Στο τελευταίο εργαστήριο , γίνεται ξανά μία συζήτηση στην ολομέλεια σχετικά με το πόσο τα σκουπίδια γενικότερα, όχι μόνο τα πλαστικά μολύνουν το περιβάλλον. Θυμόμαστε το βίντεο του Πέρι του Περιβάλλοντος και πως ζητά από τους ανθρώπους να τον προστατέψουν. Δημιουργείται ένας τελικός εννοιολογικός χάρτης με τις απαντήσεις των μαθητών στο ερώτημα “Γιατί ανακυκλώνουμε;”
Συνεχίζοντας, στο πλαίσιο της τελικής αξιολόγησης του παρόντος Εργαστηρίου Δεξιοτήτων, δημιουργήθηκε φύλλο αυτοαξιολόγησης για τους μαθητές, έχοντας ως στόχο την καταγραφή και τεκμηρίωση της νεοαποκτηθείσας γνώσης των παιδιών. Ταυτόχρονα, βάζει τους μαθητές σε διαδικασία αναστοχασμού σχετικά με τη μάθησή τους, τον εμπλουτισμό των πρότερων γνώσεων τους και τα συναισθήματα που τους δημιούργησε το Εργαστήριο.