Μια σταγόνα bee-bot!

Τα παιδιά γεμάτα ενθουσιασμό βγάζουν ξανά τη μελισσούλα bee-bot και θυμούνται τις εντολές με τις κατευθύνσεις που μπορούν να προγραμματίσουν σ’ αυτό. Στη συνέχεια τα παιδιά πραγματοποιούν με το σώμα τους σχεδιασμένες διαδρομές στο χώρο ακολουθώντας σύμβολα με τις ίδιες εντολές με αυτές του ρομπότ bee-bot.

20230518 100528 20230518 100533 20230518 100929 20230518 100825 20230518 100726 20230518 100625

Τα παιδιά δημιουργούν μία ομαδική εργασία σε χαρτί του μέτρου, στην οποία σχεδιάζουν τον κύκλο του νερού. Στη συνέχεια, χωρίζουν το χαρτί σε νοητά τετράγωνα με γλωσσοπίεστρα ώστε να κατανοήσουν την κίνηση του ρομπότ πάνω στο χαρτί (δεν μπορεί να προχωρήσει σε μία νοητή καμπύλη γραμμή, μόνο σε ευθείες).

20230516 122341 20230516 122338 20230516 122332 20230516 12230020230517 094507 120230517 09465020230517 09471520230517 09481520230517 094842 20230517 094107

Τέλος, τα παιδιά προγραμματίζουν τo beebot έτσι ώστε να κάνει τη διαδρομή του κύκλου του νερού πάνω στην ομαδική εργασία που έχουν δημιουργήσει στην προηγούμενη δραστηριότητα.