Κοπή Βασιλόπιτας
Τυχεροί του 2025 ο Στάθης και ο Νίκος! Ευχαριστούμε θερμά το Σ.Γ Δημοτικο Σχολείο Κανδηλας για την τέλεια βασιλόπιτα και τα δώρα των παιδιών!
Τυχεροί του 2025 ο Στάθης και ο Νίκος! Ευχαριστούμε θερμά το Σ.Γ Δημοτικο Σχολείο Κανδηλας για την τέλεια βασιλόπιτα και τα δώρα των παιδιών!
Ευχαριστούμε όλους τους επαγγελματίες, εργαζόμενους και κατοίκους της Κανδήλας που υποδέχτηκαν τους μαθητές του Νηπιαγωγείου Κανδήλας με μεγάλη χαρά και άκουσαν τα κάλαντα!
Αν και η χωρίς αντάλλαγμα καλοσύνη σπανίζει στις μέρες μας…εμείς επιμένουμε σαν τον “κύριο Κοκκινολαίμη”!
Παρακολούθηση κουκλοθέατρου απο την θεατρολόγο Πασχαλία Βαφειάδου.
Στο Νηπιαγωγείο μας εμφανίστηκαν οι μαριονέτες με…συναισθήματα…
Ο Άκης Ξυλάκης συστήθηκε στα παιδιά!
Γεια σας φίλοι µου! Τι κάνετε; Είστε καλά; Θα ήθελα να σας µιλήσω για τη χώρα απ΄όπου κατάγοµαι: τη Χώρα του Ξύλου. Στη χώρα µου υπάρχει πάντα πολύ δραστηριότητα. Εκεί µένω εγώ µε τους γονείς και τα αδέλφια µου. Έχω πολλούς φίλους και όλοι µαζί φτιάχνουµε πολλά πράγµατα, ωραία και χρήσιµα: πόρτες, παράθυρα, έπιπλα, κουτάλες, παιχνίδια…, µε λίγα λόγια, οτιδήποτε βάλουµε µπρος. Είναι αλήθεια ότι στη Χώρα µου υπάρχει πολύ ωραίο περιβάλλον, εκεί όταν συναντιόνται δύο φίλοι λένε: “Γειά σου φιλαράκο!”. Όταν κάνω κάτι σηµαντικό, οι γονείς µου κοιτάζονται περήφανοι και µου λένε: “Αυτό το παιδί είναι από καλή πάστα!”. Και αυτό µε κάνει να νιώθω περίφηµα. Άλλες φορές, όταν κάνω κάτι, µε τον ίδιο τρόπο όπως ο πατέρας µου, λένε: “Το µήλο κάτω από τη µηλιά θα πέσει”. Αν κάποιος κάνει κάτι που εκπλήσσει τους γύρω, του λένε: Είσαι το κάτι άλλο! Κατάλαβα ότι αισθάνοµαι κάπως διαφορετικά όταν µου συµβαίνουν τέτοια πράγµατα. Όµως, φίλοι µου, υπάρχει κάτι που µε απασχολεί: η οικογένειά µου και οι φίλοι µου έχουν πάντα το ίδιο “ακίνητο σαν ξύλο πρόσωπο”, δηλαδή, ένα πρόσωπο τελείως ανέκφραστο. Έτσι, αποφάσισα να ταξιδέψω σε άλλα µέρη για να δω αν συµβαίνει το ίδιο. Μου είπαν ότι στη χώρα των ανθρώπων τα πρόσωπά τους αντικατοπτρίζουν εκείνο που νιώθουν, δηλαδή τα συναισθήµατά τους, και αυτό τους κάνει να αλλάζουν έκφραση. Έτσι κι εγώ… έφυγα!
Έτσι λοιπόν γνωριστήκαμε με τις υπόλοιπες μαριονέτες και μαντέψαμε τα συναισθήματα τους!
Αναγνωρίσαμε τα συναισθήματα…
Διαχωρίσαμε τα θετικά και τα αρνητικά συναισθήματα και φτιάξαμε τον τροχό των συναισθημάτων….
Και δανειστήκαμε βιβλία!
Παρακολουθήσαμε βίντεο “Σεισμός στο Νηπιαγωγείο!Τι είναι;”
Μελετήσαμε τη διαδραστική αφίσα με τα μέτρα πριν -κατά τη διάρκεια και μετά το σεισμό!
Σύνδεσμος 1: Παραμύθι « Οι περιπέτειες του Τολίτο» για τα μέτρα προστασίας του σεισμού.
Σύνδεσμος 2: Εκπαιδευτικό πάζλ του ΟΑΣΠ με εικόνες των μέτρων προστασίας από το σεισμό.
Σύνδεσμος 3 : Τραγούδι «Η χελώνα του σεισμού» με μέτρα προστασίας για το σεισμό.
Κυκλώσαμε τα αντικείμενα που πρέπει να έχουμε στο βαλιτσάκι έκτακτης ανάγκης!
Τοποθετήσαμε τον εαυτό μας στο κατάλληλο σημείο σε κάθε δωμάτιο του σπιτιού σε περίπτωση σεισμού!
Και φυσικά πραγματοποιήσαμε με μεγάλη επιτυχία άσκηση ετοιμότητας σεισμού!
Μιλήσαμε για τα Δικαιώματα του παιδιού….είδαμε βίντεο…
Φτιάξαμε εικονόλεξο με τα δικαιώματά μας καθώς και πάζλ-καρδιά!
Αναγνωρίσαμε πότε παραβιάζονται τα δικαιώματα των παιδιών…
Φτιάξαμε την “ομπρέλα “των δικαιωμάτων…
Διαλέξαμε το δικαίωμα που θεωρούμε πιο σημαντικό….
Η Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού υιοθετήθηκε από τη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ το 1989, για να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζονται τα παιδιά, μετατρέποντάς τους από παθητικούς αποδέκτες φιλανθρωπίας σε ανθρώπινα όντα με ένα ξεχωριστό σύνολο δικαιωμάτων. Η Σύμβαση αναγνωρίζει ότι η παιδική ηλικία είναι μια ευάλωτη στιγμή και ότι τα παιδιά χρειάζονται ειδική φροντίδα και προστασία.
Είναι το πρώτο παγκόσμιο σύνολο νομικά δεσμευτικών δικαιωμάτων που ισχύουν για όλα τα παιδιά. Έχει επικυρωθεί από κάθε χώρα της γης, με εξαίρεση τις Ηνωμένες Πολιτείες, καθιστώντας την ως την πιο ευρέως επικυρωμένη συμφωνία για τα ανθρώπινα δικαιώματα στην παγκόσμια ιστορία.
Μέσω των 54 άρθρων της, η Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού θέτει τα πρότυπα για την ευημερία των παιδιών σε κάθε στάδιο της ανάπτυξής τους. Ισχύει για όλα τα παιδιά κάτω των 18 ετών (ο ορισμός του παιδιού), ανεξαρτήτως φύλου, προέλευσης, θρησκείας, αναπηρίας.
Η Σύμβαση καθοδηγείται από τέσσερις θεμελιώδεις αρχές που ισχύουν για κάθε παιδί: