Mission X: Εκπαιδεύσου σαν αστροναύτης!

Το Mission X: train like an astronaut είναι ένα δωρεάν εκπαιδευτικό πρόγραμμα για νέους (έως 14 ετών) από το Ευρωπαϊκός Οργανισμός Διαστήματος (ESA) και το Διαστημική Υπηρεσία του Ηνωμένου Βασιλείου (UKSA), που διευκολύνεται σε εθνικό επίπεδο από το Γραφεία Ευρωπαϊκών Διαστημικών Εκπαιδευτικών Πόρων (ESEROs) και εθελοντές εθνικούς διοργανωτές.

Αναπτυγμένο από διαστημικούς επιστήμονες και επαγγελματίες του fitness που συνεργάζονται με αστροναύτες και διαστημικές υπηρεσίες παγκοσμίως, το Mission X χρησιμοποιεί τον ενθουσιασμό της εξερεύνησης του διαστήματος για να εμπνεύσει τους μαθητές να μάθουν για την επιστήμη, τη διατροφή, την άσκηση και το διάστημα.

Κάθε χρόνο, από τον Σεπτέμβριο έως τον Μάιο, ομάδες μαθητών μπορούν να συμμετέχουν στο Walk to the Moon Challenge. Κατά τη διάρκεια της πρόκλησης, οι ομάδες ολοκληρώνουν δραστηριότητες του Mission X και τις υποβάλλουν για να κερδίσουν βαθμούς. Τα βήματα που κερδίζουν όλες οι συμμετέχουσες ομάδες βοηθούν τις μασκότ του Mission X, τη Luna και τον Leo, να διανύσουν 384 400 χιλιόμετρα – την απόσταση από τη Γη στη Σελήνη. Στο Νηπιαγωγείο μας πραγματοποιήθηκαν δύο δραστηριότητες: Astro Art και Nimble Navigation κι έτσι προσθέσαμε 138 βήματα(69 σε κάθε δραστηριότητα)!

Screenshot 2024 03 12 094549

Astro Art

Κατά τη διάρκεια ενός διαστημικού περιπάτου, οι αστροναύτες χρειάζονται σοβαρή επιδεξιότητα και συντονισμό χεριού-ματιού για να ολοκληρώσουν προσεκτικά τις εργασίες τους, ενώ ταυτόχρονα φορούν ογκώδη γάντια για να προστατεύονται από το σκληρό διαστημικό περιβάλλον. Σε αυτή την πρόκληση τα παιδιά σχεδιάζουν ζωγραφίζουν, χρωματίζουν μια εικόνα φορώντας μεγάλα γάντια.

20240312 111320 20240312 111124 20240312 111118 20240312 112014 20240312 112137 20240312 112230 20240312 112910 20240312 112823

Nimble Navigation

Ώρα για ένα παιχνίδι που στριφογυρίζει τον εγκέφαλο (και το σώμα)! Χρησιμοποιώντας ευλυγισία και ευελιξία, τα παιδιά καλούνται να φτάσουν στον ISS (International Space Station, Διεθνής Διαστημικός Σταθμός, ερευνητικός διαστημικός σταθμός σε τροχιά γύρω από τη Γη) σε μια πορεία με αποτυπώματα χεριών και ποδιών. Ο στόχος είναι να πάνε όσο το δυνατόν πιο γρήγορα από την αρχή μέχρι το τέλος χωρίς λάθη: σε κάθε σειρά πρέπει πάντα να αγγίζουν το χαρτί είτε με τα χέρια είτε με τα πόδια που ταιριάζουν με την εικόνα στην κάρτα.

20240312 105116

20240312 110130 20240312 110134 20240312 110149 20240312 110245 20240312 110249 20240312 110251 20240312 110357 20240312 110400

5ος Μαραθώνιος Ανάγνωσης: “Η ζωή στο σχολείο”

Το Νηπιαγωγείο μας συμμετέχει στον 5ο Μαραθώνιο Ανάγνωσης που διοργανώνουν οι εκδόσεις Μεταίχμιο με τίτλο: “Η ζωή στο σχολείο”, παροτρύνοντας τα παιδιά να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα, να ανταλλάξουν σκέψεις και απόψεις, να αναπτύξουν διάλογο και να γίνουν ενεργητικοί αναγνώστες, με στόχο την προαγωγή της φιλαναγνωσίας.

Οι μαθητές συμπληρώνουν φύλλα δραστηριοτήτων (έχουν σταλεί από τις εκδόσεις Μεταίχμιο) με βάση τρία βιβλία σχετικά με το σχολείο.



Λήψη αρχείου

Πιστοποιητικό Αριστείας για το EU Code Week 4 All Challenge

Με μεγάλη χαρά λάβαμε το Πιστοποιητικό Αριστείας για τη συμμετοχή μας στο EU Code Week 4 All Challenge, με δραστηριότητες για την ομάδα PIXEL AUTUMN.Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για τη συμμετοχή και την επιτυχία των δράσεων!

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ page 0001

Αξιολόγηση 2ου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων

Στο τελευταίο εργαστήριο , γίνεται ξανά μία συζήτηση στην ολομέλεια σχετικά με το πόσο τα σκουπίδια γενικότερα, όχι μόνο τα πλαστικά μολύνουν το περιβάλλον. Θυμόμαστε το βίντεο του Πέρι του Περιβάλλοντος και πως ζητά από τους ανθρώπους να τον προστατέψουν. Δημιουργείται ένας τελικός εννοιολογικός χάρτης με τις απαντήσεις των μαθητών στο ερώτημα “Γιατί ανακυκλώνουμε;”

Green and Blue Illustrative Global Warming Brainstorm

Συνεχίζοντας, στο πλαίσιο της τελικής αξιολόγησης του παρόντος Εργαστηρίου Δεξιοτήτων, δημιουργήθηκε φύλλο αυτοαξιολόγησης για τους μαθητές, έχοντας ως στόχο την καταγραφή και τεκμηρίωση της νεοαποκτηθείσας γνώσης των παιδιών. Ταυτόχρονα, βάζει τους μαθητές σε διαδικασία αναστοχασμού σχετικά με τη μάθησή τους, τον εμπλουτισμό των πρότερων γνώσεων τους και τα συναισθήματα που τους δημιούργησε το Εργαστήριο.



Λήψη αρχείου

Λιγότερο πλαστικό, περισσότερη ζωή

Στο Εργαστήριο αυτό πραγματοποιήθηκαν δραστηριότητες εμπνευσμένες από ένα Learning Scenario της εκπαιδευτικής πύλης Europeana, με τίτλο: ” A Plastic –Free World?” , το οποίο βασίζεται στην κατανόηση της ρύπανσης των θαλασσών από τα σκουπίδια, αλλά εμείς επεκταθήκαμε και στις επιπτώσεις της μόλυνσης του περιβάλλοντος γενικότερα στη φύση.

Αρχικά τα παιδιά παρακολούθησαν ένα βίντεο με τίτλο: “Selfish” σχετικά με τη ρύπανση των θαλασσών.

Ακολουθεί συζήτηση σχετικά με το βίντεο και τη ρύπανση του νερού. Που καταλήγει η αλόγιστη χρήση και απόρριψη πλαστικού, όταν δεν ανακυκλώνεται και πετιέται παντού; Στη θάλασσα, τα ψάρια και τα άλλα θαλάσσια πλάσματα το τρώνε, πεθαίνουν και μολύνεται το νερό που είναι απαραίτητο για τη ζωή όλων των όντων του πλανήτη.
Στη συνέχεια οι μαθητές σκέφτονται και απαντούν στην ερώτηση: “Αν ήσασταν μία θάλασσα γεμάτη πλαστικά τι θα λέγατε στους ανθρώπους; Οι απαντήσεις τους καταγράφονται στο AnswerGarden.

answergarden 4059966

Τα παιδιά έχουν φέρει ένα μπλουζάκι από το σπίτι τους, δικό τους ή κάποιου άλλου και μ’αυτό μαθαίνουν πως μπορούν να φτιάξουν μία πάνινη τσάντα, για να μειώσουμε τη χρήση πλαστικής σακούλας!

20240227 123159 20240227 123302 20240227 123415 20240227 123442 20240227 123852 20240227 123935 20240227 124032 20240227 124107 20240227 124242 20240227 124343 20240227 124428 20240227 124519 20240227 124714 20240227 124808

Φτιάχνω μόνος μου το Φάκελο Εργασιών μου!

Στο πλαίσιο του φετινού Σχεδίου Δράσης με θέμα την Αξιολόγηση στο Νηπιαγωγείο, ένας από τους στόχους είναι η ενεργός συμμετοχή των μαθητών στην αξιολόγησή τους (αυτοαξιολόγηση), μέσα από τη διαδικασία της δημιουργίας των ατομικών φακέλων εργασιών τους. Αρχικά, έχοντας ήδη τα φύλλα εργασίας σε φακέλους με κουμπί ανά θέμα( Εργαστήρια Δεξιοτήτων, Μαθηματικά, Γλώσσα, Λογοτεχνία, Αγγλικά, Καλλιτεχνική Δημιουργία), βγάζουν από τον κάθε φάκελο τα φύλλα εργασίας και τα τοποθετούν στο μεγάλο φάκελο στο αντίστοιχο θέμα. Στη συνέχεια, φτιάχνουν το δικό τους εξώφυλλο για τις δημιουργίες που επιθυμούν να βάλουν στον ατομικό τους φάκελο, αιτιολογώντας την επιλογή τους (αξιολογώντας μ’ αυτό τον τρόπο τη δουλειά τους). Στο τέλος, ζητείται από τους μαθητές να συμπληρώσουν ένα φύλλο αξιολόγησης, στο οποίο αποτυπώνεται η άποψή τους για τη μέχρι τώρα πρόοδό τους.

20240223 113703 20240223 113545 20240223 113530 20240223 113507 20240223 114742 20240223 122910 20240223 121904 20240223 121901

Δίνουμε ζωή και χρώμα στα “σκουπίδια”!

Στο πλαίσιο του 2ου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων “Μη γεμίζεις με σκουπίδια τη Γη, ανακύκλωσε κι εσύ”, τα παιδιά έδωσαν ζωή σε “σκουπίδια”, ανακαλύπτοντας την επαναχρησιμοποίηση υλικών μέσα από τη δημιουργία υπέροχων κατασκευών με ανακυκλώσιμα υλικά.

Λουλούδια από ρολά τουαλέτας!

20240215 084855 20240215 084859

20240216 090637

Γλαστράκια για τα λουλούδια μας από γυάλινα βαζάκια!

20240216 122310 20240216 122241

20240216 125132 20240216 125058

Ένα όμορφο κάστρο από ρολά τουαλέτας, κουζίνας κι ένα κομμάτι από χαρτόκουτο!

20240215 123040 20240216 121507 20240216 121439 20240216 121821

Τα πλαστικά μπουκάλια μπορούν να πετάξουν; Μπορούν να γίνουν αεροπλάνα!

20240216 115336 20240216 115340 20240216 122012 20240216 122018

Ανακυκλώσιμα υλικά

Στο πλαίσιο του 2ου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων “Μη γεμίζεις με σκουπίδια τη Γη, ανακύκλωσε κι εσύ”, δημιουργήθηκε ένας πίνακας με τους κάδους που έχουμε δει σε προηγούμενα εργαστήρια κι έπειτα από την επίσκεψη της ΔΙΑΔΥΜΑ. Τα παιδιά έκοψαν εικόνες από ανακυκλώσιμα υλικά και τα κόλλησαν στη στήλη με τον κάδο που πρέπει να τα ρίξουμε για να ανακυκλωθούν. 

CamScanner 2024 02 20 10.36

20240220 103902 20240220 104325 20240220 104530 20240220 104446

CamScanner 2024 02 20 10.51

Παιχνίδια ρόλων

Τα παιχνίδια ρόλων στο νηπιαγωγείο είναι μια εξαιρετική μέθοδος για την ανάπτυξη πολλαπλών δεξιοτήτων στα παιδιά. Αυτά τα παιχνίδια ενισχύουν τη φαντασία, τη δημιουργικότητα, την κοινωνική αλληλεπίδραση και τη γλωσσική ανάπτυξη. Στο πλαίσιο του φετινού Σχεδίου Δράσης “Αξιολόγηση στο Νηπιαγωγείο”, εφαρμόστηκαν αρκετές φορές ιδέες για παιχνίδια ρόλων, με σκοπό τη διερεύνηση της κοινωνικοσυναισθηματικής ανάπτυξης, καθώς επίσης και της εξέλιξης των γλωσσικών δεξιοτήτων.

Πυροσβέστες

JWWz1ywPzDv7v C4m9LXlQCdaYro Tavxgxb9u PWJ3

 Μάγειρες

 Γιατροί

IMG 20200210 113711 IMG 20200210 115016 IMG 20200210 114543