμανία, μετά από πολλές αναβολές έγινε επιτέλους πραγματικότητα με πολλά παιχνίδια, τραγούδια και χορό και παντομίμα!!!
Πώς όμως είναι ολόκληρο πλέον το σώμα μας; Τι άλλο έχουμε που δεν έχει ζωγραφίσει ο Keith Haring; Κοιτάζουμε στο καθρέφτη και παρατηρούμε το σώμα μας.
Φύλλο εργασίας ζωγραφίζω το σώμα μου όπως τον είδα στο καθρέφτη.
Παρατηρούμε πώς ζωγράφισαμε το σώμα μας και συγκρίνουμε τις ζωγραφιές με τρεις πίνακες του Miro και αυτό που διαπιστώσαμε είναι ότι οι πίνακες του μοιάζουν πολύ με κάποιες από τις ζωγραφιές μας. Και πώς άλλωστε αφού ο Miro ήθελε να ζωγραφίζει όπως ένα παιδί.
Τι όμως παρατηρούμε στα ανθρωπάκια πλέον του Miro; Είναι αγόρια, κορίτσια, γιατί? Τι μπορεί να είναι; (Γιατρός, μάγισσα) Τι τους λείπει?
Χωριζόμαστε σε 3 ομάδες και η κάθε ομάδα συμπληρώνει τι λείπει στο κάθε ανθρωπάκι και βγάζουν την ιστορία του πίνακα, δίνουν τίτλο και τον γράφουν. (ιδέα από:https://www.popi-it.gr/nipiagogio-enotites/soma/joan-miro/Pop it )
Αφού η κάθε ομάδα παρουσιάσε τη δουλειά της ατομικά πλέον στις ελεύθερες δραστηριότητες ζωγραφίζει όποιος επιθυμεί όποιον πίνακα του moro επιθυμεί στο καβαλέτο.
Σας ενημερώνουμε ότι ξεκίνησαν οι εγγραφές για το σχολικό έτος 2025-26 όπου θα γίνονται ηλεκτρονικά στην ιστοσελίδα : https://proti-eggrafi.services.gov.gr/
Ολα τα νήπια εγγράφονται αυτόματα.
Παρακάτω θα βρείτε βήμα βήμα και με εικόνες τις οδηγίες εγγραφής:
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή