Προβολή Χριστουγεννιάτικης ταινίας

Χριστουγεννιάτικη ταινία και ζεστή σοκολάτα, ο καλύτερος τρόπος να αρχίσουν οι διακοπές των Χριστουγέννων!
Όσο όμως εμείς βλέπαμε ταινία, ο Άγιος Βασίλης τρύπωσε κρυφά στην άλλη αίθουσα και άφησε δωράκια για όλα τα παιδιά!

Κάλαντα στο χωριό μας!

Ευχαριστούμε όλους τους επαγγελματίες, εργαζόμενους και κατοίκους της Κανδήλας που υποδέχτηκαν τους μαθητές του Νηπιαγωγείου Κανδήλας με μεγάλη χαρά και άκουσαν τα κάλαντα!

Χριστουγεννιάτικα πειράματα!

Νερό,χρυσόσκονη και λίγο υγρό πιάτων….και κάτι μαγικό θα συμβεί!

jf66Il8k

 

Με τη βοήθεια μαγνήτη ο Άγιος Βασίλης “χορεύει”!

Χριστουγεννιάτικο εργαστήρι ζαχαροπλαστικής!

470794588 10224704610153571 7828424424653385961 n

Ο μικρός κοκκινολαίμης!

Αν και η χωρίς αντάλλαγμα καλοσύνη σπανίζει στις μέρες μας…εμείς επιμένουμε σαν τον “κύριο Κοκκινολαίμη”!

Παρακολούθηση κουκλοθέατρου απο την θεατρολόγο Πασχαλία Βαφειάδου.

Τι νιώθεις;Ανακαλύπτω τα συναισθήματά μου

Στο Νηπιαγωγείο μας εμφανίστηκαν οι μαριονέτες με…συναισθήματα…

Ο Άκης Ξυλάκης συστήθηκε στα παιδιά!

Γεια σας φίλοι µου! Τι κάνετε; Είστε καλά; Θα ήθελα να σας µιλήσω για τη χώρα απ΄όπου κατάγοµαι: τη Χώρα του Ξύλου. Στη χώρα µου υπάρχει πάντα πολύ δραστηριότητα. Εκεί µένω εγώ µε τους γονείς και τα αδέλφια µου. Έχω πολλούς φίλους και όλοι µαζί φτιάχνουµε πολλά πράγµατα, ωραία και χρήσιµα: πόρτες, παράθυρα, έπιπλα, κουτάλες, παιχνίδια…, µε λίγα λόγια, οτιδήποτε βάλουµε µπρος. Είναι αλήθεια ότι στη Χώρα µου υπάρχει πολύ ωραίο περιβάλλον, εκεί όταν συναντιόνται δύο φίλοι λένε: “Γειά σου φιλαράκο!”. Όταν κάνω κάτι σηµαντικό, οι γονείς µου κοιτάζονται περήφανοι και µου λένε: “Αυτό το παιδί είναι από καλή πάστα!”. Και αυτό µε κάνει να νιώθω περίφηµα. Άλλες φορές, όταν κάνω κάτι, µε τον ίδιο τρόπο όπως ο πατέρας µου, λένε: “Το µήλο κάτω από τη µηλιά θα πέσει”. Αν κάποιος κάνει κάτι που εκπλήσσει τους γύρω, του λένε: Είσαι το κάτι άλλο! Κατάλαβα ότι αισθάνοµαι κάπως διαφορετικά όταν µου συµβαίνουν τέτοια πράγµατα. Όµως, φίλοι µου, υπάρχει κάτι που µε απασχολεί: η οικογένειά µου και οι φίλοι µου έχουν πάντα το ίδιο “ακίνητο σαν ξύλο πρόσωπο”, δηλαδή, ένα πρόσωπο τελείως ανέκφραστο. Έτσι, αποφάσισα να ταξιδέψω σε άλλα µέρη για να δω αν συµβαίνει το ίδιο. Μου είπαν ότι στη χώρα των ανθρώπων τα πρόσωπά τους αντικατοπτρίζουν εκείνο που νιώθουν, δηλαδή τα συναισθήµατά τους, και αυτό τους κάνει να αλλάζουν έκφραση. Έτσι κι εγώ… έφυγα!

Έτσι λοιπόν γνωριστήκαμε με τις υπόλοιπες μαριονέτες και μαντέψαμε τα συναισθήματα τους!

468526813 10224629135106742 7434572086908828182 n 1

Αναγνωρίσαμε τα συναισθήματα…

468620613 10224629134546728 4971838352765658292 n 1

Διαχωρίσαμε τα θετικά και τα αρνητικά συναισθήματα και φτιάξαμε τον τροχό των συναισθημάτων….

468509594 10224629135506752 6027379577620256549 n 1 468736691 10224629135746758 3054118381423029665 n 1

Και δανειστήκαμε βιβλία!

468594809 10224629136026765 8882384994932329337 n 1

Εργαστήρια Δεξιοτήτων: “Σεισμός και τώρα τι κάνω;”

Παρακολουθήσαμε βίντεο “Σεισμός στο Νηπιαγωγείο!Τι είναι;”

Μελετήσαμε τη διαδραστική αφίσα με τα μέτρα πριν -κατά τη διάρκεια και μετά το σεισμό!

 

EASELLY ΣΕΙΣΜΟΣ

Σύνδεσμος 1:  Παραμύθι « Οι περιπέτειες του Τολίτο» για τα μέτρα προστασίας του σεισμού.

 

Σύνδεσμος 2: Εκπαιδευτικό πάζλ του ΟΑΣΠ με εικόνες των μέτρων προστασίας από το σεισμό.

 

Σύνδεσμος 3 : Τραγούδι «Η χελώνα του σεισμού» με μέτρα προστασίας για το σεισμό.

 

Κυκλώσαμε τα αντικείμενα που πρέπει να έχουμε στο βαλιτσάκι έκτακτης ανάγκης!

28640750 10210140828428130 1718791566 o 768x574 1

Τοποθετήσαμε τον εαυτό μας στο κατάλληλο σημείο σε κάθε δωμάτιο του σπιτιού σε περίπτωση σεισμού!

Χωρίς τίτλο

Και φυσικά πραγματοποιήσαμε με μεγάλη επιτυχία άσκηση ετοιμότητας σεισμού!

 

 

Είμαι παιδί και έχω δικαιώματα

Μιλήσαμε για τα Δικαιώματα του παιδιού….είδαμε βίντεο…

Φτιάξαμε εικονόλεξο με τα δικαιώματά μας καθώς και πάζλ-καρδιά!

Αναγνωρίσαμε πότε παραβιάζονται τα δικαιώματα των παιδιών…

ZK2PTMgq

Φτιάξαμε την “ομπρέλα “των δικαιωμάτων…

Διαλέξαμε το δικαίωμα που θεωρούμε πιο σημαντικό….

GrffudUT

 

Η Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού υιοθετήθηκε από τη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ το 1989, για να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζονται τα παιδιά, μετατρέποντάς τους από παθητικούς αποδέκτες φιλανθρωπίας σε ανθρώπινα όντα με ένα ξεχωριστό σύνολο δικαιωμάτων. Η Σύμβαση αναγνωρίζει ότι η παιδική ηλικία είναι μια ευάλωτη στιγμή και ότι τα παιδιά χρειάζονται ειδική φροντίδα και προστασία. 

Είναι το πρώτο παγκόσμιο σύνολο νομικά δεσμευτικών δικαιωμάτων που ισχύουν για όλα τα παιδιά. Έχει επικυρωθεί από κάθε χώρα της γης, με εξαίρεση τις Ηνωμένες Πολιτείες, καθιστώντας την ως την πιο ευρέως επικυρωμένη συμφωνία για τα ανθρώπινα δικαιώματα στην παγκόσμια ιστορία.

Μέσω των 54 άρθρων της, η Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού θέτει τα πρότυπα για την ευημερία των παιδιών σε κάθε στάδιο της ανάπτυξής τους. Ισχύει για όλα τα παιδιά κάτω των 18 ετών (ο ορισμός του παιδιού), ανεξαρτήτως φύλου, προέλευσης, θρησκείας, αναπηρίας.

Η Σύμβαση καθοδηγείται από τέσσερις θεμελιώδεις αρχές που ισχύουν για κάθε παιδί:

  • Όχι στις Διακρίσεις (άρθρο 2). 
  • Το καλύτερο συμφέρον του παιδιού (άρθρο 3). 
  • Επιβίωση, ανάπτυξη και προστασία (άρθρο 6). 
  • Ελευθερία γνώμης και συμμετοχή (άρθρο 12).
Η Παγκόσμια Ημέρα για τα Δικαιώματα του Παιδιού εορτάζεται κάθε χρόνο στις 20 Νοεμβρίου, με αφορμή την επέτειο υιοθέτησης από τη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ, το 1989, της Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού.