
Ο Φρέντυ ” το φυλλαράκι ” έπεσε από το δέντρο και κάλεσε τον γιατρό . Μα γιατί πέφτουν τα φύλλα μου;
Ο γιατρός και οι συνεργάτες του αποφάσισαν να διερευνήσουν την κατάσταση και να βοηθήσουν τον Φρέντυ.
Παίξαμε παιχνίδια ρόλων , διαβάσαμε , βρήκαμε πληροφορίες για την φωτοσύνθεση , μαζέψαμε φυλλαράκια από την αυλή μας , τα παρατηρήσαμε , τα ομαδοποιήσαμε , σειροθετήσαμε , από το πράσινο στο πορτοκαλί , κίτρινο ,καφέ.




Ο ” Φρέντυ ” δεν είναι άρρωστος. Η κυρία χλωροφύλλη κοιμάται , ξεκουράζεται τώρα το Φθινόπωρο και τα δεντράκια θα ξεκουραστούν , θα κοιμηθούν τον χειμώνα. Τα φύλλα που πέφτουν θα τα φάνε τα σαλιγκάρια και τα σκουληκάκια.
Μετρήσαμε φυλλαράκια , ομαδοποιήσαμε , είδαμε χρώμα , σχήμα , μέγεθος, τα βάλαμε στο δέντρο , πάνω, κάτω , δίπλα, κοντά, μακριά αριστερά ,δεξιά.

Το γράμμα “Φ” και οι εργασίες μας.


Η Μελισσούλα bee-bot με τις οδηγίες μας τρέχει να βρει λέξεις από Φ”.
Δοκιμάσαμε φρούτα φθινοπωρινά , μιλήσαμε για τα δέντρα τους , για τις βιταμίνες που μας παρέχουν , διαβάσαμε βιβλία , ακούσαμε τραγούδια , ‘ Μίλα μου για μήλα” . Χτυπήσαμε παλαμάκια και ομαδοποιήσαμε τα φρούτα ανάλογα με τον αριθμό των συλλαβών τους.
Άλλο ένα διασκεδαστικό παιχνίδι που άρεσε πολύ στα παιδιά και στοχεύει στην ανάπτυξη της αδρής κινητικότητας είναι και το παρακάτω: μοιράστηκαν σε δυο ομάδες και κάθε ομάδα έπρεπε να μαζέψει τα μήλα από το δέντρο της ξεπερνώντας το εμπόδιο με το στεφάνι που είναι στερεωμένο στις καρέκλες.














