Ανακύκλωση
Προβληματισμός και ζωγραφική – πως είναι το περιβάλλον που ζούμε; τι είναι η μόλυνση;
Παρατηρούμε την αυλή του σχολείου μας και μαζεύουμε σκουπίδια
Γνωριμία με την ανακύκλωση
Εντοπίζουμε τους κάδους ανακύκλωσης στη γειτονιά μας και πετάμε τα ανακυκλώσιμα σκουπίδια
Ο κάδος ανακύκλωσης της τάξης
Από το δέντρο στο χαρτί – Ανακύκλωση χαρτιού
Ανακύκλωση μπαταριών
Επαναχρησιμοποίηση – Ανακύκλωση – Κομποστοποίηση
Αναγραμματισμοί και σύνθετες λέξεις
Πείραμα – πότε λιώνουν τα σκουπίδια;
Διαδραστικά εκπαιδευτικά παιχνίδια
Κατασκευές με ανακυκλώσιμα υλικά
Αξιοποίηση της ιστορίας “Ο κύριος Μπεν, η Μου και τα σκουπίδια”
Εργαστήριο Δεξιοτήτων: “Προστάτεψε το δάσος-είναι πηγή ζωής”
Ας ξανασυστηθούμε-Δημιουργούμε το συμβόλαιο της ομάδας μας
Γνωρίζουμε τα δέντρα και τα δάση!
Μικροί εξερευνητές:Επίσκεψη στο κοντινό δασάκι – Συλλογή υλικών από το δάσος – Συνέντευξη σε ένα δέντρο
Δημιουργία εννοιολογικών χαρτών
Ομαδική εργασία: Που οφείλονται οι πυρκαγιές στα δάση;
Τρόποι προστασίας από τις πυρκαγιές – Γίνομαι καλός επισκέπτης στο δάσος!
Ομαδική κατασκευή μακέτας – “Το δάσος”
Το διάστημα και οι πλανήτες
Δημιουργία γωνιάς – “Το περίπτερο της τάξης μας”
Με αφορμή την πρόταση των παιδιών να δημιουργήσουμε ένα “μαγαζάκι” στην τάξη μας ασχοληθήκαμε με το Ευρώ ως νόμισμα και παίξαμε παιχνίδια σειροθέτησης νομισμάτων και χαρτονομισμάτων. Αφού ολοκληρώθηκε το “μαγαζάκι” τα παιδιά ανέλαβαν τους ρόλους του μαγαζάτορα, του πωλητή, του υπαλλήλου, του μεταφορέα, του πελάτη κ.α.
Το σώμα και οι αισθήσεις!
Παρακολούθηση παράστασης “Ο Τζάκ και η φασολιά”
“Συνάντηση” με την συγγραφέα Γουλτίδου Στέλλα!!
Καλέσαμε μέσω διαδικτύου την κυρία Στέλλα Γουλτίδου η οποία μας παρουσίασε το βιβλίο της “Μα, που πήγαν όλοι;”. Ακολούθησε συζήτηση με την συγγραφέα σχετικά με την συγγραφή ενός βιβλίου και στην συνέχεια μέσω κατάλληλων ερωτήσεων συνθέσαμε τη δική μας ιστορία. Τις επόμενες μέρες αποφασίσαμε με τα παιδιά να ζωγραφίσουμε τις εικόνες της ιστορίας μας και να φτιάξουμε το δικό μας βιβλίο εργαζόμενοι σε ομάδες!
Ευχαριστήριες ζωγραφιές για την συγγραφέα!
Δημιουργία του δικού μας βιβλίου: “Το χαμένο σκουφί”.
“ΤΟ ΧΑΜΕΝΟ ΣΚΟΥΦΙ”
Μια φορά και έναν καιρό ήταν ένας λαγός που τον έλεγαν Τοξ Ντραγκονόιντ. Ήτανε Φθινόπωρο και ο Τοξ φορούσε το υπέροχο πλεκτό σκουφί του για να μην κρυώνει.
Θέλανε να μαζέψουνε λουλούδια στην άγρια φύση με τον φίλο του τον Ρούλη τον Τροφούλη.
Ξαφνικά φύσηξε ένας πολύ δυνατός αέρας και έφυγε το σκουφί του Τοξ. Ακολούθησαν τον σκούφο του που πετούσε στον αέρα για λίγη ώρα και μετά ψάξανε το σκουφί μέσα στην ζούγκλα. Πήγανε στο πιο πυκνό μέρος της ζούγκλας γιατί εκεί μπορείς να βρεις οτιδήποτε.
Βρήκανε ένα κέρατο από ελάφι και ένα από ταύρο και σκέφτηκαν να τα χρησιμοποιήσουν για να σκάψουν στα φύλλα και να ανοίξουν δρόμο.
Βρήκανε μία αγέλη λιονταριών, και τι να δουν…. ένα λιοντάρι είχε στα δόντια του τον σκούφο.
Το λιοντάρι τους είδε και τους κυνήγησε. Οι δύο φίλοι τρέξανε όσο πιο γρήγορα μπορούσαν σε έναν χωματόδρομο αλλά το λιοντάρι δεν μπορούσε να τους φτάσει γιατί περνούσαν δύο κοπάδια από βουβάλια και βίσονες.
Ο Τοξ ο λαγός και ο Ρούλης ο τροφούλης κατάφεραν να ξεφύγουν αλλά δεν πήραν πίσω το σκουφί. Πήγανε μέχρι την πόλη και αγόρασαν έναν καινούριο σκούφο από ένα μαγαζί. Και ζήσαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα.
ΕΓΓΡΑΦΕΣ σχολικού έτους 2024-2025
Οι εγγραφές στο Νηπιαγωγείο για το Σχολικό Ετος 2024-2025 θα πραγματοποιούνται από 1-20 ΜΑΡΤΙΟΥ.
Υποβάλλονται ηλεκτρονικά στην διεύθυνση ( https://proti-eggrafi.services.gov.gr/ ).Η είσοδος στην ηλεκτρονική υπηρεσία πραγματοποιείται με την χρήση των κωδικών στο taxisnet.Για οποιαδήποτε πληροφορία καλέστε στο Νηπιαγωγείο Καστανούσας στο τηλέφωνο 2327061616.
Εργαστήριο Δεξιοτήτων – Νηπίων Παιδεία: το πρώτο βήμα στη δημοκρατία
Παιχνίδια ενεργοποίησης – δέσιμο της ομάδας
Ένα μπουκέτο με λουλούδια
Τρόποι διαχείρισης συναισθημάτων
Ανάγνωση και επεξεργασία του παραμυθιού “Σοφία, η αγελαδίτσα τραγουδίστρια”.
Συζήτηση για την αποδοχή, την απόρριψη και την διαφορετικότητα.
Θερμόμετρο συναισθημάτων
Εγώ και εσύ μαζί!
Παιχνίδι – “Ο Κατάσκοπος” – Παρατηρώ τους άλλους
Ζωγραφίζω “Αστεία πρόσωπα”
“Η εφημερίδα του εαυτού μας”, “Η σακούλα του εαυτού μας”, “Το περίπτερό μας”, “Η ταυτότητά μας”
Προβολή βίντεο – “Η εχθρόπιτα” – Τρόποι επίλυσης συγκρούσεων
Ομαδική κατασκευή “Η κουρτίνα της αγάπης” , ατομική εργασία “Η συνταγή της φιλίας”
Αφήγηση παραμυθιού “Έλμερ, ο παρδαλός ελέφαντας”, συζήτηση για την διαφορετικότητα, παρατήρηση φωτογραφιών με ανθρώπους από όλο τον κόσμο, ομαδοποιήσεις
“Το Ζαμπντερφίλιο” μια ιστορία για την διαφορετικότητα – δημιουργία ψηφιακού νοητικού χάρτη
“Η οικογένεια μου”, δημιουργία γενεολογικού δέντρου, πίνακες ζωγραφικής με θέμα την οικογένεια